eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaciborowiceBUDOWA UJĘĆ WÓD PODZIEMNYCH - OTWORU STUDZIENNEGO Nr 2 w Wartowicach Nr 3 w Raciborowicach Dolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Raciborowice: BUDOWA UJĘĆ WÓD PODZIEMNYCH - OTWORU STUDZIENNEGO Nr 2 w Wartowicach Nr 3 w Raciborowicach Dolnych
Numer ogłoszenia: 82503 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie, Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 738 93 43, fax 0-75 731 00 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA UJĘĆ WÓD PODZIEMNYCH - OTWORU STUDZIENNEGO Nr 2 w Wartowicach Nr 3 w Raciborowicach Dolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wiertniczo-geologicznych związanych z wykonaniem otworu studziennego studni głębinowej. Lokalizacja robót geologicznych: 1. Działka Nr 181/2 obręb Wartowice, studnia Nr 2 2. Działka Nr 173 obręb Raciborowice Dolne, studnia Nr 3 Na zakres robót objętych przedmiotem zamówienia składają się następujące prace: 1.Wykonanie odwiertu poszukiwawczego za wodą studnia Nr 2 w miejscowości Wartowice do głębokości 70 m p.p. t. w utworów triasowych - w jednej kolumnie rur osłonowych o średnicy 406,4 mm o długości 6 mb, przy czym wiercenie do 70 m p.p.t. należy prowadzić o średnicy 350 mm. 2.Wykonanie odwiertu poszukiwawczego za wodą studnia Nr 3 w miejscowości Raciborowice Dolne w utworach pstrego piaskowca i/lub kredowych do głębokości 70 m p.p.t. w jednej kolumnie rur osłonowych o średnicy 406,4 mm o długości 10 m, przy czym wiercenie do 70 m p.p.t. należy prowadzić o średnicy 350 mm. 3.Zabudowanie kolumny filtracyjnej z rur PVC odpowiadających właściwościom fizyczno-machaniczno - chemicznym rur K PREUSSAG o średnicy 250/280 mm o następującej konstrukcji: 1. Dla odwiertu Nr 2 -rura nadfiltrowa pełna wyprowadzona do powierzchni terenu 50 mb -filtr właściwy szczelinowy o dł. 18 m. -rura podfiltrowa pełna o dł. 2 m. zamknięta denkiem drewnianym 2. Dla odwiertu Nr 3 -rura nadfiltrowa pełna wyprowadzona do powierzchni terenu 43 mb -filtr właściwy szczelinowy o dł. 25 m. -rura podfiltrowa pełna o dł. 2 m. zamknięta denkiem drewnianym 4. Zafiltrowanie otworu. 5. Wykonanie próbnego pompowania poprzez wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego, ustalającego zasoby eksploatacyjne. 6. Wykonanie analizy fizyko-chemicznej podstawowej i bakteriologicznej wody, oraz analiz na metale ciężkie. 7. Projekt prac geologicznych dla studni Nr 2 stanowi załącznik Nr 9 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Projekt prac geologicznych dla studni Nr 3 stanowi załącznik Nr 10 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9. Prowadzenie nadzoru budowlanego, łącznie z opracowaniem dokumentacji ustalającej zasoby eksploatacyjne którą wykonuje Wykonawca w terminie do 3 tygodni licząc od dnia zakończenia prac wiertniczych. 10. Opracowanie operatu wodnoprawnego zapewnia na swój koszt Zamawiający. 11. Upoważnia się nadzór geologiczny do zakończenia wiercenia otworu w przypadku stwierdzenia korzystnego dla ujęcia wód wykształcenia poziomu wodonośnego. 12. Przedmiar robót stanowi załącznik Nr 6 na odwiert Nr 2 w Wartowicach oraz załącznik 6a na odwiert Nr 3 w Raciborowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: -posiadają minimum jedna osobę z uprawnieniami do kierowania robotami geologicznymi. -wykażą i udokumentują wykonanie robót o tożsamym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, listy polecające, opinie, kopie protokołów odbiorców końcowych. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę tożsamą - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie ujęcia wód podziemnych otworu studziennego, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto. Wykonana robota tożsama musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością, np. referencje, opinie, listy polecające, kopie protokołów odbiorów końcowych z wyszczególnionym zakresem rzeczowym, wartością oraz oceną jakości wykonanych robot. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Wypełniony formularz oferty 2.Wypełniony kosztorys ofertowy 3.Dokumenty lub oświadczenia wyszczególnione w dziale VI 4.Zaakceptowany i podpisany wzór umowy 5.Wykaz zrealizowanych zamówień 6.Przedmiar robót 7.Inne dokumenty wymagane specyfikacją. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (ZAŁACZNIK NR 3). B.5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji. C.W celu otwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót o tożsamym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, listy polecające, opinie, kopie protokołów odbiorców końcowych. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę tożsamą - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie ujęcia wód podziemnych otworu studziennego, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto (ZAŁĄCZNIK NR 5). C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy czym wykaz powinien zawierać przynajmniej, jedną osobę z uprawnieniami geologicznymi uprawniającymi do kierowania robót objętych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie Lubków 63 59-720 Raciborowice Godziny urzędowania: pn.-pt. 7.00 - 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie Lubków 63 59-720 Raciborowice Pokój nr 10 Godziny urzędowania: pn.-pt. 7.00 - 15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.