eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk1. Udrożnienie koryta rzeki Motławy w km 18+530 ÷ 41+980; 2. Udrożnienie koryta rzeki Raduni w km 65+000 ÷ 71+300; 3. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie roślinności wodnej w km 141+420 ÷ 147+850; 4. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-13

Gdańsk: 1. Udrożnienie koryta rzeki Motławy w km 18+530 ÷ 41+980; 2. Udrożnienie koryta rzeki Raduni w km 65+000 ÷ 71+300; 3. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie roślinności wodnej w km 141+420 ÷ 147+850; 4. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie roślinności wodnej w km 153+980 ÷ 157+050; 5. Udrożnienie koryta rzeki Liwy - koszenie roślinności wodnej w km 0+000 ÷ 25+315.
Numer ogłoszenia: 82269 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku , ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 326 18 88, 3261877, faks (058) 326 18 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Udrożnienie koryta rzeki Motławy w km 18+530 ÷ 41+980; 2. Udrożnienie koryta rzeki Raduni w km 65+000 ÷ 71+300; 3. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie roślinności wodnej w km 141+420 ÷ 147+850; 4. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie roślinności wodnej w km 153+980 ÷ 157+050; 5. Udrożnienie koryta rzeki Liwy - koszenie roślinności wodnej w km 0+000 ÷ 25+315..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie - koszenie roślinności wodnej na wyznaczonych odcinkach rzek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania robót dla poszczególnych Części, zawarty jest w Część III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.60.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca winien dysponować kosiarką pływającą (według wzoru - załącznik nr 4 do IDW).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru - załącznik nr 2 do IDW).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 6.I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 6.I.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki hydrologiczno-meteorologiczne np. zbyt niska temperatura powietrza i wody powodująca opóźnienia w rozwoju roślinności wodnej, susza, silne opady uniemożliwiające prowadzenie robót, dokonywanie odbiorów; 6.I.2 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, np. wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 6.I.3 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; b) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 6.I.4 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 6.I.5 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, mimo iż opóźnienie w jej wykonaniu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości ukończenia jej wykonywania w tym terminie; b) Wykonawca zaproponuje nowy termin zakończenia wykonywania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 6.I.1 - 6.I.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 6.II Płatności a) Zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy. b) Miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. 6.III Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. 6.IV Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6.V Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, pok. 317.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Udrożnienie koryta rzeki Motławy w km 18+530 ÷ 41+980;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie - koszenie roślinności wodnej i hakowanie na wyznaczonych odcinkach rzeki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania robót dla Części 1, zawarty jest w Część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Udrożnienie koryta rzeki Raduni w km 65+000 ÷ 71+300;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie - koszenie roślinności wodnej i hakowanie na wyznaczonych odcinkach rzeki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania robót dla Części 2, zawarty jest w Część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie roślinności wodnej w km 141+420 ÷ 147+850;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie - koszenie roślinności wodnej na wyznaczonych odcinkach rzeki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania robót dla Części 3, zawarty jest w Część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Udrożnienie koryta rzeki Wierzycy - koszenie roślinności wodnej w km 153+980 ÷ 157+050;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie - koszenie roślinności wodnej na wyznaczonych odcinkach rzeki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania robót dla Części 4, zawarty jest w Część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. Udrożnienie koryta rzeki Liwy - koszenie roślinności wodnej w km 0+000 ÷ 25+315..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie - koszenie roślinności wodnej na wyznaczonych odcinkach rzeki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania robót dla Części 5, zawarty jest w Część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.