Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach zlewni Bystrzycy Zarządu Zlewni Legnica – części od 1 do 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw.tyrlik@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach zlewni Bystrzycy Zarządu Zlewni Legnica – części od 1 do 9
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9980522-ac63-4ffc-900e-902254a79671
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.310 Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach zlewni Bystrzycy Zarządu Zlewni Legnica - części 1-do 9
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23220,Usuwanie-skutkow-powodzi-na-ciekach-i-w-infrastrukturze-bedacej-w-administracji-.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: V.ROZ.2710.82.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 5698256,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Naprawa wału rzeki Strzegomki w m. Wszemiłowice-Jurczyce.
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane - prace ziemne polegające na wykonaniu zabudowy wyrwy długości 15 m powstałej w wale przeciwpowodziowym rzeki Strzegomki – wał prawy w m. Wszemiłowice Jurczyce, gm. Kąty Wrocławskie - obszar działania Nadzoru Wodnego w Świdnicy.
4.2.5.) Wartość części: 47749,46 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Rzeka Bystrzyca - zabudowa wyrw brzegowych w m. Świdnica -Kraszowice.
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na wykonaniu nasypu kamiennego celem zabudowy wyrwy brzegowej o długości 150 m powstałej na lewej skarpie koryta rzeki Bystrzycy w m. Świdnica obręb Kraszowice, gm. Świdnica – obszar działania Nadzoru Wodnego w Świdnicy.
4.2.5.) Wartość części: 406982,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Rzeka Bystrzyca - udrożnienie koryta rzeki na odcinku Lubachów-Świdnica Kraszowice.
Przedmiot zamówienia stanowią prace polegające na udrożnieniu i oczyszczeniu koryta rzeki Bystrzycy z powalonych drzew, karp korzeniowych blokujących swobodny przepływ rzeki w km 75+975-75+860; 75+050-74+950 na terenie działania Nadzoru Wodnego w Świdnicy.
4.2.5.) Wartość części: 54051,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Udrożnienie rzeki Piławy z dopływami Pieszycki Potok, pot. Kłomnica, wały p.powodziowe pot. Gniły.
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, w szczególności polegające na udrożnieniu rzeki Piławy z dopływami.
4.2.5.) Wartość części: 922524,57 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Udrożnienie rzeki Piławy z dopływami pot. Miła, Bojanicka Woda, wały p.powodziowe rz. Piławy.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na wykonanie robót budowlanych oraz na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj. Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje zabudowę wyrwy na lewym wale rzeki Piławy WL-2 o długości 60 mb w Pszennie i WL-3 o długości 25 mb w Miłochowie. Wykonanie robót budowanych obejmuje: udrożnienie potoku Miła w Lutomi Dolnej w km 0+000 - 2+000; udrożnienie potoku Bojanicka Woda w Bojanicach w km 1+800-4+150; zabudowę wyrwy w lewym wale rzeki Piławy w Grodziszczu w km 18+700-18+708 wraz z remontem przepustów wałowych szt. 10; remont ubezpieczeń na potoku Miła w Lutomi Dolnej w km 5+200-5+230.
4.2.5.) Wartość części: 701244,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Odtworzenie umocnień brzegowych rzeki Bystrzycy w m. Głuszyca.
Przedmiot umowy będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmującym odcinek I (rej. ul. Kościuszki 3) – tj. rz. Bystrzyca w km 94+588 – 94+783.
4.2.5.) Wartość części: 1120542,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Odtworzenie murów pot. Walimka wraz z dopływami.
Przedmiot umowy będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmującym odcinek 2 pot. Walimka (w rej. ul. Wyszyńskiego 7) – tj. pot. Walimka w km 4+875 ÷ 5+085.
4.2.5.) Wartość części: 1437380,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Zabudowa wyrw brzegowych, udrożnienie i usunięcie zatorów oraz naprawa stopnia regulacyjnego na rzece Strzegomce w m. Wawrzeńczyce.
Przedmiot umowy będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.2.5.) Wartość części: 810456,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Remont zabudowy regulacyjnej potoku Młynówka w m. Michałkowa.
Przedmiot umowy będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmującym odcinek IV – tj. pot. w km 1+360-1+700 (rej. ul. Młyńskiej 3-6).
4.2.5.) Wartość części: 197325,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1. Dotyczy Części 1, 3 - Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że:
1.1 Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zadanie takiego samego rodzaju jak roboty objęte przedmiotem zamówienia. Roboty budowlane takiego samego rodzaju jak roboty objęte przedmiotem zamówienia to roboty polegające na budowie, odbudowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznych, utrzymanie wód i urządzeń wodnych.
1.2 Dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 poz. 831) w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
b) posiada minimum 3-letni staż pracy w bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych związanych z budowlami hydrotechnicznymi na stanowisku kierownika robót;
c) jest zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551) i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa, w tym ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2. Dotyczy Części 2, 5 - Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że:
2.1 Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane takiego samego rodzaju jak roboty objęte przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda lub 1 (jedną) robotę budowlaną takiego samego rodzaju jak roboty objęte przedmiotem zamówienia o wartości minimum 200 000,00 zł brutto. Roboty budowlane takiego samego rodzaju jak roboty objęte przedmiotem zamówienia to roboty polegające na budowie, odbudowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznych, utrzymanie wód i urządzeń wodnych.
2.2 Dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 poz. 831) w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
b) posiada minimum 3-letni staż pracy w bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych związanych z budowlami hydrotechnicznymi na stanowisku kierownika robót;
c) jest zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551) i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa, w tym ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
3. Dotyczy Części 5, 6, 7, 8, 9 - Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że:
3.1 Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zadania (roboty budowlane) dotyczące budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub remontu budowli hydrotechnicznych lub zabudowy regulacyjnej o wartości każdego z zadań minimum 500 000 zł brutto lub 1 (jedno) zadanie dotyczące budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub remontu budowli hydrotechnicznych lub zabudowy regulacyjnej o wartości minimum 1 000 000 zł brutto.
3.2 Dysponuje następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
3.2.1 Co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję projektanta, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane do projektowania wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 poz. 831) w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
b) posiada minimum 5-letni staż pracy w bezpośrednim projektowaniu hydrotechnicznym i legitymuje się wykonaniem w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 (dwóch) opracowań projektowych (projekt budowlany i/lub wykonawczy) dotyczących budowli hydrotechnicznych lub zabudowy regulacyjnej o wartości każdej usługi minimum 50 000 zł brutto;
c) jest zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551) i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa, w tym ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
3.2.2 Co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 poz. 831) w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
b) posiada minimum 5-letni staż pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym;
c) jest zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551) i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa, w tym ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;2. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Oświadczenie innego podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
5. Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
5.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 11.7 SWZ (jeżeli dotyczy), zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną. Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa PGW Wody Polskie, adres: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23220,Usuwanie-skutkow-powodzi-na-ciekach-i-w-infrastrukturze-bedacej-w-administracji-.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa zamówienia, niemożliwa do umieszczenia w pkt 2.3.) ze względu na limit znaków, brzmi:"Usuwanie skutków powodzi na ciekach i w infrastrukturze będącej
w administracji PGW Wody Polskie w 2025 r. - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu (RZGW)
Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach zlewni Bystrzycy Zarządu Zlewni Legnica – części od 1 do 9
• Część 1 – Naprawa wału rzeki Strzegomki w m. Wszemiłowice-Jurczyce
• Część 2 – Rzeka Bystrzyca - zabudowa wyrw brzegowych w m. Świdnica -Kraszowice
• Część 3 – Rzeka Bystrzyca - udrożnienie koryta rzeki na odcinku Lubachów-Świdnica Kraszowice
• Część 4 – Udrożnienie rzeki Piławy z dopływami Pieszycki Potok, pot. Kłomnica, wały p.powodziowe pot. Gniły
• Część 5 – Udrożnienie rzeki Piławy z dopływami pot. Miła, Bojanicka Woda, wały p.powodziowe rz. Piławy
• Część 6 – Odtworzenie umocnień brzegowych rzeki Bystrzycy w m. Głuszyca
• Część 7 – Odtworzenie murów pot. Walimka wraz z dopływami
• Część 8 – Zabudowa wyrw brzegowych, udrożnienie i usunięcie zatorów oraz naprawa stopnia regulacyjnego na rzece Strzegomce w m. Wawrzeńczyce
• Część 9 – Remont zabudowy regulacyjnej potoku Młynówka w m. Michałkowa"
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i naprawa systemu ASTKZ zbiornika Racibórz Dolny
- Przywrócenie właściwego funkcjonowania rowu przy ul. Kęckie Góry Południowe - etap II
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach zlewni Bystrzycy Zarządu Zlewni Legnica - części od 1 do 9
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Odtworzenie koryta Bodzanowskiego potoku na odcinku 900 mb w km 5+600 do 6+500
- Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.