Ogłoszenie z dnia 2006-02-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Trzebinia: "kontynuacja odpompowania cieczy z wyrobiska pomarglowego Górka wraz z adaptacją przelewu grawitacyjnego"
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Trzebinia, do kontaktów: Marian Fiszer - p.o. Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miasta w Trzebini, Anna Michalska - Główny Specjalista w Wydziale Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miasta w Trzebini, Elżbieta Waśniowska - Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, ul. Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121227, 6121496, 6110387, fax 032 6121147, e-mail: urzad@um.trzebinia.pl, http://www.trzebinia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "kontynuacja odpompowania cieczy z wyrobiska pomarglowego Górka wraz z adaptacją przelewu grawitacyjnego". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Zakres zamówienia obejmuje: Usunięcie zanieczyszczonej cieczy w ilości 170 000 m sześc. z wyrobiska Górka w Trzebini, z zastosowaniem procesu neutralizacji cieczy w celu osiągnięcia parametrów pozwolenia wodnoprawnego oraz warunków Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Chrzanowie UWAGA: Zamawiający zabrania stosowania do korekty pH kwasu siarkowego. a) Gmina Trzebinia posiada pozwolenie wodnoprawne na odprowadzenie cieczy do wód powierzchniowych - Decyzja Wojewody Małopolskiego z dnia 7.01.2005 roku, znak: ŚR.IV.MRoż.6811-81-04. b) Gmina Trzebinia posiada wstępne zapewnienie odbioru cieczy do kanalizacji sanitarnej, której właścicielem jest Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 8, 32-500 Chrzanów. 3.2 Wykonanie badań stanu i składu cieczy odprowadzanej do wód powierzchniowych oraz w odbiornikach cieczy, które należy prowadzić na bieżąco dla następujących parametrów i z niżej podaną częstotliwością: - pH i temperatura - 1 x dziennie Dla pozostałych parametrów nie rzadziej niż co 2 tygodnie - zawiesiny ogólne - chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZTCr) - chlorki - siarczany - zasadowość - cynk - chrom ogólny - substancje ekstrahujące się eterem naftowym lub chloroformem 3.3. Wykonanie geodezyjnego pomiaru wysokości lustra wody w zbiorniku. Pomiar należy wykonywać co 2 tygodnie w nawiązaniu do istniejącej osnowy wysokościowej. Dodatkowo po wykonaniu 4 pomiarów należy sporządzić analizę zmian wysokości lustra wody w czasie, w formie wykresu i opisu. Powyższe należy odnieść do dotychczasowych pomiarów będących w posiadaniu Zamawiającego. 3.4. Wykonanie adaptacji otworu przelewowego w istniejącym odwiercie do sztolni w celu usunięcia możliwości ponownego piętrzenia odcieków 3.5. Bieżące utrzymanie drożności odbiorników cieczy na odcinku od wylotu ze sztolni do ujścia do rzeki Chechło. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Trzebinia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.24 - Przepompowywanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.24 - Przepompowywanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: - Objętość cieczy do odpompowania - ok. 170 000 m sześc. - Powierzchnia akwenu - 3 ha. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.06.2006;
III.1) Wymagane wadium: 22 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki w SIWZ w tym: Warunki finansowe: Posiadanie zdolności kredytowej lub środków własnych w wysokości nie mniejszej niż 650.000,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych). Warunki dotyczące doświadczenia firmy. Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie o podobnym profilu, polegające na pompowaniu cieczy o wysokiej mineralizacji i odczynie znacznie odbiegającym od normy, z korektą parametrów fizykochemicznych i zrzutem do cieków otwartych lub kanalizacji komunalnej, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy. a) Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom czynności usunięcia zanieczyszczonej cieczy. Czynności te w całości winien wykonać siłami własnymi. b) W zakresie wykonywania adaptacji otworu przelewowego wymagane jest udokumentowanie doświadczenia w zakresie wiercenia otworów kierunkowych dla celów technicznych. c) Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza udzielić podwykonawcom Wymagane dokumenty. 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zobligowany jest do złożenia pisemnego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych że: a) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykonawca winien przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności . W przypadku, gdy osoby przewidywane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie są jego pracownikami, to należy dołączyć oświadczenie o gotowości do współpracy . 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie 9. Potwierdzenie doświadczenia w zakresie wiercenia otworów kierunkowych dla celów technicznych. 10. informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja jednoznacznie powinna potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunek określony w s.i.w.z. 11. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. Dowód wniesienia wadium Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 645), należy złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4, wyżej cytowanego Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wskazane powyżej winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2006, godzina 11:00, Trzebinia ul. Piłsudskiego 14a, sala nr 4.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.02.2006.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





