Ogłoszenie z dnia 2006-02-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Stalowa Wola: świadczenie usług prania, dezynfekcji, prasowania, maglowania i reperacji bielizny szpitalnej dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, do kontaktów: mgr inz. Elżbieta Pamula, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, tel. 015 8433201, fax 015 8433397, e-mail: planeta3@poczta.onet.pl, www.szpital-stw.rejony.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług prania, dezynfekcji, prasowania, maglowania i reperacji bielizny szpitalnej dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu prania, dezynfekcji, maglowania, reperacji i prasowania bielizny szpitalnej zgodnie z zasadami w szpitalnictwie i akceptowanymi przez państwowy nadzór sanitarny. Wykonawca zapewni codzienny transport bielizny "do" i "z" magazynu w każdy dzień tygodnia od poniedziałku do soboty, a jeżeli w tygodniu wystąpią trzy dni świąt, to zapewni też transport w trzecim dniu świątecznym. Transport musi być świadczony tylko odpowiednio przystosowanymi środkami transportowymi. Przywóz czystej bielizny musi nastąpić dwa razy w ciągu dnia tj. w godzinach 7:00 do 9:00 i do 13:00 do 14:00. Odbiór brudnej bielizny musi nastąpić dwa razy w ciągu dnia tj. w godzinach od 9:00 do 10:00 i od 14:00 do 15:00. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 7 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: - termin płatności min. 65 dni, licząć od daty zrealizowania dostawy i otrzymania przez zamawiającego faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Akceptacja warunków umowy 4) Akceptacja terminu płatności min. 65 dni, licząć od daty zrealizowania dostawy i otrzymania przez zamawiajacego faktury VAT 5) Spełnienie pozostałych warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6) Zapewnienie dostarczenia do Magazynu Bielizny Zamawiajacego, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy rezerwy bielizny szpitalnej, stanowiącej zabezpieczenie bielizny szpitalnej na wypadek między innymi awarii Pralni oraz w przypadku nieterminowej realizacji świadczonych usług, w następujących ilościach: - pościel szpitalna (prześcieradło, poszwa, poszewka) w kolorze białym - 200 kpl. - bielizna i pościel noworodkowa i dziecięca jn pieluchy - 200 szt. (Oddział Noworodków) pieluchy - 100 szt. (Oddział Dziecięcy) śpiochy bawełniane - 20 szt. kaftaniki bawełniane - 20 szt. poszewki - 30 szt. - jednorazowa bielizna dla Bloku Operacyjnego Chirurgii tj podkłady nieprzemakalne TENER, symbol I.T. 080J210 - 1 karton zestawy serwet UNIWERSUS II symbol OUN150U200GW - 2 karton fartuch sterylny chirurgiczny OPTIMUS, symbol F-232, rozmiar XL, kolor zielony - 1 karton serwety operacyjne DEFENDO, symbol ST- 100T 150, zielone - 1 karton serwety operacyjne SOLIDUS, symbol SLTOL090 - T, zielone - 1 karton serwety zabiegowe OSTIUM, symbol OOTO050U060 - 1 karton ubranie chirurgiczne VIRI, symbol Z 100 -S rozmiar XL, zielone - 1 karton - wielorazowa bielizna dla bloku Operacyjnego Ginekologii w kolorze niebieskim fartuchy operacyjne - 30 szt. (dla Sali Operacyjnej) prześcieradła - 30 szt. kompresy - 30 szt. fartuchy operacyjne - 20 szt. (dla Bloku Porodowego). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej / potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 2) Tytuł prawny dla pralni potwierdzający posiadanie pralni lub dysponowanie pralnią, w której prana będzie bielizna szpitalna. W przypadku tytułu prawnego innego, niż własność, Zamawiający wymaga aby tytuł ten nie wygasł w terminie trzech lat, licząc od daty podpisania umowy. 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę, zwolnienie na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 - m-ce przed upływem składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Aktualna opinia właściwej jednostki Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca, że pralnia Wykonawcy spełnia wymogi pralni szpitalnej określonej w Rozporządzeniu MZiOS z dnia 22 czerwca 2005 r. (Dz. Ustaw z dnia 29 czerwca 2003 r. nr 116, poz. 985). Dokument winien być wystawiony nie wcześniej, niż trzy miesiące przed terminem złożenia oferty. Wykonawca zobowiąże się, że w przypadku wyboru jego oferty, dokument ten będzie aktualizowany co 6 m-cy przez cały okres trwania urnowy. 2) Opinia właściwej jednostki Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca dysponowanie przez Wykonawcę zamkniętymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Spr. 91 ZP/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.03.2006, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.03.2006, godzina 11:30, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. Nr 7.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.02.2006.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz odzieży medycznej, w tym usługi prania wodnego i chemicznego, usługi dezynfekcji obuwia(...)
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





