Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-13
Piotrków Trybunalski: DOSTAWA SAMOCHODU
DO TELEWIZYJNEJ INSPEKCJI SIECI KANALIZACYJNEJ
WRAZ Z SYSTEMEM DO PUNKTOWYCH NAPRAW
PRZEWODÓW RUROWYCH
Numer ogłoszenia: 81954 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o. , ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU DO TELEWIZYJNEJ INSPEKCJI SIECI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z SYSTEMEM DO PUNKTOWYCH NAPRAW PRZEWODÓW RUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu do telewizyjnej inspekcji sieci kanalizacyjnej wraz z systemem do punktowych napraw przewodów rurowych. Gwarancja min. 36 miesięcy na kompletny pojazd. Zamawiający wymaga min. 2 przeglądów rocznie systemu oraz urządzeń zamontowanych na zabudowie. Zabudowa musi być wykonana przez producenta kamer do inspekcji TV. Wymagane doświadczenie o wykonanej zabudowie. Obowiązki Wykonawcy: 1) W momencie przekazania przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały wszystkich dokumentów dotyczących pojazdu: a) instrukcje obsługi w języku polskim, b) katalog części zamiennych w języku polskim, c) dokumenty gwarancyjne na kompletny pojazd, d) świadectwo Homologacji Typu na pojazd kompletny, e) instrukcje BHP, f) wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji i użytkowania jako pojazd specjalny. 2) Wykonawca przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji dostarczonego samochodu. Czas szkolenia pracowników określa Wykonawca i nie może wynieść mniej niż 32 godziny. Szkolenie zakończy się egzaminem z nabytych umiejętności w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca wyda imienne świadectwa potwierdzające zdanie egzaminu. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Miejscem odbioru będzie siedziba Zamawiającego, tj. ul. Przemysłowa 4 w Piotrkowie Trybunalskim. Terminem wykonania umowy jest dzień, w którym przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy podpiszą protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca ubezpieczy samochód na czas transportu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty transportu samochodu do siedziby Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu. Pojazd musi spełniać wymogi, ustawy z dnia 20-06-1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). 4) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rzut z wymiarami proponowanej zabudowy w pojeździe. Określenie warunków odbioru Jeżeli w toku czynności odbiorczych zostaną stwierdzone wady: 1) nadające się do usunięcia, to Zamawiający zażąda usunięcia wad wyznaczając odpowiedni termin. Fakt usunięcia wad zostanie stwierdzony protokolarnie. Terminem odbioru w takich sytuacjach będzie termin usunięcia wad, 2) nie nadające się do usunięcia, to Zamawiający może: a) obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej i technicznej, b) zażądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo do naliczenia Wykonawcy zastrzeżonych kar umownych i odszkodowań na zasadach określonych w §8 umowy. W przypadku nie wykonania w ustalonym terminie przedmiotu umowy po raz drugi, Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy. Określenie warunków gwarancji 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji na pojazd kompletny. 2) O wszelkich ujawnionych usterkach (awariach) w czasie użytkowania pojazdu, Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę w terminie 1 miesiąca od dnia ujawnienia. 3) Wykonawca przystąpi do usuwania usterki (awarii) niezwłocznie, nie później jednak niż 24 godziny od chwili zgłoszenia. Termin przystąpienia do usunięcia usterek (awarii) w technicznie uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony za pisemną zgodą Zamawiającego. 4) Wykonawca udokumentuje posiadanie serwisu mobilnego (np. załączone zdjęcia samochodu serwisowego należącego do Wykonawcy). 5) W okresie gwarancji pojazdu Wykonawca zapewni bezpłatny przyjazd serwisu do siedziby Zamawiającego do maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, pocztą elektroniczną lub faksem w celu naprawy (w przypadku uszkodzeń zabudowy lub podwozia). 6) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad i usterek bez względu na związane z tym koszty. 7) W razie nie usunięcia wad i usterek w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć je przy pomocy innych podmiotów, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o skorzystaniu z powyższego uprawnienia. 8) Wykonawca w trakcie gwarancji zapewni nieodpłatnie samochód zastępczy w przypadku naprawy pojazdu trwającej dłużej niż 7 dni roboczych. 9) Wykonawca przedstawi wykaz obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych podwozia i zabudowy oraz koszty z tym związane (załączone dokumenty do oferty). 10) Wykonawca przedstawi szczegółowe warunki gwarancji podwozia i zabudowy. 11) Jeżeli zakres naprawy będzie wymagał przewiezienia samochodu, to koszt tego transportu ponosi Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) do dnia 21-04-2015 r. do godz. 1400. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy: Nr r-ku: 03 1440 1257 0000 0000 1084 1402 Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: wadium - przetarg nieograniczony na: Dostawa samochodu do telewizyjnej inspekcji sieci kanalizacyjnej wraz z systemem do punktowych napraw przewodów rurowych. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2014 r., poz. 1804). UWAGA - Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 3. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania udzielenie zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić dokument, z którego wynika, że jest uprawniony do prowadzenia działalności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 800 000 zł netto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą prace polegające na dostawie samochodu do telewizyjnej inspekcji sieci kanalizacyjnej wraz z systemem do punktowych napraw przewodów rurowych. Wykonawca musi wykazać, że wykonał 3 dostawy przedmiotowych samochodów i 3 zabudowy wykonane przez producenta kamer do inspekcji TV.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy stosowne oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota min. 900 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Koszt przeglądów gwarancyjnych na pojazd kompletny - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSŁOWA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 09:00, miejsce: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O. UL. PRZEMYSŁOWA 4 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odwodniania ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego w Piotrkowie Tryb.
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja szkoły w IV Liceum Ogólnokształcącym w Piotrkowie Trybunalskim.
- "Rozbudowa ul. Jeziornej w Piotrkowie Trybunalskim"
- Budowa parku sportowo-rekreacyjnego "Pocket Park" - BO 2023.
- Dostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E na odcinku Trzepnica - Żerechowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na wyposażenie OSP Wrotnów
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Dostawa samochodów specjalistycznych do czyszczenia kanalizacji sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.