eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › DOSTAWA SAMOCHODU DO TELEWIZYJNEJ INSPEKCJI SIECI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z SYSTEMEM DO PUNKTOWYCH NAPRAW PRZEWODÓW RUROWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Piotrków Trybunalski: DOSTAWA SAMOCHODU DO TELEWIZYJNEJ INSPEKCJI SIECI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z SYSTEMEM DO PUNKTOWYCH NAPRAW PRZEWODÓW RUROWYCH
Numer ogłoszenia: 100760 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81954 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o., ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU DO TELEWIZYJNEJ INSPEKCJI SIECI KANALIZACYJNEJ WRAZ Z SYSTEMEM DO PUNKTOWYCH NAPRAW PRZEWODÓW RUROWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu do telewizyjnej inspekcji sieci kanalizacyjnej wraz z systemem do punktowych napraw przewodów rurowych. Gwarancja min. 36 miesięcy na kompletny pojazd. Zamawiający wymaga min. 2 przeglądów rocznie systemu oraz urządzeń zamontowanych na zabudowie. Zabudowa musi być wykonana przez producenta kamer do inspekcji TV. Obowiązki Wykonawcy: 1) W momencie przekazania przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały wszystkich dokumentów dotyczących pojazdu: a) instrukcje obsługi w języku polskim, b) katalog części zamiennych w języku polskim, c) dokumenty gwarancyjne na kompletny pojazd, d) świadectwo Homologacji Typu na pojazd kompletny, e) instrukcje BHP, f) wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji i użytkowania jako pojazd specjalny. 2) Wykonawca przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji dostarczonego samochodu. Czas szkolenia pracowników określa Wykonawca i nie może wynieść mniej niż 32 godziny. Szkolenie zakończy się egzaminem z nabytych umiejętności w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca wyda imienne świadectwa potwierdzające zdanie egzaminu. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Miejscem odbioru będzie siedziba Zamawiającego, tj. ul. Przemysłowa 4 w Piotrkowie Trybunalskim. Terminem wykonania umowy jest dzień, w którym przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy podpiszą protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca ubezpieczy samochód na czas transportu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty transportu samochodu do siedziby Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu. Pojazd musi spełniać wymogi, ustawy z dnia 20-06-1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). 4) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć rzut z wymiarami proponowanej zabudowy w pojeździe. Określenie warunków odbioru Jeżeli w toku czynności odbiorczych zostaną stwierdzone wady: 1) nadające się do usunięcia, to Zamawiający zażąda usunięcia wad wyznaczając odpowiedni termin. Fakt usunięcia wad zostanie stwierdzony protokolarnie. Terminem odbioru w takich sytuacjach będzie termin usunięcia wad, 2) nie nadające się do usunięcia, to Zamawiający może: a) obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej i technicznej, b) zażądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo do naliczenia Wykonawcy zastrzeżonych kar umownych i odszkodowań na zasadach określonych w §8 umowy. W przypadku nie wykonania w ustalonym terminie przedmiotu umowy po raz drugi, Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy. Określenie warunków gwarancji 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji na pojazd kompletny. 2) O wszelkich ujawnionych usterkach (awariach) w czasie użytkowania pojazdu, Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę w terminie 1 miesiąca od dnia ujawnienia. 3) Wykonawca przystąpi do usuwania usterki (awarii) niezwłocznie, nie później jednak niż 24 godziny od chwili zgłoszenia. Termin przystąpienia do usunięcia usterek (awarii) w technicznie uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony za pisemną zgodą Zamawiającego. 4) Wykonawca udokumentuje posiadanie serwisu mobilnego (np. załączone zdjęcia samochodu serwisowego należącego do Wykonawcy). 5) W okresie gwarancji pojazdu Wykonawca zapewni bezpłatny przyjazd serwisu do siedziby Zamawiającego do maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, pocztą elektroniczną lub faksem w celu naprawy (w przypadku uszkodzeń zabudowy lub podwozia). 6) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad i usterek bez względu na związane z tym koszty. 7) W razie nie usunięcia wad i usterek w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć je przy pomocy innych podmiotów, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o skorzystaniu z powyższego uprawnienia. 8) Wykonawca w trakcie gwarancji zapewni nieodpłatnie samochód zastępczy w przypadku naprawy pojazdu trwającej dłużej niż 7 dni roboczych. 9) Wykonawca przedstawi wykaz obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych podwozia i zabudowy oraz koszty z tym związane (załączone dokumenty do oferty). 10) Wykonawca przedstawi szczegółowe warunki gwarancji podwozia i zabudowy. 11) Jeżeli zakres naprawy będzie wymagał przewiezienia samochodu, to koszt tego transportu ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MÜLLER Polska Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 18, 41-845 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 810000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 983987,70

  • Oferta z najniższą ceną: 983987,70 / Oferta z najwyższą ceną: 983987,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.