eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonywanie dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Sieradz: Wykonywanie dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia
Numer ogłoszenia: 81922 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31180 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8265600, faks 43 8265699.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Urzędu Skarbowego w Sieradzu, zwanego dalej (Urzędem), w Sieradzu przy ul. Spółdzielczej 3 w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz obsługa centrali telefonicznej obiektu. 2. Sposób realizacji usługi ochrony 1) posterunek stały (PS1, PS2) i patrol (P) - 3 pracowników ochrony w ciągu doby, z czego: a) 2 pracowników w czasie godzin pracy Urzędu: - w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od godz. 7.30 do godz. 15.30, - we wtorki od godz. 7.30 do godz. 18.00, - w wydłużonym czasie pracy w ciągu ostatnich dni składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu w roku poprzednim oraz w (Dni otwarte), b) 1 pracownik po godzinach pracy Urzędu, we wszystkie dni w tygodniu; 2) ochrona doraźna obiektu w postaci grupy interwencyjnej (GI), całodobowo, we wszystkie dni w tygodniu - 4 pracowników w ciągu doby (2 pracowników na zmianie); 3) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SMA); 4) okresowe przeglądy i konserwacje elektronicznych systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie. 3. Obsługa centrali telefonicznej obiektu w dni pracy Urzędu od godz. 7.30 do godz. 15.30 oraz w wydłużonym czasie pracy w ciągu ostatnich dni składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu w roku poprzednim oraz w (Dni otwarte). 4. Wymiar wydłużonego (dodatkowego) czasu pracy w marcu i w kwietniu, o którym mowa w ust. 2 i 3 określa każdorazowo Ministerstwo Finansów. W 2011 r. wymiar tego czasu wyniósł w przypadku pracownika ochrony - 18,5 godz., a w przypadku obsługi centrali telefonicznej - 10 godz. 5. Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji, o których mowa w ust. 2 pkt. 4 stanowi koszt Wykonawcy w ramach niniejszego postępowania i obejmuje: 1) elektroniczne systemy alarmowe zainstalowane w obiekcie Urzędu: - raz w kwartale centralka PC 3000 systemu ochrony; raz w półroczu centrala sygnalizacji pożarowej Polon Alfa 4200; 2) system kontroli dostępu do pomieszczeń (Kantech KT 100) - raz w półroczu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o. o. Przedstawicielstwo w Łodzi, ul. Obywatelska 102/104, 94-104 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258732,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247150,54

  • Oferta z najniższą ceną: 247150,54 / Oferta z najwyższą ceną: 321552,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.