Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-04-13
Lublin: Zadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej,
Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej
Numer og³oszenia: 81852 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, faks 081 5325318.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej, Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej, Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.25.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykazanie siê przez Wykonawcê do¶wiadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawy odpowiadaj±cej swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia. Za dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy uzna dostawê p³ynów antykoagulacyjnych o warto¶ci zamówienia brutto: Zadanie I: min. 20.000,00 PLN brutto; Zadanie II - min. 100.0000 PLN brutto.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Wype³nione zestawienie parametrów granicznych (Za³±cznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz Formularz cenowy (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ) dla ka¿dego zadania, dla którego Wykonawca sk³ada ofertê. 2. Deklaracjê wytwórcy o spe³nianiu wymagañ zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne 3. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy wspó³udziale której przeprowadzono procedurê oceny zgodno¶ci oferowanych wyrobów medycznych ( dotyczy wyrobów medycznych wymienionych w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679)-je¿eli dotyczy 4. Pozytywn± opiniê dla oferowanych p³ynów antykoagulacyjnych, wystawion± przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie lub min. 2 jednostki publicznej s³u¿by krwi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty nale¿y do³±czyæ próbki oferowanego przedmiotu zamówienia Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia: 1) Do Zadania I: Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ni¿ej podanych ilo¶ciach: a) P³yn ACD-A do trombaferezy automatycznej - nie mniej ni¿ 3 opakowania jednostkowe 2) Do Zadania II: Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ni¿ej podanych ilo¶ciach: a) 4% roztwór cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej- nie mniej ni¿ 3 opakowania jednostkowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jako¶æ przedmiotu zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany w ni¿ej podanym zakresie, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 cyt. ustawy: a. w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci wynagrodzenia brutto, która bêdzie wynikaæ ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatku od towarów i us³ug VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowi±zywaæ bêdzie nowa stawka podatku z dat± wprowadzenia jej w ¿ycie przepisami, a zmiana kwoty brutto warto¶ci umowy z tego tytu³u jest akceptowana przez strony bez konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ i zmiany umowy. b. w czê¶ci dotycz±cej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonuj±cego przedmiotow± dostawê) w zwi±zku z wewnêtrzn± reorganizacj± w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci lub wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej. c. zmiana numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i w konsekwencji ogólnej liczby opakowañ - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego, podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie bêdzie powodowa³a pogorszenia jako¶ciowego, a wyrób bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d. zmiana terminów wa¿no¶ci - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z konieczno¶ci± przyspieszenia dostawy i nie bêdzie mia³a wp³ywu na stopieñ wykorzystania wyrobu, e. zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnêtrzne) - zmiany te mog± wyst±piæ na skutek negatywnych okoliczno¶ci maj±cych bezpo¶redni wp³yw na organizacjê dostaw, trudno¶ci transportowych, celnych, opó¼nieñ zwi±zanych ze zwalnianiem serii, jak równie¿ trudno¶ci w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu, f. zmiany wynikaj±ce z powstania niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy a tre¶ci± oferty i/lub SIWZ. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 lit. b-f mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, za zgod± obu stron i zostan± wprowadzone do umowy aneksem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Dzia³ Zamówieñ, pokój 119.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Sekretariat, pokój 217.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jako¶æ przedmiotu zamówienia - 20
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jako¶æ przedmiotu zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa ¶rodków kontrastowych.
- Dostawa bielizny po¶cielowej do Pralni Szpitalnej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wydzia³u ds. Wojskowych Prokuratury Okrêgowej w Lublinie
- Us³uga organizacji szkoleñ dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Remont schodów wej¶ciowych oraz podjazdu dla osób niepe³nosprawnych przy budynku Lubelskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Zamo¶ciu przy ul. Strefowej 5.
- Przebudowa ul. Podwale - drogi gminnej nr 106554L w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa roztworu wzbogacaj±cego PAS-E do przechowywania p³ytek krwi o jednostkowej objêto¶ci 250 ml
- Sukcesywna dostawa leków, p³ynów infuzyjnych, ¶rodków dezynfekuj±cych oraz medycznego sprzêtu jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa leków, wyrobów medycznych oraz ¶rodków spo¿ywczych specjalnego przeznaczenia medycznego do Dzia³u Farmacji Szpitalnej na potrzeby GoldMedica Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa materia³ów opatrunkowych, pieluchomajtek, ¶rodków ochrony osobistej, materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, p³ynów infuzyjnych
- Ró¿ne produkty lecznicze
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
wiêcej: P³yny do¿ylne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.