eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW RTV, AUDIO, FOTO, MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Giżycko: DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW RTV, AUDIO, FOTO, MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 81709 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90870 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW RTV, AUDIO, FOTO, MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa sprzętu i akcesoriów RTV, audio, foto, materiałów elektrycznych oraz sprzętu informatycznego. 2.Zamówienie zostało podzielone na niżej wymienione trzy zadania (części): ZADANIE nr 1 Dostawa sprzętu i akcesoriów RTV, audio, foto. ZADANIE nr 2 Dostawa materiałów elektrycznych. ZADANIE nr 3 Dostawa sprzętu informatycznego. 3.ZADANIE nr 1 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów radiowo-telewizyjnych, audio oraz fotograficznych zgodnie z asortymentem i ilościami podanymi w zestawieniu cenowym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 2 do SIWZ nr 1 do umowy 3)Cena jednostkowa nie może przekraczać 3 500,00 zł brutto. 4.ZADANIE nr 2 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych określonych według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 3 do SIWZ (nr 2 do umowy) 3)Cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3 500,00 zł. 5.ZADANIE nr 3 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego określonego według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 4 do SIWZ nr 3 do umowy 3)Cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3 500,00 zł. 6.Informacje dodatkowe: 1)W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów narzędzi, artykułów, asortymentu określonego w załączniku nr 2,3,4 do SIWZ należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową. Zaoferowane przez Wykonawcę narzędzia, artykuły, asortyment winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 2)Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą taką samą lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno użytkowe, 3)W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 4)Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany dopuszczony przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 5)Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW RTV, AUDIO, FOTO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER ANDRZEJ ZUBER, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177991,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248383,74

  • Oferta z najniższą ceną: 248383,74 / Oferta z najwyższą ceną: 290045,07

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMERS D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA, ul. Wolności nr 38, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80677,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62636,79

  • Oferta z najniższą ceną: 62636,79 / Oferta z najwyższą ceną: 138210,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T-MATIC EŁK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wawelska nr 22H, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67254,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73180,33

  • Oferta z najniższą ceną: 73180,33 / Oferta z najwyższą ceną: 227058,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.