To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Gdynia: ŚWIADCZENIE NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO USŁUGI W
ZAKRESIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI REALIZACJI PRZEZ
ZAMAWIAJĄCEGO USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ
POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI NIE
PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY WSKAZANEJ W
ART. 4 PKT. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Numer ogłoszenia: 81676 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41754 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI REALIZACJI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY WSKAZANEJ W ART. 4 PKT. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowej obsługi realizacji przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postępowań o udzielenie zamówień o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) kompleksowe przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności: a) przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego od upoważnionych komórek organizacyjnych Zamawiającego, b) weryfikacja wniosków, o których mowa w pkt. 1, lit. a powyżej, pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, c) wybór trybu postępowania w uzgodnieniu z zamawiającym, d) przygotowywanie, na podstawie wniosku, o którym mowa w pkt. 1 lit. a, dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w szczególności: ogłoszenia, zaproszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzoru umowy), e) wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób właściwy dla danego trybu postępowania, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania kompletnego wniosku od Zamawiającego. W przypadku konieczności uzupełnienia wniosku, Wykonawca zwróci się o jego uzupełnienie do właściwej komórki organizacyjnej Zamawiającego w terminie do 7 (słownie: siedmiu) dni od daty otrzymania wniosku. W takim przypadku bieg 14 dniowego terminu wszczęcia postępowania będzie liczony od daty złożenia uzupełnionego wniosku (lub jego wyjaśnień) u Wykonawcy; w szczególnie uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, maksymalnie do 1 miesiąca, f) prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego we współpracy z właściwą komórką organizacyjną i komisją przetargową, w szczególności - ogłoszenie postępowania, opracowanie projektu wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, przyjmowanie i rejestracja ofert, ocena i badanie ofert, sporządzenie projektów pism niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, g) przygotowanie projektu wniosku komisji przetargowej do kierownika Zamawiającego w sprawie rozstrzygnięcia wyników postępowania, i) przygotowanie, przekazanie wykonawcom i publikacja informacji o wyniku postępowania, j) przygotowanie kompletnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego, k) przygotowanie i publikacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, l) sporządzenie kompletnego protokołu postępowania, 2) prowadzenie i zakończenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych i nie zakończonych przez Zamawiającego przed datą podpisania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia, 3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych, 4) przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych- w zakresie zgodnym z przyjętym przez Zamawiającego i obowiązującym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych oraz Regulaminem Komisji Przetargowej, 5) przygotowanie rocznego planu zamówień publicznych na podstawie jednostkowych planów zamówień publicznych, 6) przygotowanie i przekazanie Urzędowi Zamówień Publicznych sprawozdania rocznego o udzielonych przez Zamawiającego zamówieniach publicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 7) przygotowywanie, lub opiniowanie przedłożonych przez Zamawiającego, projektów regulaminów, zarządzeń, uchwał, postanowień, decyzji, poleceń oraz innych aktów wewnętrznych Zamawiającego związanych ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) przygotowywanie projektów odpowiedzi na odwołania wykonawców składanych w toku postępowania o udzielanie zamówienia publicznego, 9) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych (w takim przypadku Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów dojazdu na trasie Gdynia -Warszawa-Gdynia pociągiem INTER CITY, 1 klasa oraz - w uzasadnionych przypadkach - koszt noclegu, a także zasądzone i wyegzekwowane koszty zastępstwa procesowego) , 10) sporządzenie opinii prawnych w sprawach zamówień publicznych na żądanie zamawiającego, 11) udzielanie pracownikom Zamawiającego informacji w sprawach zamówień publicznych, w tym informacji dotyczących prowadzonych postępowań, l2) współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 13) przygotowywanie do wysyłki korespondencji związanej ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych przez Zamawiającego (koszty korespondencji obciążają Zamawiającego), 14) prowadzenie procedur wyboru partnera w partnerstwie publiczno-prywatnym, 15) przeprowadzanie szkoleń pracowników Zamawiającego z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia co najmniej 2 szkoleń rocznie, w tym jednego dla kadry kierowniczej Szpitala, tematyka i zakres szkoleń będą każdorazowo uzgadniane przez Zamawiającego i Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Małgorzata Poluchowicz Biuro Obsługi Zamówień Publicznych
jakie przetargi wygrała firma
Małgorzata Poluchowicz Biuro Obsługi Zamówień Publicznych
- Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Małgorzata Poluchowicz - K.C., ul. Stoigniewa, 81-256 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 779328,00
Oferta z najniższą ceną: 779328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 779328,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Limit na gwarancje bankowe
- Dostawa kości pamięci RAM
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kontroli związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
- Wsparcie prawnika w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.