eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Biecz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11

Ogłoszenie nr 81651 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Biecz: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Biecz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia (wszystkich części zamówienia z wyłączeniem w częsci V zadania nr 2, które realizowane jest w całości w ramach środków własnych budżetu Gminy) współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach umowy o przyznanie pomocy na opercje typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem, rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43060-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biecz, krajowy numer identyfikacyjny 37044061400000, ul. Rynek  1, 38340   Biecz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 134 471 113, faks 134 471 113, e-mail ak@biecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.biecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Biecz

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Biecz. Zamówienie udzielone zostanie w pięciu częściach: 1) Część I zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej "Rożnowice- Ołpiny" nr 270018K w m. Rożnowice w km 0+145-1+074. 2) Część II zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej "Belna-Załawie" nr 270000K w m. Biecz km 0+400-1+100. 3) Część III zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej "Pasternik -Podwójtowie" nr 270046 K w m. Libusza w km0+330-1+206. 4) Część IV zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej "Na Maciora" nr 271121K w m. Bugaj w km 0+000-0+760. 5) Część V zamówienia obejmuje przebudowę dwóch odcinków drogi gminnej: - zadanie 1 -"Na Soczka" nr 271114K w m. Strzeszyn w km 0+000-1+350. - zadanie 2 -"Na Soczka" nr 271114K w m. Strzeszyn w km 0+740-1+031. 2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Część I: Przebudowa drogi gminnej "Rożnowice- Ołpiny" nr 270018K w m. Rożnowice w km 0+145-1+074 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku objętym zakresem robót, 2) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku objętym zakresem robót o szerokości 5,5 m wraz z podbudową, 3) przebudowa zjazdów do działek rolnych i posesji w ciągu przebudowywanej drogi wraz z wymianą przepustów pod zjazdami, 4) wymiana kręgów przepustu pod koroną drogi dn600, L=9,0 m w km 0+660,00 wraz ze ściankami czołowymi, 5) wymiana kręgów przepustu pod koroną drogi dn600, L=9,0 m w km 0+718,00 wraz ze ściankami czołowymi, 6) wymiana kręgów przepustu pod koroną drogi dn600, L=9,0 m w km 1+059,00 wraz ze ściankami czołowymi, 7) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej na zjeździe indywidualnym w km 0+957,30, 8) wykonanie sączka kruszywowego - na odcinku od km 0+660,00 do km 0+707,00, 9) oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów ziemnych - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym. 2.2 Część II: Przebudowa drogi gminnej "Belna-Załawie" nr 270000K w m. Biecz km 0+400-1+100. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) demontaż istniejących płyt drogowych szerokości 4,0m, 2) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku objętym zakresem robót o szerokości 6,0 m wraz z podbudową, 3) przebudowa zjazdów do działek rolnych i posesji w ciągu przebudowywanej drogi wraz z wymianą przepustów pod zjazdami - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym, 4) wymiana kręgów przepustu pod koroną drogi dn1000, L=26,0 m w km 0+479,00 wraz ze ściankami czołowymi, 5) odtworzenie istniejącego kanału dn400, L=71m wraz z dwiema studniami kontrolnymi dn1000, wykonanie trzech wpustów ulicznych, 6) oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów ziemnych wraz z usunięciem zakrzaczeń- lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym. 2.3 Część III: Przebudowa drogi gminnej "Pasternik -Podwójtowie" nr 270046 K w m. Libusza w km0+330-1+206. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30cm, 2) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku objętym zakresem robót o szerokości 3,5 m wraz z podbudową, 3) przebudowa zjazdów do działek rolnych i posesji w ciągu przebudowywanej drogi wraz z wymianą przepustów pod zjazdami - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym, 4) wymiana kręgów przepustu pod koroną drogi dn800, L=10,0 m w km 0+720,70 wraz ze ściankami czołowymi betonowymi., 5) ułożenie sączka podłużnego kruszywowego ?110 na odcinku w km 0+680,00 - 0+722,50 oraz w km 0+725,00 - 0+917,00 w poboczu lewostronnym z odprowadzeniami poprzecznymi pod koroną drogi w km 0+780,00 i km 0+850,00, 6) zabezpieczenie istniejącego kabla ziemnego teletechnicznego zgodnie z planem sytuacyjnym w km 0+673,50 - 0+699,00, 7) oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów ziemnych - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym. 8) montaż obustronnych barier drogowych SP-05/2 na długości 12,0 m, jako zabezpieczenie skarp na wlotach wylotach z przepustów pod koroną drogi. 2.4 Część IV: Przebudowa drogi gminnej "Na Maciora" nr 271121K w m. Bugaj w km 0+000-0+760 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 40cm, 2) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku objętym zakresem robót o szerokości 3,5 m wraz z podbudową, 3) wykonanie mijanki w ciągu przebudowywanej drogi - szerokość mijanki wraz z jezdnią 5,0 m - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym, 4) przebudowa zjazdów do działek rolnych i posesji w ciągu przebudowywanej drogi wraz z wymianą przepustów pod zjazdami - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym, 5) wymiana kręgów przepustów pod koroną drogi dn600, L=7,0 m w km 0+540,50 oraz km 0+744,70 wraz ze ściankami czołowymi betonowymi., 6) ułożenie sączka podłużnego kruszywowego ?110 na odcinku od km 0+640 do km 0+727 po stronie lewej, 7) oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów ziemnych - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym. 8) montaż obustronnych barier drogowych SP-05/2 na długości 12,0 m, jako zabezpieczenie skarp na wlotach wylotach z przepustów pod koroną drogi. 2.5 Część V: Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej "Na Soczka" nr 271114Kw m. Strzeszyn w km 0+000-1+350". Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30cm, 2) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku objętym zakresem robót o szerokości 3,5 m wraz z podbudową, 3) przebudowa zjazdów do działek rolnych i posesji w ciągu przebudowywanej drogi wraz z wymianą przepustów pod zjazdami - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym, 4) wymiana kręgów przepustu pod koroną drogi dn600, L=12,0 m w km 0+112,90 wraz ze ściankami czołowymi 5) wymiana kręgów przepustu pod koroną drogi dn600, L=9,0 m w km 0+549,40 wraz ze ściankami czołowymi 6) wymiana istn. korytek betonowych w km 0+121 - 0+181 7) wykonanie sączka kruszywowego w km 0+302 - 0+394, w km 0+400-0+446, w km 0+400 - 0+460, w km 0+480-0+547, 8) oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów ziemnych - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej "Na Soczka" km 0+740, 1+031. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 16 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30 cm, 2) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całym odcinku objętym zakresem robót o szerokości 3,5 m wraz z podbudową, 3) przebudowa zjazdów do działek rolnych i posesji w ciągu przebudowywanej drogi wraz z wymianą przepustów pod zjazdami - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym, 4) oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów ziemnych , wymianę przepustów pod zjazdami - lokalizacja została pokazana na planie sytuacyjnym. 3. Przy realizacji zamówienia, dla każdej części zamówienia Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie wykonać wszystkie obowiązki opisane we wzorze umowy. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności (stosownie dla każdej części zamó wienia) w trakcie realizacji zamówienia: dla części I w szczególności roboty dotyczące: - wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, nawierzchni, - wykonania odwodnia. dla części II w szczególności roboty dotyczące: - wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, nawierzchni, - wykonania odwodnia, - wykonania przepustu. dla części III w szczególności roboty dotyczące: - wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, nawierzchni, - wykonania odwodnia, - zabezpieczenia teletechniki. dla części IV w szczególności roboty dotyczące: - wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, nawierzchni, - wykonania odwodnienia. -dla części V w szczególności roboty dotyczące: - wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, nawierzchni, - wykonania odwodnienia, - wykonania przepustów pod zjazdami. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy celem potwierdzenia zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 5. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z pełną dokumentacja przetargową oraz lokalnymi warunkami realizacji zamówienia. 6.Jeżeli w dokumentacji przetargowej w tym w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej lub kosztorysowej oraz w załącznikach do SIWZ dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej "Rożnowice- Ołpiny" nr 270018K w m. Rożnowice w km 0+145-1+074
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT991972.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle ,  prdm_jaslo@onet.pl,  Jana Pawła II 30,  38-200,  Jasło,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 748417.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 748417.21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 992057.68
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej "Belna-Załawie" nr 270000K w m. Biecz km 0+400-1+100.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT768133.27
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle ,  prdm_jaslo@onet.pl,  Jana Pawła II 30,  38-200,  Jasło,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 649271.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 649271.21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 856098.38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej "Pasternik -Podwójtowie" nr 270046 K w m. Libusza w km0+330-1+206
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT550345.83
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle ,  prdm_jaslo@onet.pl,  Jana Pawła II 30,  38-200,  Jasło,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 478932.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 478932.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 644596.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Przebudowa drogi gminnej "Na Maciora" nr 271121K w m. Bugaj w km 0+000-0+760
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT574855.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle ,  prdm_jaslo@onet.pl,  Jana Pawła II 30,  38-200,  Jasło,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 438428.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 438428.86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 589881.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej "Na Soczka" nr 271114Kw m. Strzeszyn w km 0+000-1+350" Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej "Na Soczka" km 0+740, 1+031
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT921996.47
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle,  prdm_jaslo@onet.pl,  Jana Pawła II 30,  38-200,  Jasło,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 739545.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 739545.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1004484,84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.