Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Legionowo: Dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej nr 7 w Legionowie, ul. Królowej Jadwigi 7
Numer ogłoszenia: 81596 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 , ul. Królowej Jadwigi 7, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774 56 36, faks 22 774 56 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.legionowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej nr 7 w Legionowie, ul. Królowej Jadwigi 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 7 w Legionowie, ul. Królowej Jadwigi 7. 2. Dostawa towaru następować będzie w drodze dostaw częściowych (sukcesywnie, w zależności od potrzeb szkoły) w okresach od kwietnia do czerwca i od września do grudnia 2012 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione części: Część 1 - dostawa mięsa i wędlin zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; Część 2 - dostawa warzyw, owoców, zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; Część 3 - dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych, zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Część 4 - dostawa nabiału i produktów mleczarskich zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; Część 5 - dostawa ryb, owoców i warzyw głęboko mrożonych zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; Część 6 - dostawa różnych artykułów spożywczych zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonanie dostawy żywności do stołówki w Szkole Podstawowej nr 7 w Legionowie, ul. Królowej Jadwigi 7, dostawa żywności wyszczególnionej w formularzach cenowych - Część 1-6
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.00.00.00-9, 15.13.15.00-0, 13.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.60.00.00-4, 15.32.00.00-7, 15.41.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla zadania w części I - dostawy mięsa i wędlin, jednej dostawy żywności na łączną kwotę minimum 49 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają ewentualność wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) Zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, Nip, rachunek bankowy; 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy; 3) zmiana terminu realizacji umowy; 4) Każda zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile nie będzie sprzeczna z Prawem Zamówień Publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Królowej Jadwigi 7, 05-120 Legionowo, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 7 w Legionowie, ul. Królowej Jadwigi 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 13.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nabiału i produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału i produktów mleczarskich zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ryb, owoców i warzyw głęboko mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb, owoców i warzyw głęboko mrożonych zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych artykułów spożywczych zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.60.00.00-4, 15.32.00.00-7, 15.41.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie
- Dostawa papieru do drukarek dla potrzeb ZOZ "Legionowo sp. z o.o."
- Dowóz dziecka/ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do Kobyłki oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2026 r. do 31 sierpnia 2026 r.
- Kompleksowe świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w 2026 roku.
- Opracowanie dwóch Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) dla przebudowy i rozbudowy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego w Legionowie z podziałem na odcinek północny i południowy
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 94 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do żłobka na 2026r.
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
- Dostawa Artykułów Żywnościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2026.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





