Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-11
Ogłoszenie nr 81512 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Kraków: Zakup i dostawaartykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Dostawy
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:Bariery zamieniamy na szanse oraz W sile wieku
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35150530800000, ul.
ul. Józefińska
14,
30529
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 6165482, 6165469, faks
126 165 428, e-mail
do@poczta.mops.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawaartykułów spożywczych
Numer referencyjny 271.2.53.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa artykułów spożywczych, dalej zwanych towarem, dla Gminy Miejskiej Kraków - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie. 2.Niniejsze zamówienie zrealizowane będzie na podstawie zamówień częściowych w zakresie zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamówienia częściowe składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu - według wyboru Zamawiającego. 3.Miejsce dostawy: na terenie administracyjnym miasta Krakowa - dokładny adres zostanie wskazany Wykonawcy w zamówieniu częściowym. 4.Wykonawca będzie dostarczał towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. 5.Wykonawca zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6.Dostarczony towar musi posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu jego przydatności do spożycia ustalonego przez producenta. 7.W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma datę przydatności do spożycia krótszą niż wskazana w ust. 6, produkt jest uszkodzony lub zepsuty, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć towar wolny od w/w wad w terminie do 3 dni roboczych od daty wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 08:00 a 15:00. 8.W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą partię towaru w terminie do 3 dni roboczych od daty wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 08:00 a 15:00. 9.W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji, że jakość dostarczanego towaru jest niewystarczająca lub uległa pogorszeniu, Zamawiający ma prawo żądać zmiany towaru na inny o wyższej jakości bez prawa Wykonawcy do zwiększenia wynagrodzenia. 10.Towar musi być dostarczany w oryginalnych, hermetycznych, nienaruszonych opakowaniach - nie dopuszcza się dostaw luzem. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian liczby dostarczanego towaru w poszczególnych rodzajach wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ z zastrzeżeniem, że wartość zmian nie może wynosić więcej niż 30% wartości umowy. 12.W razie zmniejszenia przez Zamawiającego liczby zamawianego towaru do wartości wskazanej w ust. 11, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, w tym roszczenia odszkodowawcze. 13.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)dostawy towaru własnym transportem i na własny koszt wraz z jego wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, 2)każdorazowego potwierdzenia odebrania zamówienia częściowego oraz zgłoszenia, złożonego drogą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem, 3)zapewnienia własnej siły roboczej, 4)realizacji dostawy w ilościach i asortymencie wskazanym w zamówieniu częściowym bez względu na minima magazynowe, 5)dostarczenia wraz z dostawą towaru, oddzielnej dla każdego zamówienia częściowego, faktury, 6)dostawy towaru zgodnie z przedstawioną ofertą. 14.Wykonawca poinformuje upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z zachowaniem minimum 1 dnia roboczego wyprzedzenia. 15.Z czynności odbioru towaru w każdym lokalu, o którym mowa w ust. 3, zostanie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, w tym także terminy wyznaczone na usunięcie ewentualnie stwierdzonych przy odbiorze wad lub braków. 16.Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad. 17.Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza możliwość zmiany dostarczanego towaru w stosunku do zaoferowanego w ofercie w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku. 18.W sytuacjach, o których mowa w ust. 9 i 17, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji typ towaru oraz jego producenta z zastrzeżeniem, że będzie on o niegorszych właściwościach co zastępowany
II.5) Główny kod CPV): 15000000-8,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wpłynęła tylko 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (jt.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Część Nr 1
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 2
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 3
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 4
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 5
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 6
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 7
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 8
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 9
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
Część Nr 10
Nazwa Zakup i dostawa artykułów spożywczych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Anna Chlebda FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ,
victoriakrak@o2.pl,
ul. Legionów Józefa Piłsudskiego 7/7,
30-509,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.