Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Zielona Góra: Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru komputerowego
i kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń biurowych dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25
Numer ogłoszenia: 81450 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, Al . Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3287411, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru komputerowego i kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń biurowych dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń biurowych, 2) artykułów biurowych, papieru komputerowego i kserograficznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Różne druki 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.10.00 - Skoroszyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT PŁÓCIENNIK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIUROSERWIS"
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT PŁÓCIENNIK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIUROSERWIS"
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BIUROSERWIS s.c., ul. Chemiczna 3, 65-713 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51982,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51982,84
Oferta z najniższą ceną: 51982,84 / Oferta z najwyższą ceną: 54058,63
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 10 i art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w 2026 roku
- Przebudowa budynku przy ul. Gen. Józefa Sowińskiego 3 w Zielonej Górze na potrzeby adaptacji pomieszczenia na toalety obsługujące "Salę Szeptów" oraz przebudowa i remont istniejącego garażu
- Zakup i dostawa kotłowni kontenerowej, o mocy 200 kW zasilanej olejem napędowym, w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa przenośnych stacji zasilania wraz z osprzętem w tym oświetlenie pola pracy (maszty oświetleniowe) w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa kompleksów sportowych Moje boisko - ORLIK 2012
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna dyplomów, druków, teczek na dyplomy objętych katalogiem MNiSZW i Uchwałami Senatu UP w Lublinie oraz teczek akt osobowych na lata 2026 - 2028, z podziałem na 2 części.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





