eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › 9/PN/DEG/DG/2009 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - koagulometru i wirówki laboratoryjnej dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Toszek: 9/PN/DEG/DG/2009 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - koagulometru i wirówki laboratoryjnej dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Numer ogłoszenia: 81234 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 9/PN/DEG/DG/2009 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - koagulometru i wirówki laboratoryjnej dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu laboratoryjnego - koagulometru i wirówki laboratoryjnej dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na dwa pakiety..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40 - Sprzęt biomedyczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 9/PN/DEG/DG/2009, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie powyższego warunku Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z Ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. 2007 nr 155 poz. 1095 z późn. zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 2) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp.). W celu wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 3) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 20,00 zł lub - za zaliczeniem pocztowym za opłatą 20,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koagulometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu I obejmuje dostawę wraz z uruchomieniem koagulometru oraz przeszkolenie pracowników laboratorium w zakresie obsługi i pracy na sprzęcie. W celu wykazania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego oraz nazwę, model sprzętu i producenta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wirówka stołowa laboratoryjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu II obejmuje dostawę wraz z uruchomieniem wirówki stołowej laboratoryjnej oraz przeszkolenie pracowników medycznych laboratorium z zakresu obsługi i pracy na sprzęcie. W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) certyfikat zgodności CE wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklarację zgodności CE wydaną przez producenta; b) aktualne ulotki, katalogi, foldery lub kartę techniczną sprzętu zawierające opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego oraz nazwę, model sprzętu i producenta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.