Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-10
Bydgoszcz: sprawa 55/P/2015 Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ( ROM-1, ROM-2, ROM-3, ROM-4 )
Numer ogłoszenia: 81198 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa 55/P/2015 Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ( ROM-1, ROM-2, ROM-3, ROM-4 ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zmianami) z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz wykonanie okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1a) i 1b) ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zmianami) - w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o., wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ. Termin realizacji zamówienia Zamawiający określa następująco: a) termin wykonania kontroli stanu technicznego budynków objętych zamówieniem (fizycznych oględzin budynków) w umówionym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami - do dnia 21 czerwca 2015 r. b) termin dostarczenia Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego budynków, obejmujących wszystkie elementy (informacje) wymagane niniejszą umową i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (bez braków i innych wad ) - sukcesywnie jednak nie później niż do dnia 14 sierpnia 2015 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.63.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ZREALIZOWAŁ należycie : warunek dla zadania nr 1 i nr 2 * zamówienia polegające na wykonaniu okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, realizowane zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zmianami) na łączną kwotę minimum 20.000 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto). warunek dla zadania nr 3 i nr 4 * zamówienia polegające na wykonaniu okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, realizowane zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zmianami) na łączną kwotę minimum 30.000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 6 osobami, w tym: warunek dla zadania nr 1,2,3,4 : a) 3 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz.1409 - z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Zawodowego. b) 3 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (do sprawdzenia stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku , przejść przyłączy przez ściany budynku) wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz.1409 - z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Zawodowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla zadania nr 1 i nr 2 * zamówienia polegające na wykonaniu okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, realizowane zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zmianami) na łączną kwotę minimum 20.000 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto). dla zadania nr 3 i nr 4 * zamówienia polegające na wykonaniu okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, realizowane zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zmianami) na łączną kwotę minimum 30.000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto).; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: - zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 5. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 odpowiedni dla zadania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADMSp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ( ROM-1, ROM-2, ROM-3, ROM-4 ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia oraz okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu - zgodnie z pkt.4.1. SIWZ - w budynkach wymienionych w załączniku nr 8/1 do SIWZ zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 (łącznie 239 budynków) Termin realizacji zamówienia Zamawiający określa następująco: a) termin wykonania kontroli stanu technicznego budynków objętych zamówieniem (fizycznych oględzin budynków) w umówionym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami - do dnia 21 czerwca 2015 r. b) termin dostarczenia Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego budynków, obejmujących wszystkie elementy (informacje) wymagane niniejszą umową i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (bez braków i innych wad ) - sukcesywnie jednak nie później niż do dnia 14 sierpnia 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ( ROM-1, ROM-2, ROM-3, ROM-4 ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia oraz okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu - zgodnie z pkt.4.1. SIWZ - w budynkach wymienionych w załączniku nr 8/2 do SIWZ zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 (łącznie 277 budynków) Termin realizacji zamówienia Zamawiający określa następująco: a) termin wykonania kontroli stanu technicznego budynków objętych zamówieniem (fizycznych oględzin budynków) w umówionym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami - do dnia 21 czerwca 2015 r. b) termin dostarczenia Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego budynków, obejmujących wszystkie elementy (informacje) wymagane niniejszą umową i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (bez braków i innych wad ) - sukcesywnie jednak nie później niż do dnia 14 sierpnia 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ( ROM-1, ROM-2, ROM-3, ROM-4 ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia oraz okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu - zgodnie z pkt.4.1. SIWZ - w budynkach wymienionych w załączniku nr 8/3 do SIWZ zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 (łącznie 378 budynków) Termin realizacji zamówienia Zamawiający określa następująco: a) termin wykonania kontroli stanu technicznego budynków objętych zamówieniem (fizycznych oględzin budynków) w umówionym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami - do dnia 21 czerwca 2015 r. b) termin dostarczenia Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego budynków, obejmujących wszystkie elementy (informacje) wymagane niniejszą umową i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (bez braków i innych wad ) - sukcesywnie jednak nie później niż do dnia 14 sierpnia 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ( ROM-1, ROM-2, ROM-3, ROM-4 ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2015 roku okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia oraz okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu - zgodnie z pkt.4.1. SIWZ - w budynkach wymienionych w załączniku nr 8/4 do SIWZ zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 (łącznie 302 budynki) Termin realizacji zamówienia Zamawiający określa następująco: a) termin wykonania kontroli stanu technicznego budynków objętych zamówieniem (fizycznych oględzin budynków) w umówionym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami - do dnia 21 czerwca 2015 r. b) termin dostarczenia Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego budynków, obejmujących wszystkie elementy (informacje) wymagane niniejszą umową i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (bez braków i innych wad ) - sukcesywnie jednak nie później niż do dnia 14 sierpnia 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Wynajem sprężarki śrubowej zmiennoobrotowej
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Wały gen. Sikorskiego 27-29, Wschodniej 32 + of., Wiązowej 17 + of. oraz Małe Garbary 25 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Bydgoskiej 84, Broniewskiego 41, Mickiewicza 58A oraz Reja 24 w Toruniu
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





