eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków w Ścinawce Dolnej o nr geodezyjnych dz. 692;700;705 ,o długości 631 wraz z odbudową nawierzchni mostu, oraz Remont mostu w Tłumaczowie w kierunku na Janików uszkodzonych podczas powodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Radków: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków w Ścinawce Dolnej o nr geodezyjnych dz. 692;700;705 ,o długości 631 wraz z odbudową nawierzchni mostu, oraz Remont mostu w Tłumaczowie w kierunku na Janików uszkodzonych podczas powodzi
Numer ogłoszenia: 81044 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków, ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, fax 074 8735015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg stanowiących własność Gminy Radków w Ścinawce Dolnej o nr geodezyjnych dz. 692;700;705 ,o długości 631 wraz z odbudową nawierzchni mostu, oraz Remont mostu w Tłumaczowie w kierunku na Janików uszkodzonych podczas powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) remont dróg stanowiących własność Gminy Radków w Ścinawce Dolnej o nr geodezyjnych dz. 692;700;705 wraz z odbudową nawierzchni mostu o nw zakresie robót: - dł. odcinka drogi - 631 m, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym - śr.grub.warstwy po zagęszcz.do 15 cm - 88,25 m3, - remont istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltowa 0/31z wbudowaniem ręcznym - 24,4 t, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltowa 0/20 z wbudowaniem mechanicznym- 146,33 t - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub.po zagęszcz. 4 cm - 1951,0 m2, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej - 110,5 m2, - rozebranie istniejących poręczy I jezdni drewnianej oraz ustroju niosącego z belek stalowych, - wykonanie nowego ustroju niosącego z dźwigarów stalowych zespolonych z płytą żelbetową, - dł. przęsła 13,3 m, - szer. mostu - 4,5 m, - wykonanie poręczy mostowych oraz nawierzchni bitumicznej na moście; b) remont mostu betonowego o konstrukcji łukowej w Tłumaczowie o nw zakresie prac: - roboty rozbiórkowe, - rozebranie belek betonowych podporęczowych oraz ścian czołowych mostu, - wyrównanie zasypki i przęsła podpór, - czyszczenie i szpachlowanie istniejącego mostu, - wzmocnienie konstrukcji poprzez wykonanie nadbetonu, - wykonanie ścian czołowych mostu i belek podporęczowych, - wykonanie zasypki na moście i dojazdach do mostu, - wykonanie podbudowy I nawierzchni bitumicznej na moście i dojazdach, - montaż poręczy mostowych, - zabezpieczenie przyczółków poprzez wykonanie oporowych konstrukcji kamiennych- gabiony, - umocnienie dna rzeki poprzez wykonanie narzutu kamiennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 600.000,00 pln. 2.dysponują co najmniej 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, legitymującym się min.3 letnim doświadczeniem zawodowym, należącym do OIIB, 3.wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( remont mostu łącznie z drogą), potwierdzone referencjami, 4.udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy. 5.Dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: 1) wytwórnia mas bitumicznych ( posiadają własną wytwórnię lub pisemne zapewnienie od dostawcy, że masa zostanie dostarczona w terminie i w ilości niezbędnej do realizacji zadania) 2) koparka, 3) sprężarka pneumatyczna z młotem, 4) samochód samowyładowawczy, 5) walec drogowy stalowy gładki, 6) walec drogowy wibrujący, 7)układarka mas bitumicznych, 8)skrapiarka, 9)szczotka mechaniczna, 10)spawarka z agregatem, 11)zagęszczarka płytowa, 12)pozostały sprzęt ogólnie stosowany w robotach drogowych. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6 do siwz) do wykonania zamówienia, którymi dysponują z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy, wynajęty, dzierżawiony, użyczony itp. Jeśli ww. sprzęt nie będzie własnością Wykonawcy zobowiązany jest on załączyć do wykazu oświadczenia właściciela, że wynajmie sprzęt lub sprzeda masę min- asf. na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, 5.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6.wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 4 do siwz, 7. wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie określonym w pkt. 8.2.3.- załącznik nr 5, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8. wypełniony Formularz Ofertowy-załącznik nr 1 wraz z kosztorysami ofertowymi ( załącznik nr A i B do siwz), sporządzony zgodnie z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi, 9. wykaz narzędzi i urządzeń ( załącznik nr 6 do siwz) niezbędnych do wykonania zamówienia, z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy czy wynajęty, 10.upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 7 do siwz. 11.dane dotyczące podwykonawców ( jeśli dotyczą) i zakres powierzonych im prac do wykonania. Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców , musi wykazać na załączniku nr 8 ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkow.biuletyn.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, 57-420 Radków, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00,pok. 2b.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w godz. od 8.00 do godz.16.00, nie później niż do dnia 12.05.2008 r. r. do godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, pok. nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.