To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Czarnków: Przebudowa drogi powiatowej nr 1326P wraz z chodnikiem w miejscowości Zofiowo współfinansowanego w ramach Programu Wieloletniego pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011
Numer ogłoszenia: 80960 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48446 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1326P wraz z chodnikiem w miejscowości Zofiowo współfinansowanego w ramach Programu Wieloletniego pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącej drogi powiatowej klasy L o nawierzchni bitumicznej (prawdopodobnie na lepiszczu smołowym) ułożonej na podbudowie z kruszyw łamanych ze skał wapiennych i żużli wielkopiecowych. Droga przebiega w terenie równinnym. Początek drogi (km 0+000), to skrzyżowanie z krawędzią jezdni drogi wojewódzkiej nr 174 Drezdenko - Krzyż - Wieleń Płn. - Gajewo droga woj. nr 178 (km 49+892) od strony Gajewa. Koniec drogi (km 3+808,90) to skrzyżowanie z krawędzią jezdni tej samej drogi wojewódzkiej od str. drogi 178 (Czarnkowa) w km 52+233. Przebudowa obejmuje całą drogę na długości 3,809 km i polegać będzie na poszerzeniu istniejącej jezdni o szer. 4,50 do 5,00 m do szerokości 6 m. Ponadto zostaną wykonane chodniki po prawej i lewej stronie drogi oraz zatoka autobusowa o dł. 20 mb przy istniejącym przystanku autobusowym. Planuje się również oczyszczenie trzech i przebudowę dwóch istniejących przepustów drogowych znajdujących się w trasie przebudowywanej drogi. Skrzyżowanie z drogą wojewódzką w km 0+000 jest wyokrąglone łukami kołowymi o promieniach zbliżonych do R=15 m i R=8 m. Spadek podłużny drogi powiatowej na odc. 20 m wynosi 0,37%. Szerokość jezdni drogi woj. wynosi 6,20 m, a jej spadek poprzeczny jednostronny wynosi 3 %. Stan projektowany: Parametry techniczne Przebudowa drogi w obrębie istniejącego pasa drogowego. Projektowane parametry drogi: - klasa drogi - L - kategoria ruchu - KR 2 - długość drogi - 3+809 km - szerokość jezdni na prostych - 6 m, pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe 2%/2%, od km 1+202 (PRD9) do km 2+152 (PRDu) pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne 2% - szerokość jezdni na łukach - 6 m + poszerzenia p (p=30/R), pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne od 2 do 7 %, - nawierzchnia bitumiczna - asfaltowa - obustronne pobocza gruntowe szer. 1,25 - 1,50 m o spadku poprzecznym 6-8% - od km 0+950 do km 1+261 i od km 1+170 do km 1+370 chodniki przyjezdniowe szer. 1,50 m, - na odcinku chodnika jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym ulicznym 15x30 cm na ławie z betonu B-15, Odwodnienie powierzchniowe na pobocza i do istniejących rowów przydrożnych odpowiednio oczyszczonych i wyprofilowanych. Skrzyżowanie z drogą wojewódzką w km 0+000 projektuje się wyokrąglić łukami kołowymi o promieniach R=15 m i R=9 m zbliżonymi do istniejących promieni. Spadek podłużny drogi powiatowej na odległości 20 m pozostawia się bez zmian tj. 0,37%. Na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką w km 3+908,90 zmienia się promienie łuków wy okrąg łających na R=6 m od strony Gajewa i R= 25 m od strony Czarnkowa. Spadek podłużny drogi powiatowej na odc. 20 m projektuje się wyprowadzić do 1,7% poprzez wyrównanie istniejącego zaniżenia kruszywem kamiennym łamanym i mieszanką mineralno-asfaltową. Poboczom na skrzyżowaniach nadać szerokość 1,50 m i wyprofilować je do spadku 6% - 8%, a występującym skarpom nadać pochylenie 1:1,5.Poszerzenie jezdni drogi powiatowej projektuje się po lewej i prawej stronie drogi tak, aby wpisać się z drogą w granicach istniejącego pasa drogowego. Na trasie drogi projektuje się 18 łuków poziomych i 2 załamania. W km 1+272 przy istniejącym przystanku autobusowym (strona lewa) projektuje się zatokę autobusową z peronem długości 20,00 m, nawierzchnia peronu z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej. Szerokość jezdni zatoki 3,00 m Konstrukcja nawierzchni jezdni: Konstrukcja poszerzenia drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 5 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 7 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego - 20 cm Wzmocnienie istniejącej konstrukcji: - warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego dla ruchu KR-2; - wyrównanie mieszanką mineralno-asfaltową warstwą grub. do 7 cm; - wyrównanie kruszywem kamiennym łamanym stabilizowanym mechanicznie przy zaniżeniach większych od 7 cm. Chodniki oraz peron zatoki autobusowej: - brukowa kostka betonowa - 6 cm, - podsypka piaskowa - 5 cm Zjazdy przez chodnik: - brukowa kostka betonowa - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm, - podbudowa z chudego betonu - 15 cm, - szerokość zjazdów - 5,00 m Zjazdy do gospodarstw, na pola i łąki: - podbudowa z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, warstwa grubości 20 cm; - warstwa ścieralna grub. 5 cm z betonu asfaltowego. - szerokość jezdni zjazdu 5,00 m - długość zjazdów - 3,00 m, - wyokrąglenie skosami 1: 1 na szerokości pobocza (1,50 m). Skrzyżowania z drogami polnymi: - podbudowa pomocnicza grubości 20 cm z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie; - podbudowa zasadnicza grub. 7 cm; - warstwa ścieralna grub. 5 cm z betonu asfaltowego; - szerokość jezdni od 3,50 do 5,00 m; - wyokrąglenie łukami poziomymi od R=3,00 m do R=5,00m. Odwodnienie pozostawia się powierzchniowe w przyległy teren oraz do istniejących rowów przydrożnych. Na odc. od km 1+084,50 do km 1+247,40 za projektowanym chodnikiem należy wykonać rów o kształcie trapezowym o średniej głębokości 0,30 m. Na odc. Od km 2+512 do km 2+750 należy wykonać rów o głębokości 0,60 m. w kształcie trapezowym. Istniejące rowy zostaną pogłębione a skarpy wyprofilowane do pochylenia od 1:1 do 1:1,5, a po wyprofilowaniu obsiane trawą. Pod zjazdami wykonane zostaną przepusty z rur PCV o średnicy 40 cm z zakończeniem kołnierzowym. Szerokość jezdni na zjazdach 5,00 m, pobocza szerokości 0,75 m. Ściek zakończony zostanie wpustem ściekowym w km 2+311 z przykanalikiem z rur PCV d=315 przeprowadzonym przez istniejący przepust pod drogą. Na pozostałych przepustach projektuje się: - w km 2+350 - przepust z rur betonowych fi 30 cm - oczyszczenie i przedłużenie przepustu rurami betonowymi; - w km 2+387 - przepust z rur betonowych fi 40 cm - oczyszczenie i przedłużenie przepustu rurami betonowymi; - w km 2+757 - przebudowę na rurowy. Rury żelbetowe fi 100 cm, wykonanie ścianek czołowych; - w km 2+967 do przebudowy na rurowy. Rury żelbetowe fi 60, wykonanie ścianek czołowych; - w km 3+654 - wykonanie ścianek czołowych. Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot Umowy, liczonej od ostatniej zapłaconej faktury dotyczącej projektu po dokonaniu odbioru protokólarnego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń co zostanie potwierdzone zawarciem w tym dniu dokumentu gwarancyjnego. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia wynikające z winy Inwestora...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL DRÓG Piła Sp. z o.o., ul.Wawelska 106, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3517476,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2287924,96
Oferta z najniższą ceną: 2287924,96 / Oferta z najwyższą ceną: 2841196,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
- "WYCINKA DRZEW, CIĘCIA SANITARNE I PIELĘGNACYJNE NA TERENIE MIASTA CZARNKÓW W 2025 R. - DODATKOWE PRACE - PRZETARG NR 2"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W CZARNKOWIE Z PRZEZNACZENIEM NA ŻŁOBEK MIEJSKI
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej wraz z placami składowymi w leśnictwie Żohatyn
- Rozbudowa drogi Sielc - Pólki III etap
- Przebudowa dróg powiatowych: nr 1325L km 16+890 do 22+707 odcinek Fiukówka - Krzywda, nr 1343L km 0+009 do 3+608 Stary Patok - Radoryż Kościelny
- "Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka - Zagość - Skorocice - Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka - Kowala od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb"
- Remont ulic Ireny i Podhalańskiej w Komorowie
- Budowa pętli autobusowej, skrzyżowanie ulic Nowe Osiedle, Poznańska i Wodna w Kicinie
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.