Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Sosnowiec: świadczenie usług księgowych
Numer ogłoszenia: 80931 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, fax 032 2663630,2660251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług księgowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług księgowych, które obejmuje: 1. prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) Zamawiającego w postaci księgi rachunkowej, 2.prowadzenie pozostałej dokumentacji, 3.sporządzanie oraz składanie deklaracji i informacji podatkowych we właściwym urzędzie skarbowym, 4.archiwizowanie dokumentów księgowych oraz dokumentacji inwentaryzacyjnej; 5.informowanie Zamawiającego o wysokości podatków (zaliczek na podatki) oraz zobowiązań wobec ZUS należnych do zapłaty, 6.sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego oraz rozliczenia podatkowego, 7.obsługa badania sprawozdania finansowego prowadzonego przez biegłego rewidenta, 8.sporządzanie sprawozdań, zestawień, ankiet, informacji itp. 9.sporządzanie oraz składanie sprawozdań dla celów statystycznych, 10.udział w postępowaniach kontrolnych, 11.przygotowywanie danych księgowych na życzenie Zamawiającego; 12.rozliczanie inwentaryzacji; 13.prowadzenie i uzgadnianie sald kontrahentów; 14.sporządzanie zestawień i informacji wewnętrznych o kosztach, przychodach; 15.sporządzanie list płac, 16.sporządzanie i składanie deklaracji ZUS oraz PFRON; 17.ustalanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych; 19.prowadzenie kartotek wynagrodzeń oraz pełnej dokumentacji zasiłkowej dla pracowników; 20.archiwizowanie dokumentacji płacowej; 21.przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach oraz innych dokumentów dot. wynagrodzeń; 22.sporządzanie informacji, zestawień i ankiet, 23.sporządzanie rozliczeń rocznych dot. podatku dochodowego od osób fizycznych;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 17.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3)Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 lipca 2002r.; 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c)oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; d)oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; e)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; f)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego kwalifikacje do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ul. Zapolskiej 3, 41-219 Sosnowiec , Dział Administracyjno-Gospodarczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ul. Zapolskiej 3, 41-219 Sosnowiec , Dział Administracyjno-Gospodarczy pokój 0.35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





