To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 80909 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Radlin: Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku PPPrzedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48719-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie, krajowy numer identyfikacyjny
27151062700000, ul.
ul. Mielęckiego
13,
44310
Radlin, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
327 292 348, faks
, e-mail
mzopo@radlin.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku PPPrzedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PP 2.371.3.HB.217
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13. 2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót - wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej i sieci teletechnicznej w budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie wraz z robotami towarzyszącymi, który to zakres robót obejmuje w szczególności : 1) w zakresie instalacji elektrycznej : a) montaż wyłącznika głównego(przeciwpożarowego wyłącznika prądu);; b) montaż rozdzielni głównej i peryferyjnych dla budynku; c) montaż przewodów zasilających d) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego wraz z osprzętem; e) wymiana opraw oświetleniowych; f) wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, g) instalacja gniazd wtyczkowych; h) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej; 2) w zakresie wykonania instalacji teletechnicznych przewidziano do wykonania roboty na terenie piwnic, parteru i piętra (bez poddasza) niezbędne do wykonania, aby można było możliwe przyłączenie (w przyszłości) do wykonanej instalacji, pomieszczeń na poddaszu. Roboty te dotyczą w szczególności : a) wykonania nowego okablowania strukturalnego w całym budynku (za wyjątkiem poddasza) tak, aby spełniało wymagania stawiane dla kat.6A, b) wykonanie instalacji telefonicznej bazującej na sieci strukturalnej, c) wykonanie instalacji domofonowej wykorzystującej funkcje centrali telefonicznej, d) wykonanie nowej szafy rackowej w pomieszczeniu gospodarczym, na poziomie poddasza, która zostanie wyposażona w urządzenia aktywne, oraz w której zostanie zaprojektowana nowa centrala telefoniczna obsługująca funkcje domofonowe e) wykonanie pionu instalacyjnego od poziomu poddasza do poziomu piwnicy, który umożliwi realizację prac również dla następnego etapu związanego z adaptacją poddasza na cele użytkowe 3) wywóz gruzu i zdemontowanych urządzeń 4) roboty wykończeniowe. Uwaga: W celu bliższego zapoznania się P.T. Wykonawców z całością planowanych robót w przedmiocie zamówienia, jako załączniki do SIWZ, zostały dołączona dokumentacja projektowa dotycząca zadań: "Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie" "Adaptacja pomieszczeń poddasza na cele użytkowe w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie" 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 9 do SIWZ, projekty budowlano-wykonawcze remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, ul..Mielęckiego 13,oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące zał. Nr 10 i N 11r do SIWZ. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wejścia do szkoły 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 7) załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45311200-2,
45314320-0,
45315700-5,
45316000-5,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT178644 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 244217,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Wykonywanie usług z tytułu usuwania skutków szkód górniczych w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 9 zadań
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, w okresie 01.01-31.07.2026, 01.09-31.12.2026 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup pomp do pian dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na 3 zadania
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Głożyńską i Rymera w Radlinie. Powtórka.
- Koncepcja przebudowy układu drogowego na terenie miasta Radlin w części dotyczącej drogi powiatowej nr 5024S, w ciągu której leży ulica Korfantego (III)
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





