eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinModernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku PPPrzedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 80909 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Radlin: Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku PPPrzedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48719-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie, krajowy numer identyfikacyjny 27151062700000, ul. ul. Mielęckiego  13, 44310   Radlin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 327 292 348, faks , e-mail mzopo@radlin.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku PPPrzedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PP 2.371.3.HB.217

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13. 2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót - wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej i sieci teletechnicznej w budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie wraz z robotami towarzyszącymi, który to zakres robót obejmuje w szczególności : 1) w zakresie instalacji elektrycznej : a) montaż wyłącznika głównego(przeciwpożarowego wyłącznika prądu);; b) montaż rozdzielni głównej i peryferyjnych dla budynku; c) montaż przewodów zasilających d) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego wraz z osprzętem; e) wymiana opraw oświetleniowych; f) wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, g) instalacja gniazd wtyczkowych; h) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej; 2) w zakresie wykonania instalacji teletechnicznych przewidziano do wykonania roboty na terenie piwnic, parteru i piętra (bez poddasza) niezbędne do wykonania, aby można było możliwe przyłączenie (w przyszłości) do wykonanej instalacji, pomieszczeń na poddaszu. Roboty te dotyczą w szczególności : a) wykonania nowego okablowania strukturalnego w całym budynku (za wyjątkiem poddasza) tak, aby spełniało wymagania stawiane dla kat.6A, b) wykonanie instalacji telefonicznej bazującej na sieci strukturalnej, c) wykonanie instalacji domofonowej wykorzystującej funkcje centrali telefonicznej, d) wykonanie nowej szafy rackowej w pomieszczeniu gospodarczym, na poziomie poddasza, która zostanie wyposażona w urządzenia aktywne, oraz w której zostanie zaprojektowana nowa centrala telefoniczna obsługująca funkcje domofonowe e) wykonanie pionu instalacyjnego od poziomu poddasza do poziomu piwnicy, który umożliwi realizację prac również dla następnego etapu związanego z adaptacją poddasza na cele użytkowe 3) wywóz gruzu i zdemontowanych urządzeń 4) roboty wykończeniowe. Uwaga: W celu bliższego zapoznania się P.T. Wykonawców z całością planowanych robót w przedmiocie zamówienia, jako załączniki do SIWZ, zostały dołączona dokumentacja projektowa dotycząca zadań: "Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie" "Adaptacja pomieszczeń poddasza na cele użytkowe w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie" 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 9 do SIWZ, projekty budowlano-wykonawcze remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, ul..Mielęckiego 13,oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące zał. Nr 10 i N 11r do SIWZ. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wejścia do szkoły 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 7) załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45314320-0, 45315700-5, 45316000-5, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT178644
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PUMART Spółka z o.o,  pumart@wp.pl,  44-217 Rybnik, ul. Broniewskiego 25,  44-217,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244217,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244217,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244217,80
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.