eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRemont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii 5 w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Tychy: Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii 5 w Tychach
Numer ogłoszenia: 80896 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Begonii 5 w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu instalacji obejmuje między innymi: 1. tablice piętrowe i główną T1, T1S, T2, T4, T3, T3K, T4, TG - 8szt 2. wykonanie nowych WLZ-tów i GLZ-tu (kablami YKY5x50, YKY5x25, YKY5x16) do powyższych tablic - 8szt 3. wykonanie instalacji oświetleniowej ogólnej, nocnej i ewakuacyjnej między innymi w sali gimnastycznej, salach lekcyjnych, w pomieszczeniach administracyjnych, w pomieszczeniach WC w holach parteru i piętra (przewodami YDYżo5x1,5 ; 4x1,5; 3x1,5; 750V). 4. wykonanie instalacji gniazd 230V między innymi w sali gimnastycznej, salach lekcyjnych, w pomieszczeniach administracyjnych, w pomieszczeniach WC w holach parteru i piętra (przewodami YDYżo3x2,5; 750V) 5. montaż opraw oświetleniowych w ilości (wg dokumentacji i przedmiaru) - 550szt 6. uwaga - szczegółowy zakres powyższych prac obejmuje projekt remontu instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 17 wraz z przedmiarem robót autorstwa PPUH ELPROSERVICE. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy zł 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością jednej roboty w zakresie remontu lub wykonania nowych instalacji elektrycznych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jest osoba z uprawnieniami do kierowania robotami instalacji elektrycznych (dla kierownika budowy). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 300000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest osoba z uprawnieniami do kierowania robotami instalacji elektrycznych (dla kierownika budowy). Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością jednej roboty w zakresie remontu lub wykonania nowych instalacji elektrycznych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 300 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ - zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, c) kosztorys ofertowy, d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 21/04/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.