Ogłoszenie z dnia 2007-01-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup środków transportu dla Spółki Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM Sp. z o. o., do kontaktów: Robert Pietrasik, ul. Bohomolca 21, 01-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5601800, 5601782, fax 022 5601606, e-mail: robert.pietrasik@gaz-system.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gaz-system.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Rembelszczyźnie, Zbigniew Bobiński, ul. Jana Kazimierza 3, 05-126 Nieporęt, Rembelszczyzna, woj. mazowieckie, tel. 022-767-08-66, fax 022-767-09-53, e-mail: zbigniew.bobinski@gaz-system.pl, www.gaz-system.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A., Robert Pietrasik, ul. Bohomolca 21, 01-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022-560-17-83, fax 022-560-17-70, e-mail: robert.pietrasik@gaz-system.pl, www.gaz-system.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A., Robert Pietrasik, ul. Bohomolca 21, 01-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022-560-17-83, fax 022-560-17-70, e-mail: robert.pietrasik@gaz-system.pl, www.gaz-system.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: TRANSPORT GAZU; Inne:TRANSPORT GAZU. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup środków transportu dla Spółki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Bogomolca 21 01-613 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków transportu dla Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Przedmiot dostawy podzielony jest na cztery zadania: Zadanie: 1 Dostawa samochodów (6 sztuk) do przewozu chromatografów z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Zadanie: 2 Dostawa samochodów (6 sztuk) typu PICK UP z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Zadanie: 3 Dostawa samochodów (5 sztuk) pogotowia gazowego wraz z zabudową i wyposażeniem z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Zadanie: 4 Dostawa samochodu (1 sztuka) pogotowia gazowego wraz z zabudową i wyposażeniem z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy: 1. posiadamy uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.14.42.20 - Pojazdy pogotowia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.20 - Pojazdy pogotowia technicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 422.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 19.02.2007; lub data zakończenia: 30.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku żądania wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu: - sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, - na który podano informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana dla każdej części zamówienia według formuły 0-1 \spełnia\-\nie spełnia\ na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zwanej dalej \Ustawą\, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 1 musi spełniać każdy z Wykonawców, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 2 mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3, 4, 5 Ogłoszenia, 1) pkt 1,4,5- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 6 ppkt 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . 7. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 6 ppkt 3) stosuje się odpowiednio. 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt 1. 9. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1, pkt 3.-5. składa każdy z wykonawców. Pozostałe dokumenty składa łącznie grupa wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów (jeżeli dotyczy): W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) wykażą obroty w ostatnich trzech latach obrotowych, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniejsze niż 3 000 000 PLN w każdym roku obrotowym, 2) posiadają środki lub zdolność kredytową co najmniej na kwotę w wysokości składanej oferty. 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia do wysokości składanej oferty. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą warunki opisane w pkt 1)-3) spełniać łącznie. Wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające obroty nie mniejsze niż 3 000 000 PLN w każdym roku obrotowym. 2. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku lub zdolność kredytową Wykonawcy co najmniej na kwotę w wysokości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż na miesiąc przed dniem złożenia oferty. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia do wysokości składanej oferty. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów (jeżeli dotyczy): W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają własne punkty serwisowe lub działające na ich rzecz w zakresie serwisu i napraw gwarancyjnych urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia. 2) potwierdzą, iż samochody przez nich sprzedawane posiadają niezbędne homologacje i certyfikaty wymagane przez polskie przepisy do rejestracji, 3) potwierdzą, iż firma wykonująca zabudowę nadwozia posiada certyfikat producenta podwozia dopuszczający do wykonania zabudowy na oferowanym podwoziu (dotyczy zadania 3 i 4). 4) udzielą gwarancji 12 miesięcznej na części mechaniczne i zabudowę oraz 24 miesięcznej na podzespoły napędowe i przeniesienia napędu oraz gwarancji producenta na urządzenia objęte przetargiem licząc od dnia faktycznego końcowego odbioru przez Zamawiającego (dotyczy zadania 3 i 4), 5) udzielą gwarancji na minimum 3 lata na podzespoły i części mechaniczne oraz minimum 5 lat na perforację nadwozia licząc od dnia faktycznego końcowego odbioru samochodu przez Zamawiającego (dotyczy zadania 1 i 2). UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą warunki opisane w pkt 1)-4) spełniać łącznie. Wymagane dokumenty: 1. Wykaz punktów serwisowych lub działające na ich rzecz w zakresie serwisu i napraw gwarancyjnych urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż samochody przez niego sprzedawane posiadają niezbędne homologacje i certyfikaty wymagane przez polskie przepisy do rejestracji. 3. Odpowiedni dokument stwierdzający, że firma wykonująca zabudowę nadwozia posiada certyfikat producenta podwozia dopuszczający do wykonania zabudowy na oferowanym podwoziu (dotyczy zadania 3 i 4). 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż udzieli gwarancji 12 miesięcznej na części mechaniczne i zabudowę oraz 24 miesięcznej na podzespoły napędowe i przeniesienia napędu oraz gwarancji producenta na urządzenia objęte przetargiem licząc od dnia faktycznego końcowego odbioru przez Zamawiającego (dotyczy zadania 3 i 4). 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż udzieli gwarancji na minimum 3 lata na podzespoły i części mechaniczne oraz minimum na 5 lat na perforację nadwozia licząc od dnia faktycznego końcowego odbioru samochodu przez Zamawiającego (dotyczy zadania 1 i 2).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Długość okresu gwarancji 20 3. Termin realizacji dostawy 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gaz-system.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 11:15, siedziba Spółki ul. Bohomolca 21 01-613 Warszawa sala nr 55.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu: - sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, - na który podano informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana dla każdej części zamówienia według formuły 0-1 \spełnia\-\nie spełnia\ na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. UWAGA WAŻNE: - dokumenty wymagane postanowieniami Sekcji III.2.1) z wyłączeniem pełnomocnictwa, Sekcji III.2.2) i Sekcji III.2.3) muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. - wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w języku obcym muszą być sporządzone w języku polskim i poświadczone przez Wykonawcę; - zaleca się składanie ofert w postępowaniu (wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami) na Formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. Formularze te dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.gaz-system.pl w części przetargi. - ofertę wraz z pozostałymi dokumentami należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowania winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. ul. Bohomolca 21, 01-613 Warszawa oraz opisane: \Oferta na zakup środków transportu dla Spółki\ - nr ref. Postępowania 12/P/2006\. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa samochodów. 1) Krótki opis: Dostawa 6 szt. samochodów do przewozu chromatografów z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00, 34.14.42.20. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 422.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Długość okresu gwarancji 20 3. Termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa samochodów. 1) Krótki opis: Dostawa 6 szt. samochodów typu PICK UP z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00, 34.14.42.20. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 422.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Długość okresu gwarancji 20 3. Termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa samochodów. 1) Krótki opis: Dostawa 5 szt. samochodów pogotowia gazowego wraz z zabudową i wyposażeniem z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00, 34.14.42.20. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 422.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Długość okresu gwarancji 20 3. Termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa samochodów. 1) Krótki opis: Dostawa 1 szt. samochodów pogotowia gazowego wraz z zabudową i wyposażeniem z przeznaczeniem dla Oddziałów Spółki Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 422.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Długość okresu gwarancji 20 3. Termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawy sprzętu i akcesoriów RTV
- Modernizacja sztankietów wraz z osprzętem na Dużej Scenie - Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
- Dostawa licencji HCL Domino Notes wraz ze wsparciem technicznym
- Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wiązań drzew w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Przywrócenie funkcjonalności zbiorników przeciwpowodziowych Zarządu Zlewni Nysa (usługi), części od 1 i 2.
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.:" Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu służbowego
- "Zakup trzech samochodów."
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego postępowanie drugie
- Dostawa nowego samochodu osobowego typu kombivan
- Zakup samochodu osobowego typu bus dla Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
- Dostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.