eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup z dostawą - jednorazowej odzieży medycznej, jałowych zestawów chirurgicznych, dla SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 19 / 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Wieluń: Zakup z dostawą - jednorazowej odzieży medycznej, jałowych zestawów chirurgicznych, dla SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 19 / 2014
Numer ogłoszenia: 80389 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą - jednorazowej odzieży medycznej, jałowych zestawów chirurgicznych, dla SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 19 / 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - oferta częściowa to 100% PAKIETU ( PAKIETÓW 4). 2. Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres , ilość, zawiera - ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY . AKIET 1 Foliodresy - fartuch wzmocniony PAKIET 2 Zestawy do cesarskiego cięcia, pościel, kpl pościeli, ubrania chir. , sterylne folie chirurgiczne PAKIET 3 Zestawy chirurgiczne, serwety, maski PAKIET 4 Zestaw zabiegowy, zestawy do porodu fizjologicznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą ; aktualnej, jeśli jest wymagana prawem, koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu; aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: 1)zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 Foliodresy - fartuch wzmocniony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Foliodresy - fartuch wzmocniony L a 28 jednorazowy,jałowych fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795 1-3; o gramaturze 40g/m2, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i w rękawach o gramaturze 38g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Troki umiejscowione w specjalnym kartoniku co umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego i zachowuje pełną sterylność tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. ( Paul Hartmann - lub równoważne) 33.14.00.00-3 Op 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 Zestawy do cesarskiego cięcia, pościel, kpl pościeli, ubrania chir. , sterylne folie chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowce na przewody do diatermii 17x 250 cm 3 Szt 400 2. Koszule dla chorych, ubranie jednorazowe długie z flizeliny Wykonane z włókniny trzywarstwowej sms. szt 1600 3. Podkład w rolce z bibuły celulozowej - laminowanej folią 50x50 cm rol 250 4. Prześcieradła z flizeliny a 10 130x210 cm , o gramaturze 25 g/m2 op 300 5. Kpl. pościeli z włókniny skł. się z: poszwa na kołdrę 140x210cm, poszewka na poduszkę 80x90cm, prześcieradło 130x210cm Kpl 1000 6. Ubranie chirurgiczne z flizeliny rozm. M,L,XL .Wykonane z włókniny trzywarstwowej sms o gramaturze 35 g/m2 Kpl 400 7. Sukienki z flizeliny. Wykonane z włókniny trzywarstwowej sms o gramaturze 35 g/m2 39.51.80.00-6 szt 50 8. Zestaw do cięcia cesarskiego Minimalny skład i wymiary: 1) Serweta chirurgiczna w kształcie litery T do cięcia cesarskiego o wymiarach 175/250x300 cm posiadająca otwór o wymiarach 38x32 cm, wypełniony folią chirurgiczną, wewnątrz której znajduje się wycięcie w kształcie gruszki o wymiarach 18x16 cm. Serweta posiada duży zintegrowany, okalający worek do przechwytywania płynów o wymiarach 100x80 cm wyposażony w sztywnik, podłączenie ssaka i organizatory przewodów. Serweta wykonana z min. dwuwarstwowego laminatu ( jedną z warstw ma stanowić folia PE) o min. gramaturze 65 g/m2, odporność na przenikanie cieczy min 140 cm H2O, odporność na wypychanie w strefie krytycznej sucho/mokro 170/105 kPa. - 1 szt. 2) Serweta - owinięcie noworodka 90x120 cm - 1 szt 3) Taśma samoprzylepna, nieprzemakalna 9x49 cm, wykonana z laminatu dwuwarstwowego, jedną z warstw ma stanowić folia PE - 1szt. 4) Celulozowe ręczniki chłonne 18x25 cm - 4 szt. 5) Osłona na stolik Mayo 79x145 cm - 1 szt. 6) Serweta na stół (owinięcie zestawu) 150x190cm, warstwa chłonna 75x190 cm. Serweta wykonana z laminatu dwuwarstwowego (włóknina/folia PE) o gramaturze min. 70 g/m2 - 1szt. 39.51.80.00-6 Kpl 450 9. UBRANIE CHIRURGICZNE (BLUZA + SPODNIE) Wykonane z włókniny bawełnopodobnej o gramaturze minimalnej 49 g/m2 zawierającej 100% polipropylenu, antystatycznej niepylącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. Ubranie o podwyższonej odporności na wypychanie - na sucho min. 190 kPa (badanie wg EN ISO 13938-1); czystość pod względem cząstek stałych równa 2,0 IPM (badanie wg EN ISO 9073-10), pylenie równe 2,1 Log10 (liczba cząstek) (badanie wg EN ISO 9073-10). Bluza z krótkim rękawem, powinna być wyposażona w nap (pod szyją), trzy praktyczne kieszenie: jedna na piersi oraz dwie kieszenie na dole bluzy. Spodnie ściągane trokiem, kieszeń boczna na nogawicy z klapką wyposażoną w nap. Bluza i spodnie pakowane oddzielnie, dostępne w rozmiarach: M, XS , L w kolorze niebieskim lub w kolorze zielonym, posiadające indywidualne widoczne oznakowanie rozmiaru. Kpl 300 10. Sterylna folia chirurgiczna; zabezpieczająca pole operacyjne, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów. Wymiary 30x27cm o pow. lepnej 30x21cm, 40x41cm o pow.lepnej 40x35cm, 45x55cm o pow.lepnej 45x49cm szt 100 150 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 Zestawy chirurgiczne, serwety, maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowy zestaw chirurgiczny uniwersalny wzmocniony - 300 szt 2. Jałowy zestaw chirurgiczny do laparoskopii - 100 szt 3. Jałowy zestaw chirurgiczny do artroskopii stawu kolanowego - 100 szt 4. Jałowy zestaw do chirurgii biodra - 150 szt 5. Jałowa serweta chirurgiczna , nie zawierająca celulozy ani wiskozy - 400 szt 6. Jałowa serweta chirurgiczna , niezawierająca celulozy ani wiskozy samoprzylepna - 300 szt 7. Jałowa serweta chirurgiczna, niezawierająca celulozy ani wiskozy samoprzylepna - 300 szt 8. Jałowa serweta chirurgiczna, niezawierająca celulozy ani wiskozy samoprzylepna - 300 szt 9. Jałowy fartuch chirurgiczny, barierowy - 500 szt 10. Jałowy wzmocniony fartuch chirurgiczny , barierowy - 500 szt 11. Osłona na stolik Mayo czerwona , jałowa - 1500 szt 12. Czepek pielęgniarski - 3000 szt 13. Czepek chirurgiczny typu furażerka - 2000 szt 14. Czepek chirurgiczny typu furażerka - 2000 szt 15. Maska chirurgiczna z włókniny trzywarstwowa typ II - 7000 szt 16. Maska chirurgiczna z włókniny trzywarstwowa typ II - 8000 szt 17. Fartuch higieniczny z włókniny Spunbond - 500 szt 18. Ochraniacze na obuwie - 2000par 19. Fartuch z folii PE typu przedniak - 2000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 Zestaw zabiegowy, zestawy do porodu fizjologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do porodu fizjologicznego - 550 kpl 2. Zestaw zabiegowy -400 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.