Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Grudziądz: Zorganizowanie i preprowadzenie szkolen/kursów dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego
Numer ogłoszenia: 80341 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu , ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 462 29 39, faks 56 462 29 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i preprowadzenie szkolen/kursów dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń ( I grupa uczestników): 1) kurs kierowcy wózków jezdniowych - 67 godzin na 1 uczestnika - 5 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu i z powrotem; wszyscy uczestnicy kursu mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 2) kurs operatora koparko-ładowarek - 202 godziny na 1 uczestnika - 2 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu i z powrotem; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 3) kurs obsługi kasy fiskalnej wraz z minimum sanitarnym, fakturowaniem i obsługą komputera w zakresie jego użytkowania z elementami praktyki - 120 godzin na 1 uczestnika - 6 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika- miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 4) kurs manicure i stylizacja paznokci- 40 godzin na 1 uczestnika - 2 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 5)kurs kucharz małej gastronomii z elementami dekorowania stołów i układania serwetek ( 100 godzin na 1 uczestnika) - 7 uczestników -należy zapewnić w każdym dniu szkolenia bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, dojazd na zajęcia i z powrotem z miejsca zamieszkania uczestnika do miejsca odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 6) kurs prawa jazdy kat. B - 1 uczestnik wraz z opłaconymi kosztami egzaminów końcowych - należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu; uczestnik mieszka na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 7) warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie form aktywnego poszukiwania pracy - 18 godzin - 22 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu ; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 8) warsztaty z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych prowadzone przez psychologa -24 godziny- 22 uczestników , należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 9) warsztaty z wizażu i autoprezentacji (zajęcia wspierające dla kobiet prowadzone przy współudziale kosmetyczki, fryzjerki/ra i stylisty/ki) - 40 godzin - 14 uczestniczek - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają w Powiecie Grudziądzkim, oraz zorganizowanie i przeprowadzenie Kursów i szkoleń (II grupa uczestników): 10) kurs komputerowy podstawowy ( 2 obszary tematyczne: MS Office, wyszukiwarka Internetowa) - 40 godzin na 1 uczestnika - 6 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 11) warsztaty z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych prowadzone przez psychologa - 24 godziny- 6 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się warsztatu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 12) indywidualne doradztwo doradcy zawodowego - dla 3 uczestników po 2 godziny - łącznie 6 godzin. 3.3 Miejsce zamieszkania wszystkich uczestników Projektu znajduje się w Powiecie Grudziądzkim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku zostanie wykonana wg formuły spełnia/nie spełnia , na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - zał. nr 2 do siwz o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie usługi będące przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , obejmujące przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu szkoleń/kursów określonych w pkt 3.2 siwz ppkt.ppkt. 1- 5,7-12 (wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie). W przypadku szkoleń określonych w ppkt.ppkt. 5,9 dopuszcza się również tematykę zbliżoną. Wykonawca sporządza powyższą informacje na druku stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i wykazu (zał. Nr 4 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. Wykonawca sporządza informację na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia ( zał. Nr 5 do siwz ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia każdego z następujących kursów/szkoleń: kurs kierowcy wózków jezdniowych, kurs operatora koparko-ładowarek, kurs obsługi kasy fiskalnej wraz z minimum sanitarnym, fakturowaniem i obsługą komputera w zakresie jego użytkowania, kurs kucharz małej gastronomii, kurs manicure i stylizacji paznokci, warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie form aktywnego poszukiwania pracy, warsztaty z wizażu i autoprezentacji (zajęcia wspierające dla kobiet prowadzone przy współudziale kosmetyczki, fryzjerki/ra i stylisty/ki), kurs komputerowy podstawowy, warsztaty z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych prowadzone przez psychologa, indywidualne doradztwo doradcy zawodowego. Wykonawca sporządza informację na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia i wykazu wg formuły spełnia/nie spełnia ( zał. Nr 5 do siwz ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty -zał. nr 1 do siwz, parafowany wzór umowy - zał. nr 7 do siwz, kopie wpisów do odpowiednich rejestrów instytucji szkoleniowych, certyfikat potwierdzajacy spełnienie wymagań wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, dokument obejmujący pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do jego dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy, stosowne pełnomocnictwo/a - gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy zastrzega mozliwość zmian w harmonogramie szkoleń/kursów, zmian konkretnych uczestników szkoleń/kursów, rodzajów szkoleń/kursów lub rezygnację z danego szkolenia/kursu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Małomłyńska 1 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ul. Małomłyńska 1 86-300 Grudziądz, pok. nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejkiej w ramach Europjskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r - sprawa nr 34/2025
- Dostawy osobistych pomp insulinowych pacjenta -znak sprawy Z/27/PN/25
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.