eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Zorganizowanie i preprowadzenie szkolen/kursów dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Grudziądz: Zorganizowanie i preprowadzenie szkolen/kursów dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego
Numer ogłoszenia: 80341 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu , ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 462 29 39, faks 56 462 29 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i preprowadzenie szkolen/kursów dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym PCPR w Grudziądzu pn. WĘDKA - program aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców Powiatu Grudziądzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń ( I grupa uczestników): 1) kurs kierowcy wózków jezdniowych - 67 godzin na 1 uczestnika - 5 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu i z powrotem; wszyscy uczestnicy kursu mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 2) kurs operatora koparko-ładowarek - 202 godziny na 1 uczestnika - 2 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu i z powrotem; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 3) kurs obsługi kasy fiskalnej wraz z minimum sanitarnym, fakturowaniem i obsługą komputera w zakresie jego użytkowania z elementami praktyki - 120 godzin na 1 uczestnika - 6 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika- miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 4) kurs manicure i stylizacja paznokci- 40 godzin na 1 uczestnika - 2 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 5)kurs kucharz małej gastronomii z elementami dekorowania stołów i układania serwetek ( 100 godzin na 1 uczestnika) - 7 uczestników -należy zapewnić w każdym dniu szkolenia bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, dojazd na zajęcia i z powrotem z miejsca zamieszkania uczestnika do miejsca odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 6) kurs prawa jazdy kat. B - 1 uczestnik wraz z opłaconymi kosztami egzaminów końcowych - należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu; uczestnik mieszka na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 7) warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie form aktywnego poszukiwania pracy - 18 godzin - 22 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju, należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu ; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 8) warsztaty z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych prowadzone przez psychologa -24 godziny- 22 uczestników , należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 9) warsztaty z wizażu i autoprezentacji (zajęcia wspierające dla kobiet prowadzone przy współudziale kosmetyczki, fryzjerki/ra i stylisty/ki) - 40 godzin - 14 uczestniczek - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają w Powiecie Grudziądzkim, oraz zorganizowanie i przeprowadzenie Kursów i szkoleń (II grupa uczestników): 10) kurs komputerowy podstawowy ( 2 obszary tematyczne: MS Office, wyszukiwarka Internetowa) - 40 godzin na 1 uczestnika - 6 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się kursu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 11) warsztaty z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych prowadzone przez psychologa - 24 godziny- 6 uczestników - należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy oraz obiad składający się z II dania oraz napoju , dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce odbywania się warsztatu; wszyscy uczestnicy mieszkają na terenie Powiatu Grudziądzkiego, 12) indywidualne doradztwo doradcy zawodowego - dla 3 uczestników po 2 godziny - łącznie 6 godzin. 3.3 Miejsce zamieszkania wszystkich uczestników Projektu znajduje się w Powiecie Grudziądzkim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku zostanie wykonana wg formuły spełnia/nie spełnia , na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - zał. nr 2 do siwz o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie usługi będące przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , obejmujące przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu szkoleń/kursów określonych w pkt 3.2 siwz ppkt.ppkt. 1- 5,7-12 (wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie). W przypadku szkoleń określonych w ppkt.ppkt. 5,9 dopuszcza się również tematykę zbliżoną. Wykonawca sporządza powyższą informacje na druku stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i wykazu (zał. Nr 4 do siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. Wykonawca sporządza informację na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia ( zał. Nr 5 do siwz ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz i oświadczenie, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia każdego z następujących kursów/szkoleń: kurs kierowcy wózków jezdniowych, kurs operatora koparko-ładowarek, kurs obsługi kasy fiskalnej wraz z minimum sanitarnym, fakturowaniem i obsługą komputera w zakresie jego użytkowania, kurs kucharz małej gastronomii, kurs manicure i stylizacji paznokci, warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie form aktywnego poszukiwania pracy, warsztaty z wizażu i autoprezentacji (zajęcia wspierające dla kobiet prowadzone przy współudziale kosmetyczki, fryzjerki/ra i stylisty/ki), kurs komputerowy podstawowy, warsztaty z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych prowadzone przez psychologa, indywidualne doradztwo doradcy zawodowego. Wykonawca sporządza informację na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia i wykazu wg formuły spełnia/nie spełnia ( zał. Nr 5 do siwz ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty -zał. nr 1 do siwz, parafowany wzór umowy - zał. nr 7 do siwz, kopie wpisów do odpowiednich rejestrów instytucji szkoleniowych, certyfikat potwierdzajacy spełnienie wymagań wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, dokument obejmujący pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do jego dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy, stosowne pełnomocnictwo/a - gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiajacy zastrzega mozliwość zmian w harmonogramie szkoleń/kursów, zmian konkretnych uczestników szkoleń/kursów, rodzajów szkoleń/kursów lub rezygnację z danego szkolenia/kursu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Małomłyńska 1 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ul. Małomłyńska 1 86-300 Grudziądz, pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejkiej w ramach Europjskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.