eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOrganizacja spotkania przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w dniach 18 - 21 maja 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Szczecin: Organizacja spotkania przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w dniach 18 - 21 maja 2011 r.
Numer ogłoszenia: 80335 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie , ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4861556, faks 91 4861557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja spotkania przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w dniach 18 - 21 maja 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Liczba uczestników spotkania. 150 osób B. Warunki hotelowe w Międzyzdrojach. 1. Wynajęcie przez wykonawcę hotelu z noclegiem dla 150 osób, w 20 pokojach jednoosobowych i 130 pokojach dwuosobowych, ze śniadaniem z dnia 18 na 19 maja 2011 r., spełniającego wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług, w tym usług gastronomicznych, dla hoteli kategorii (trzech gwiazdek) według załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169). 2. Hotel musi posiadać restaurację na miejscu. 3. W dniu 18 maja 2011 r. w hotelu kolacja dla 150 osób wskazanych przez Zamawiającego. Kolacja musi składać się z zupy, mięs (drobiu, karkówki, kaszanki ) pieczonych na grillu, napoi (woda, herbata), pieczywa, sałatki, warzyw (ogórek, pomidor) musztardy, ketchupu. C. Warunki dla sali konferencyjnej w wynajętym przez wykonawcę hotelu w Międzyzdrojach Wynajęcie sali konferencyjnej dla co najmniej 150 osób wraz z następującym wyposażeniem: 1) w dniu 19 maja 2011 r. w godzinach od 10.00 do 17.00: a) dwa rzutniki multimedialne, w tym jeden zapasowy (awaryjny), b) cztery mikrofony bezprzewodowe, w tym dwa zapasowe (awaryjne) z nagłośnieniem, c) ekran d) na sali konferencyjnej 150 krzeseł z miękkim siedzeniem i oparciem, w tym 10 krzeseł ustawionych przodem do pozostałych gości (tzw. stół prezydialny); na stole prezydialnym ustawiona woda mineralna gazowana i niegazowana oraz szklanki dala każdej z osób zasiadających za stołem prezydialnym. 2) w dniu 19 maja 2011 r. w godzinach od 12.00 do 15.00. (Konwent Prezesów): a) stół dla 30 osób ustawiony konferencyjnie - wszyscy wokół stołu, b) na stole woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach 0,25 ml, szklanki; D. Tłumacz. Co najmniej jeden tłumacz posiadający znajomość języka szwedzkiego, angielskiego i polskiego. E. Obiad w wynajętym przez wykonawcę hotelu w Międzyzdrojach. 1. Obiad w dniu 19 maja 2011 r. dla 150 osób wskazanych przez Zamawiającego, w restauracji hotelowej, w formie bufetu. Obiad musi składać się z dwóch dań - zupy oraz bufetu (mięsa, ryby, sałatki, ziemniaki, makarony), oraz deseru w formie ciasta. 2. Ponadto dwa bufety kawowe dla 150 osób w dniu 19 maja 2011 r. Jednorazowo bufet kawowy powinien zawierać na osobę: filiżankę kawy rozpuszczalnej i herbaty, słodki poczęstunek oraz napój chłodzący w butelkach o pojemności 0,25l. Dodatkowo mleczko do kawy, cukier oraz słodzik. F. Warunki transportu uczestników spotkania do promu w dniu 19.05.2011 r. Zapewnienie minimum trzech autokarów mogących przewieźć liczbę 150 osób, w każdym kierowca posiadający wymagane prawem prawo jazdy. Każdy autokar musi posiadać parametry techniczne umożliwiające wjazd i poruszanie się po terytorium Szwecji. G. Wymagania dla terminalu promowego. Wykonawca zapewni miejsce na terminalu promowym do przechowania części bagażu dla 150 osób. H. Wymagania dla pobytu na promie w czasie podróży do Szwecji. 1. Wynajem kabin noclegowych 2. lub 4. osobowych na promie dla 150 osób z 19/20.05 oraz z 20/21.05.2011 r. 2. Organizacja uroczystej kolacji w restauracji na promie w dniu 19.05.2011 r. oraz 20.05.2011 r., w formie bufetu dla 150 osób, kolacja przy stołach, dwudaniowa, składająca się z dań zimnych (sałatek), dań gorących (mięsa wieprzowego, ryb, drobiu, warzyw) oraz deserów (sałatka owocowa, ciasto, sosy) w restauracji na promie. 3. Organizacja śniadania na promie w dniu 20.05.2011 r., śniadanie w formie bufetu . Prom powinien wypłynąć w godzinach wieczornych 19.05 2011 r., tak aby dopłynął do celu do Ystad w godzinach porannych, w dniu 20.05.2011r. I. Pobyt w Szwecji. 1. Wynajem sal konferencyjnych oraz zapewnienie wykładowcy w Szwecji, na Uniwersytecie w miejscowości Lund w dniu 20.05.2011 roku; prelegent powinien referować na temat związany z gospodarką odpadową; powinien mieć kwalifikacje do tego celu; jednocześnie powinien być obecny tłumacz, który zapewni tłumaczenie z języka szwedzkiego na język polski; wszystkie koszty pokryje wykonawca zamówienia, konferencja powinna rozpocząć się najpóźniej o godzinie 10.00 a zakończyć około godziny 13.00. 2. Przerwa kawowa dla 150 osób w Szwecji, na Uniwersytecie w miejscowości Lund w dniu 20.05.2011 r. 3. Wizyta studyjna w Spalarni śmieci w Malmo (SYSAV) połączona z prezentacją spalarni przez osoby do tego upoważnione po stronie zakładu. 4. Wizyta w dzielnicy ekologicznej WESTERN HABOUR oraz BUNKEFLO RECYKLING CENTER. 5. Lunch w restauracji w Malmo dla 150 osób w dniu 20.05.2011 r., lunch serwowany przez kelnerów. J. Wymagania dla pobytu na promie w czasie podróży do Polski. 1. Wynajem kabin noclegowych na promie dla 150 osób; kabiny 2 oraz 4 osobowe, dodatkowo min. 5 kabin jednoosobowych w dniu 20/21.05.2011r. 2. Organizacja uroczystej kolacji na promie w formie bufetu dla 150 osób , kolacja przy stołach, serwowana przez kelnerów, dwudaniowa, w restauracji na promie. 3. Organizacja śniadania na promie dla 150 - w dniu 20.05.2011 r., śniadanie w formie bufetu. 4. Prom powinien wypłynąć w godzinach wieczornych 20.05 2011 r., tak aby dopłynął do celu w godzinach porannych 21.05.2011r. K. Zejście z promu - powrót do Szczecina 1. Zapewnienie odbioru rzeczy pozostawionych na terminalu oraz zapewnienie powrotu autokarami do Szczecina. 2. Zapewnienie ubezpieczenia dla uczestników konferencji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w kwocie 7.200 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje tego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu tego warunków (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykaz wykonanych co najmniej 2 usług, z których każda polegała na organizacji szkolenia, konferencji, kurso - konferencji, seminarium lub przedsięwzięcia o podobnym charakterze dla co najmniej 50 osób, oraz każda o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje tego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje tego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł, na wszystkie i jedno zdarzenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wfos.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71 - 323 Szczecin, sekretariat (pok. 206, I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71 - 323 Szczecin, sekretariat (pok. 206, I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.