Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Gdynia: Liny i wyroby powroźnicze
Numer ogłoszenia: 80217 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej, ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, fax 058 6267650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Liny i wyroby powroźnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lin i wyrobów powroźniczych dla okrętownictwa w ilości 9200 kg zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.24.00.00 - Różne wyroby powroźnicze, linowe, szpagatowe i sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.00.00 - Różne wyroby powroźnicze, linowe, szpagatowe i sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wnisienia wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U PZP oraz warunki dodatkowe takie jak: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2) Dostawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębior-stwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalonych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normami międzynarodowymi serii ISO 9000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP. d) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); e) umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; f) podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. a),b),c),d); g) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt: b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu nale-ży przedstawić w formie załączników do oferty. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa w pkt VIII, IX SIWZ lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej. Dokumenty o których mowa w punkcie IX należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ ul. kontradm. Xawerego Czernickiego 124 81-904 GDYNIA Komórka Zamówień Publicznych, pok. nr 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ ul. kontradm. Xawerego Czernickiego 124 81-904 GDYNIA kancelaria, pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





