Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-10
Katowice: DOPOSAŻENIE GABINETU DYREKTORA FILHARMONII ŚLĄSKIEJ IM. H. M. GÓRECKIEGO.
Numer ogłoszenia: 80106 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14 , strona internetowa www.filharmonia-slaska.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOPOSAŻENIE GABINETU DYREKTORA FILHARMONII ŚLĄSKIEJ IM. H. M. GÓRECKIEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie gabinetu Dyrektora Filharmonii Śląskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i ustawienie zgodnie z projektem umeblowania. Montaż wyposażenia powinien być wykonany profesjonalnie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przeprowadzony montaż. Elementy wyposażenia muszą posiadać atesty odporności ogniowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami oraz atesty w zakresie bezpieczeństwa użytkowania dotyczące wytrzymałości, trwałości, stateczności zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca zapewni 48 miesięczną gwarancję na dostarczone wyposażenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 2/R/ZP/AT/2014 na Dostawę elementów wyposażenia garderób dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zarówno w ogłoszeniu jak i w SIWZ czym spełniono warunki przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 7 upzp. Przeprowadzenie odrębnego postępowania i udzielenie zamówienia innemu podmiotowi skutkowałoby koniecznością nabycia mebli niekompatybilnych z meblami już nabytymi co naruszyłoby charakter estetyczny wystroju oraz prawa autorskie projektanta.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
KREO STYL Linda Mazur, ul. Hanasiewicza 22, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- 153/TP/ZP/D/2025 Dostawa wyposażenia do AOS/POZ
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
- Dostawa i montaż mebli kuchennych i wyposażenia AGD do pięciu mieszkań przy ul. Rolniczej oraz mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
- Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do RDW Lubaczów w 2025 roku (w ramach zadania - Budowa budynku administracyjnego BM Lisie Jamy - nowa siedziba RDW).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





