To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Zabrze: Materiały biurowe
Numer ogłoszenia: 80100 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40227 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa materiałów biurowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 b)dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek określonych w załączniku nr 2- część 2 W.w materiały muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, oryginalnie zapakowane - opakowania tonerów do drukarek HP muszą być zabezpieczone stosownymi plombami producenta. Zamawiający akceptuje fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, tonery będące zamiennikami, które nie spowodują utraty gwarancji drukarki lub kserokopiarki, dla której są przeznaczone. Materiały do drukarek HP muszą spełniać wymagania producenta drukarek w szczególności tonery do drukarek z poz. 1, 4 i 5 załącznika nr 2 winny zapewnić prawidłowe działanie sterownika drukarek w systemie Windows XP informującego o stopniu zużycia tonera. Tonery do kserokopiarek muszą spełniać wymagania producentów sprzętu, tak aby zapewniać prawidłowe działanie sprzętu oraz muszą być w kolorze czarnym. W/w część w określonym zakresie przeznaczona będzie na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze. 2. Dostawy realizowane będą częściami na podstawie indywidualnych zamówień zamawiającego w okresie trwania umowy lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych materiałów do siedziby zamawiającego własnym transportem. 4. Zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu każdej z umów. Pozostałe 40 % może być zamówione jeżeli będzie to wynikało z potrzeb zamawiającego. 5. Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umowy uznaje się za stałe. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe wskazane w ofercie w poz. 84-89 załącznika nr 1 do SIWZ obejmujące dostawę papieru, na podstawie odrębnie wystawionej faktury na przedmiotowe pozycje. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tonery określone w poz.20-23 zał. nr 2 do SIWZ na podstawie odrębnie wystawionej faktury na przedmiotowe pozycje. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków określonych w załączniku nr 9 SIWZ według podanych przez zamawiającego wzorów...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.29.20 - Płyn korekcyjny 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.29.00 - Przybory do korygowania 30.19.43.20 - Papiery kreślarskie 30.19.46.00 - Kątomierze 30.19.50.00 - Tablice 30.19.61.00 - Kalendarze do planowania spotkań 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.61.00.00 - Farba drukarska .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63090.73 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner w biurze Sp. z o. o., ul. Ogrodowa 5, 41-804 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41086.99
- Oferta z najniższą ceną: 41086.99 oferta z najwyższą ceną: 46454.46
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro-Land Sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22003.74
- Oferta z najniższą ceną: 22003.74 oferta z najwyższą ceną: 45928.25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- "Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- Zakup nowego samochodu 9 - cio osobowego dla OSP Zabrze - Makoszowy
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.