eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeMateria³y biurowe

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-02-20

Zabrze: Materia³y biurowe
Numer og³oszenia: 40227 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. ¶l±skie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa materia³ów biurowych okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SIWZ - czê¶æ 1 b)dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek okre¶lonych w za³±czniku nr 2- czê¶æ 2 W.w materia³y musz± byæ oryginalne, fabrycznie nowe, nie poddane wcze¶niej procesowi regeneracji, oryginalnie zapakowane - opakowania tonerów do drukarek HP musz± byæ zabezpieczone stosownymi plombami producenta. Zamawiaj±cy akceptuje fabrycznie nowe, nie poddane wcze¶niej procesowi regeneracji, tonery bêd±ce zamiennikami, które nie spowoduj± utraty gwarancji drukarki lub kserokopiarki, dla której s± przeznaczone. Materia³y do drukarek HP musz± spe³niaæ wymagania producenta drukarek w szczególno¶ci tonery do drukarek z poz. 1, 4 i 5 za³±cznika nr 2 winny zapewniæ prawid³owe dzia³anie sterownika drukarek w systemie Windows XP informuj±cego o stopniu zu¿ycia tonera. Tonery do kserokopiarek musz± spe³niaæ wymagania producentów sprzêtu, tak aby zapewniaæ prawid³owe dzia³anie sprzêtu oraz musz± byæ w kolorze czarnym. W/w czê¶æ w okre¶lonym zakresie przeznaczona bêdzie na potrzeby projektu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego pt.Reintegracja, Aktywno¶æ, Praca. Program na rzecz integracji spo³eczno-zawodowej w gminie Zabrze. 2. Dostawy realizowane bêd± czê¶ciami na podstawie indywidualnych zamówieñ zamawiaj±cego w okresie trwania umowy lub do dnia wcze¶niejszego wyczerpania ich warto¶ci. 3. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczania zamówionych materia³ów do siedziby zamawiaj±cego w³asnym transportem. 4. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê zamówiæ co najmniej 60% warto¶ci przedmiotu ka¿dej z umów. Pozosta³e 40 % mo¿e byæ zamówione je¿eli bêdzie to wynika³o z potrzeb zamawiaj±cego. 5. Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umowy uznaje siê za sta³e. 6. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ faktury VAT zgodne pod wzglêdem ilo¶ciowym i jako¶ciowym z wykonan± dostaw±. 7. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ materia³y biurowe wskazane w ofercie w poz. 84-89 za³±cznika nr 1 do SIWZ obejmuj±ce dostawê papieru, na podstawie odrêbnie wystawionej faktury na przedmiotowe pozycje. 8. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ tonery okre¶lone w poz.20-23 za³. nr 2 do SIWZ na podstawie odrêbnie wystawionej faktury na przedmiotowe pozycje. 9. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia druków okre¶lonych w za³±czniku nr 9 SIWZ wed³ug podanych przez zamawiaj±cego wzorów..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.10 - Produkty kre¶larskie 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - O³ówki 30.19.21.33 - Temperówki do o³ówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.21.70 - Tablice og³oszeñ 30.19.25.00 - Ok³adki przezroczyste 30.19.26.00 - Bloki kre¶larskie 30.19.23.40 - Ta¶my do faksów 30.19.29.20 - P³yn korekcyjny 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.29.00 - Przybory do korygowania 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.43.20 - Papiery kre¶larskie 30.19.46.00 - K±tomierze 30.19.50.00 - Tablice 30.19.61.00 - Kalendarze do planowania spotkañ 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.73.10 - Matryce z czcionk± do drukarek 22.61.00.00 - Farba drukarska .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 1.2 Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. ofert. ( Art. 26 ust 3 pzp) II. Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: W zakresie warunków wskazanych w II ocena spe³nienia warunków szczegó³owych nast±pi na podstawie przedstawionego przez wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz do³±czonych dokumentów wskazanych w pkt. A-H SIWZ jednocze¶nie: a) Dla czê¶ci 1 wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ siê co najmniej dwoma dostawami materia³ów biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000 z³ netto ka¿da, z podaniem: warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie, (za³±cznik nr 7), b) Dla czê¶ci 2 wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ siê co najmniej dwoma dostawami materia³ów eksploatacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000 netto z³ ka¿da, z podaniem: warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie (za³±cznik nr 8). Zamawiaj±cy przy ocenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zastosujê formu³ê spe³nia/ nie spe³nia. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z w/w warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przes³anki zawarte w art. 24. Ofertê wykonawcy wykluczonego uzna siê za odrzucon± zgodnie z tre¶ci± art. 24 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, WYSTAWIONY NIE WCZE¦NIEJ NI¯ 6 MIESIÊCY PRZED UP£YWEM TERMINU SK£ADANIA OFERT, B) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, WYSTAWIONYCH NIE WCZE¦NIEJ NI¯ 3 MIESI¡CE PRZED UP£YWEM TERMINU SK£ADANIA OFERT, C) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spe³nianie wymagañ zawartych w art. 22 pzp w tym posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia (za³±cznik nr 5 dla czê¶ci 1 i za³±cznika nr 6 dla czê¶ci 2), D) Wykonawcy musz± z³o¿yæ wype³niony formularz oferty (za³±cznik nr 3 dla czê¶ci 1 i za³±cznika nr 4 dla czê¶ci nr 2), E) Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie z³o¿yli pe³nomocnictw albo którzy z³o¿yli wymagane przez zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1 pzp, zawieraj±ce b³êdy lub którzy z³o¿yli wadliwe pe³nomocnictwa, do ich z³o¿enia w wyznaczonym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Z³o¿one na wezwania zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nienie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nienie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo termin sk³adania ofert. ( Art. 26 ust 3 pzp) F) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania tak¿e o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Dokument pe³nomocnika nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik, G) Je¿eli oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, H) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sk³ada odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane ( Dz.U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz.605),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki p³atno¶ci i czas realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 09:00, miejsce: 1. Oferty nale¿y z³o¿yæ w siedzibie MOPR (Kancelaria pokój nr 117, I piêtro, ul. Roosevelta 40; 41 - 800 Zabrze.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa materia³ów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa materia³ów biurowych okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SIWZ - czê¶æ 1 Za³±cznik nr 1 do SIWZ na dostawê materia³ów biurowych czê¶æ 1 Materia³y biurowe Lp. Nazwa artyku³u Ilo¶æ Jednostka 1 Akta osobowe A4 oprawa sztywna, kol. grzbiet min.15mm z mo¿liwo¶ci± opisu i mechanizmem do wpiêcia jak w segregatorze 2 Bibu³a g³ad. Kolor. 500 x 700 mm ( opak. 100 szt) czerwona,niebieska,zielona,¿ó³ta, bia³a 3 Bibu³a marszczona / 8 kolorów / 4 Blok biurowy A5,50 kartek,kratka 5 Blok do flipchartów - g³adki A1/50 kartek/ 6 Blok rysunkowy A3 7 Blok rysunkowy A4 8 Blok szkolny A 4, 50 kartek,kratka 9 Blok techniczny kolorowy A3 10 Blok techniczny zwyk³y A4 11 Brystol for.100x70 /10 kolorów (po 20szt) 12 Brystol for.100x70 bia³y 13 Brystol karbowany w arkuszach A2 /8 kolorów/ 14 Brystol kolorowy w arkuszach A1 /8 kolorów/ 15 Cienkopis czarny z koñcówk± o grub. 0,4mm d³ugo¶æ 166 mm 16 Cienkopis czerwony z koñcówk± o grub. 0,4mm d³ugo¶æ 166 mm 17 Cienkopis zielony z koñcówk± o grub. 0,4mm d³ugo¶æ 166 mm 18 Cyrkiel dla dzieci 19 Deska z klipsem zamykana format A4 20 Deska z klipsem zamykana format A5 21 D³ugopis automatyczny wydajny ¶ciête krawêdzie nikl.klips 22 D³ugopis biurowy z przylepcem 23 D³ugopis zwyk³y z wymienialnym wk³adem 24 D³ugopis ¿elowy /na przycisk ze spink±/ 25 Druki delegacji A5 26 Dziennik korespondencyjny A4 27 Dziurkacz biurowy dziurkuj±cy min. 25kartek, metalowy 28 Dziurkacz du¿y metalowy/dziurkuj±cy min. 40k gwarancja jako¶ci 29 Ewidencja zakupu VAT/A4 30 Farby do malowania na szkle 5-6 kolorów 31 Farby plakatowe ( 12 kolorów) 10ml 32 Flamastry czarne grube 33 Flamastry czerwone grube 34 Flamastry niebieskie grube 35 Grzbiety do bindowania grubo¶ci 14 mm,(opak-100szt) 36 Grzbiety do bindowania grubo¶ci 18 mm,(opak-100szt) 37 Grzbiety do bindowania grubo¶ci 28 mm,(opak-100szt) 38 Gumka o³ówkowa zwyk³a 39 Gumka recepturka (0,5kg) 40 Kalendarz na biurko na rok 2010 le¿. min 14x28cm 41 Kalendarz teno A5 sztywna oprawa ka¿dy dzieñ na osobnej stronie rok 2010 42 Kalka maszynowa (czarna dobra jako¶æ)opak.10 43 Kalka o³ówkowa niebieska/ dobra jako¶æ-opak.10 44 Kalkulator 8 poz.z plast.klawiszami wym.137x 103x31mm zasilanie bateryjno-s³on. 45 Kalkulator biurowy du¿y z dwunastomiejscowym wy¶wietlaczem 46 Karta drogowa SM 101 A5 (bloczek 50 szt) 47 Karteczki samoprzylepne du¿e 76x51 48 K±tomierz dla dzieci 49 Klej biurowy w sztyfcie 15 g 50 Klej w tubce 51 Klipsy do papieru 32mm Lp. Nazwa artyku³u 52 Konturówki do malowania na szkle 80ml (czarne) 53 Koperta bia³a B-5 SK 54 Koperta bia³a C4 NK,229x324 55 Koperta bia³a C5 NK,162x229 56 Koperta bia³a C6,114x162,samoklej±ca 57 Koperta bia³a C6,114x162,samoprzylepna okienko prawe 58 Koperta bia³a DL-SK/okienko prawe/ 59 Korektor w piórze 60 Korektor wodny 15ml 61 Kostka biurowa 90x78mm, klejona 62 Koszulki A4 63 Kredki o³ówkowe (12 kolorów) 64 Kredki ¶wiecowe (12 kolorów) 65 Linijka 20 cm, 66 Linijka 30 cm, 67 Marker/do nanosz. na drewnie trwale/bia³y-czar. 68 Markery do pisania na tablicy 69 Mata na biurko przezroczysta wym. 50 x 60cm 70 Mazaki fluorescencyjne/ró¿ne kolory/ pak. po 4szt 71 Mazaki zwyk³e 12 kolorów 72 Modelina 6 kolorów 73 Nota ksiêgowa - wielokopia 74 Noty KP - wielokopia 75 Noty KW - wielokopia 76 Noty PK (format A5) 77 No¿yczki du¿e min. 18cm 78 No¿yczki ma³e ok 13cm 79 Ofertówka A4-sztywna 80 Ok³adki A4 do bindowania kolorowe 81 Ok³adki A4 do bindowania przezroczyste 82 O³ówek z gumk± 83 O³ówki pak. Po 12 szt/HB 84 Papier do kserokopiarek i drukarek laserowych i atramentowych 80 g/m2, bia³y min.*** format A4 wys. jako¶ci 85 Papier do kserokopiarek 80 g/m2,niebieski A4 86 Papier do kserokopiarek i drukarek laserowych 80g/m2 bia³y min. *** format A3 87 Papier kolorowy A4 trzy kolory pastelowe 80g/m2 88 Papier kolorowy A5 zwyk³y - wycinanki 89 Papier kolorowy A5-wycinanki z klejem 90 Pastele suche/25 kolorów/ 91 Pêdzelki op. (5 szt.) 92 Pêdzle plastyczne-w zestawie 8-11 szt. 93 Pinezki do tablic korkowych ( po 50szt) 94 Pinezki zwyk³e srebrne opak. 50Szt. 95 Plastelina opakowanie 6 szt. 96 Przybornik walec,plastik 97 Raport kasowy A4 samokopiuj±cy Lp. Nazwa artyku³u 98 Rolki faksowe/210 mm/30m/ 99 Rolki kasowe ( 57mm x 25mm ) RKSO5725W 100 Rolki kasowe ( 57mm x 25mm ) termiczna 101 Rozszywacz 102 Segregator A4,tekturowy szer. grzb.50mm/ 103 Segregator A4,tekturowy szer. grzb.80mm/ 104 Segregator A5 / szer. grzbietu 80 mm 105 Skoroszyt plastikowy A4 106 Skoroszyt tekturowy pe³ny, oczkowy A4 107 Skoroszyt tekturowy zwyk³y (sztywny) A4 108 Skorowidz z alfabetem,kratka A4/sztywna oprawa 109 Spinacze krzy¿owe (opak. 50Szt.) 110 Spinacze owalne srebrne 28 mm /po 100szt/ 111 Spinacze owalne srebrne 50 mm /po 100szt/ 112 Szpilki 113 Szuflada,pó³ka na dokumenty A4 114 Tablica korkowa rama drew. Rozmiar 120 x 80 115 Tablica korkowa/rama drewniana roz.60x100/ 116 Ta¶ma klej±ca szer. 18 mm 117 Ta¶ma klej±ca szeroka wraz z no¿ykiem 118 Teczka -skoroszyt plastik akt. Osobowe ABC 119 Teczka do podpisu A4-gruba min.16 kartek 120 Teczka na gumkê A4 121 Teczka na gumkê A4 kolorowa 122 Teczka skrzydlata z rzepem, du¿a poj., szeroko¶æ grzbietu 3,5 123 Teczka wi±zana, zwyk³a A4 124 Temperówka metalowa poj.klin. 125 Tusz do piecz±tek czarny 25 ml 126 Tusz do piecz±tek czerwony 25 ml 127 Tusz do piecz±tek niebieski 25 ml 128 Tusz do stempli metalowych/czarny-olejowy/ 129 Umowa - zlecenie format A4 z rach. do umowy zlec. Wielokopia 130 Wk³ad do d³ug. ¯el .poz.24 (nieb.-150szt., czarny- 50szt.) 131 Wk³ad do d³ugopisu okre¶l. w pkt 23 132 Wk³ad kulkowy do pióra 11cm, czarne 133 Wk³ady do d³ugopisu okre¶lonego w pkt.21 134 Za¶wiadczenie wg wzoru jednostronne 135 Zeszyt 32 kart. Kratka 136 Zeszyt A 5/cienkie linie,16 kartek 137 Zeszyt A4, 96 kartek, kratka, twarda oprawa 138 Zeszyt A5, 60 kartek, kratka 139 Zeszyt czysty 16k 140 Zeszyt czysty 32k 141 Zeszyt w linie ( 60 kart.) 142 Zeszyt w linie 32k 143 Zszywacz wykonany z metalu lub nie³amliwego tworzywa sztucznego, zszywaj±ce min. 20 kartek 144 Zszywki 24/6 op. po 1000szt.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki p³atno¶ci i czas realizacji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek 1. Toner o podwójnej wydajno¶ci do drukarki laserowej HP LaserJet 1320 2. Toner do drukarki laserowej HP LaserJet 1200 3. Toner do drukarki laserowej Samsung ML-225x 4. Toner o podwójnej wydajno¶ci do drukarki laserowej HP LaserJet P2015 5. Toner o podwójnej wydajno¶ci do drukarki laserowej HP 1300 6. Toner do drukarki laserowej HP 1100 7. Toner do drukarki Konica Minolta PagePro 1300 8. Toner do drukarki Samsung ML-2850 9. Toner do drukarki Lexmark E250d 10. Farba do Risograph GR (INK G1-1000ml) - czarna 11. Matryca do Risograph GR ( Master 75 LA-A4) 12. Toner do kserokopiarki TOSHIBA 2060(T 2060E) 13. Toner do kserokopiarki Ricoch Aficio 1015 (T-1220D) 14. Toner do kserokopiarki Nashuatec 1505 Aficio (nashuatec 1505) 15. Toner do kserokopiarki Rex Rotary 8715 (EDP CODE 881526) 16. Tonery do kserokopiarki Nashuatec Dsm 622 Aficio 17. Tonery do kserokopiaki Toshiba E-Studio 163 (Tosiba T - 1640E) 18. Tonery do kserokopiarki Nashuatec MP 2500LN 19. Tonery do kserokopiarki Nashuatec MP 2000 20. Toner o podwójnej wydajno¶ci do drukarki Ricoh cl3500dn czerwony 21. Toner o podwójnej wydajno¶ci do drukarki Ricoh cl3500dn niebieski 22. Toner o podwójnej wydajno¶ci do drukarki Ricoh cl3500dn ¿ó³ty 23. Toner do drukarki Ricoh cl3500dn czarny 24. Bêben E250x22G do drukarki Lexmark E250.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.73.10-5, 22.61.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki p³atno¶ci i czas realizacji - 20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.