eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Materiały biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Zabrze: Materiały biurowe
Numer ogłoszenia: 40227 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa materiałów biurowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 b)dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek określonych w załączniku nr 2- część 2 W.w materiały muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, oryginalnie zapakowane - opakowania tonerów do drukarek HP muszą być zabezpieczone stosownymi plombami producenta. Zamawiający akceptuje fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, tonery będące zamiennikami, które nie spowodują utraty gwarancji drukarki lub kserokopiarki, dla której są przeznaczone. Materiały do drukarek HP muszą spełniać wymagania producenta drukarek w szczególności tonery do drukarek z poz. 1, 4 i 5 załącznika nr 2 winny zapewnić prawidłowe działanie sterownika drukarek w systemie Windows XP informującego o stopniu zużycia tonera. Tonery do kserokopiarek muszą spełniać wymagania producentów sprzętu, tak aby zapewniać prawidłowe działanie sprzętu oraz muszą być w kolorze czarnym. W/w część w określonym zakresie przeznaczona będzie na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze. 2. Dostawy realizowane będą częściami na podstawie indywidualnych zamówień zamawiającego w okresie trwania umowy lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych materiałów do siedziby zamawiającego własnym transportem. 4. Zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu każdej z umów. Pozostałe 40 % może być zamówione jeżeli będzie to wynikało z potrzeb zamawiającego. 5. Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umowy uznaje się za stałe. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe wskazane w ofercie w poz. 84-89 załącznika nr 1 do SIWZ obejmujące dostawę papieru, na podstawie odrębnie wystawionej faktury na przedmiotowe pozycje. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tonery określone w poz.20-23 zał. nr 2 do SIWZ na podstawie odrębnie wystawionej faktury na przedmiotowe pozycje. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków określonych w załączniku nr 9 SIWZ według podanych przez zamawiającego wzorów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.29.20 - Płyn korekcyjny 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.29.00 - Przybory do korygowania 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.43.20 - Papiery kreślarskie 30.19.46.00 - Kątomierze 30.19.50.00 - Tablice 30.19.61.00 - Kalendarze do planowania spotkań 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.73.10 - Matryce z czcionką do drukarek 22.61.00.00 - Farba drukarska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ofert. ( Art. 26 ust 3 pzp) II. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: W zakresie warunków wskazanych w II ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dołączonych dokumentów wskazanych w pkt. A-H SIWZ jednocześnie: a) Dla części 1 wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma dostawami materiałów biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł netto każda, z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 7), b) Dla części 2 wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma dostawami materiałów eksploatacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 netto zł każda, z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 8). Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, B) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, C) Oświadczenie potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełnianie wymagań zawartych w art. 22 pzp w tym posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 5 dla części 1 i załącznika nr 6 dla części 2), D) Wykonawcy muszą złożyć wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 dla części 1 i załącznika nr 4 dla części nr 2), E) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1 pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwania zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. ( Art. 26 ust 3 pzp) F) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik, G) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, H) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz.605),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki płatności i czas realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 09:00, miejsce: 1. Oferty należy złożyć w siedzibie MOPR (Kancelaria pokój nr 117, I piętro, ul. Roosevelta 40; 41 - 800 Zabrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 Załącznik nr 1 do SIWZ na dostawę materiałów biurowych część 1 Materiały biurowe Lp. Nazwa artykułu Ilość Jednostka 1 Akta osobowe A4 oprawa sztywna, kol. grzbiet min.15mm z możliwością opisu i mechanizmem do wpięcia jak w segregatorze 2 Bibuła gład. Kolor. 500 x 700 mm ( opak. 100 szt) czerwona,niebieska,zielona,żółta, biała 3 Bibuła marszczona / 8 kolorów / 4 Blok biurowy A5,50 kartek,kratka 5 Blok do flipchartów - gładki A1/50 kartek/ 6 Blok rysunkowy A3 7 Blok rysunkowy A4 8 Blok szkolny A 4, 50 kartek,kratka 9 Blok techniczny kolorowy A3 10 Blok techniczny zwykły A4 11 Brystol for.100x70 /10 kolorów (po 20szt) 12 Brystol for.100x70 biały 13 Brystol karbowany w arkuszach A2 /8 kolorów/ 14 Brystol kolorowy w arkuszach A1 /8 kolorów/ 15 Cienkopis czarny z końcówką o grub. 0,4mm długość 166 mm 16 Cienkopis czerwony z końcówką o grub. 0,4mm długość 166 mm 17 Cienkopis zielony z końcówką o grub. 0,4mm długość 166 mm 18 Cyrkiel dla dzieci 19 Deska z klipsem zamykana format A4 20 Deska z klipsem zamykana format A5 21 Długopis automatyczny wydajny ścięte krawędzie nikl.klips 22 Długopis biurowy z przylepcem 23 Długopis zwykły z wymienialnym wkładem 24 Długopis żelowy /na przycisk ze spinką/ 25 Druki delegacji A5 26 Dziennik korespondencyjny A4 27 Dziurkacz biurowy dziurkujący min. 25kartek, metalowy 28 Dziurkacz duży metalowy/dziurkujący min. 40k gwarancja jakości 29 Ewidencja zakupu VAT/A4 30 Farby do malowania na szkle 5-6 kolorów 31 Farby plakatowe ( 12 kolorów) 10ml 32 Flamastry czarne grube 33 Flamastry czerwone grube 34 Flamastry niebieskie grube 35 Grzbiety do bindowania grubości 14 mm,(opak-100szt) 36 Grzbiety do bindowania grubości 18 mm,(opak-100szt) 37 Grzbiety do bindowania grubości 28 mm,(opak-100szt) 38 Gumka ołówkowa zwykła 39 Gumka recepturka (0,5kg) 40 Kalendarz na biurko na rok 2010 leż. min 14x28cm 41 Kalendarz teno A5 sztywna oprawa każdy dzień na osobnej stronie rok 2010 42 Kalka maszynowa (czarna dobra jakość)opak.10 43 Kalka ołówkowa niebieska/ dobra jakość-opak.10 44 Kalkulator 8 poz.z plast.klawiszami wym.137x 103x31mm zasilanie bateryjno-słon. 45 Kalkulator biurowy duży z dwunastomiejscowym wyświetlaczem 46 Karta drogowa SM 101 A5 (bloczek 50 szt) 47 Karteczki samoprzylepne duże 76x51 48 Kątomierz dla dzieci 49 Klej biurowy w sztyfcie 15 g 50 Klej w tubce 51 Klipsy do papieru 32mm Lp. Nazwa artykułu 52 Konturówki do malowania na szkle 80ml (czarne) 53 Koperta biała B-5 SK 54 Koperta biała C4 NK,229x324 55 Koperta biała C5 NK,162x229 56 Koperta biała C6,114x162,samoklejąca 57 Koperta biała C6,114x162,samoprzylepna okienko prawe 58 Koperta biała DL-SK/okienko prawe/ 59 Korektor w piórze 60 Korektor wodny 15ml 61 Kostka biurowa 90x78mm, klejona 62 Koszulki A4 63 Kredki ołówkowe (12 kolorów) 64 Kredki świecowe (12 kolorów) 65 Linijka 20 cm, 66 Linijka 30 cm, 67 Marker/do nanosz. na drewnie trwale/biały-czar. 68 Markery do pisania na tablicy 69 Mata na biurko przezroczysta wym. 50 x 60cm 70 Mazaki fluorescencyjne/różne kolory/ pak. po 4szt 71 Mazaki zwykłe 12 kolorów 72 Modelina 6 kolorów 73 Nota księgowa - wielokopia 74 Noty KP - wielokopia 75 Noty KW - wielokopia 76 Noty PK (format A5) 77 Nożyczki duże min. 18cm 78 Nożyczki małe ok 13cm 79 Ofertówka A4-sztywna 80 Okładki A4 do bindowania kolorowe 81 Okładki A4 do bindowania przezroczyste 82 Ołówek z gumką 83 Ołówki pak. Po 12 szt/HB 84 Papier do kserokopiarek i drukarek laserowych i atramentowych 80 g/m2, biały min.*** format A4 wys. jakości 85 Papier do kserokopiarek 80 g/m2,niebieski A4 86 Papier do kserokopiarek i drukarek laserowych 80g/m2 biały min. *** format A3 87 Papier kolorowy A4 trzy kolory pastelowe 80g/m2 88 Papier kolorowy A5 zwykły - wycinanki 89 Papier kolorowy A5-wycinanki z klejem 90 Pastele suche/25 kolorów/ 91 Pędzelki op. (5 szt.) 92 Pędzle plastyczne-w zestawie 8-11 szt. 93 Pinezki do tablic korkowych ( po 50szt) 94 Pinezki zwykłe srebrne opak. 50Szt. 95 Plastelina opakowanie 6 szt. 96 Przybornik walec,plastik 97 Raport kasowy A4 samokopiujący Lp. Nazwa artykułu 98 Rolki faksowe/210 mm/30m/ 99 Rolki kasowe ( 57mm x 25mm ) RKSO5725W 100 Rolki kasowe ( 57mm x 25mm ) termiczna 101 Rozszywacz 102 Segregator A4,tekturowy szer. grzb.50mm/ 103 Segregator A4,tekturowy szer. grzb.80mm/ 104 Segregator A5 / szer. grzbietu 80 mm 105 Skoroszyt plastikowy A4 106 Skoroszyt tekturowy pełny, oczkowy A4 107 Skoroszyt tekturowy zwykły (sztywny) A4 108 Skorowidz z alfabetem,kratka A4/sztywna oprawa 109 Spinacze krzyżowe (opak. 50Szt.) 110 Spinacze owalne srebrne 28 mm /po 100szt/ 111 Spinacze owalne srebrne 50 mm /po 100szt/ 112 Szpilki 113 Szuflada,półka na dokumenty A4 114 Tablica korkowa rama drew. Rozmiar 120 x 80 115 Tablica korkowa/rama drewniana roz.60x100/ 116 Taśma klejąca szer. 18 mm 117 Taśma klejąca szeroka wraz z nożykiem 118 Teczka -skoroszyt plastik akt. Osobowe ABC 119 Teczka do podpisu A4-gruba min.16 kartek 120 Teczka na gumkę A4 121 Teczka na gumkę A4 kolorowa 122 Teczka skrzydlata z rzepem, duża poj., szerokość grzbietu 3,5 123 Teczka wiązana, zwykła A4 124 Temperówka metalowa poj.klin. 125 Tusz do pieczątek czarny 25 ml 126 Tusz do pieczątek czerwony 25 ml 127 Tusz do pieczątek niebieski 25 ml 128 Tusz do stempli metalowych/czarny-olejowy/ 129 Umowa - zlecenie format A4 z rach. do umowy zlec. Wielokopia 130 Wkład do dług. Żel .poz.24 (nieb.-150szt., czarny- 50szt.) 131 Wkład do długopisu określ. w pkt 23 132 Wkład kulkowy do pióra 11cm, czarne 133 Wkłady do długopisu określonego w pkt.21 134 Zaświadczenie wg wzoru jednostronne 135 Zeszyt 32 kart. Kratka 136 Zeszyt A 5/cienkie linie,16 kartek 137 Zeszyt A4, 96 kartek, kratka, twarda oprawa 138 Zeszyt A5, 60 kartek, kratka 139 Zeszyt czysty 16k 140 Zeszyt czysty 32k 141 Zeszyt w linie ( 60 kart.) 142 Zeszyt w linie 32k 143 Zszywacz wykonany z metalu lub niełamliwego tworzywa sztucznego, zszywające min. 20 kartek 144 Zszywki 24/6 op. po 1000szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki płatności i czas realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek 1. Toner o podwójnej wydajności do drukarki laserowej HP LaserJet 1320 2. Toner do drukarki laserowej HP LaserJet 1200 3. Toner do drukarki laserowej Samsung ML-225x 4. Toner o podwójnej wydajności do drukarki laserowej HP LaserJet P2015 5. Toner o podwójnej wydajności do drukarki laserowej HP 1300 6. Toner do drukarki laserowej HP 1100 7. Toner do drukarki Konica Minolta PagePro 1300 8. Toner do drukarki Samsung ML-2850 9. Toner do drukarki Lexmark E250d 10. Farba do Risograph GR (INK G1-1000ml) - czarna 11. Matryca do Risograph GR ( Master 75 LA-A4) 12. Toner do kserokopiarki TOSHIBA 2060(T 2060E) 13. Toner do kserokopiarki Ricoch Aficio 1015 (T-1220D) 14. Toner do kserokopiarki Nashuatec 1505 Aficio (nashuatec 1505) 15. Toner do kserokopiarki Rex Rotary 8715 (EDP CODE 881526) 16. Tonery do kserokopiarki Nashuatec Dsm 622 Aficio 17. Tonery do kserokopiaki Toshiba E-Studio 163 (Tosiba T - 1640E) 18. Tonery do kserokopiarki Nashuatec MP 2500LN 19. Tonery do kserokopiarki Nashuatec MP 2000 20. Toner o podwójnej wydajności do drukarki Ricoh cl3500dn czerwony 21. Toner o podwójnej wydajności do drukarki Ricoh cl3500dn niebieski 22. Toner o podwójnej wydajności do drukarki Ricoh cl3500dn żółty 23. Toner do drukarki Ricoh cl3500dn czarny 24. Bęben E250x22G do drukarki Lexmark E250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.73.10-5, 22.61.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki płatności i czas realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.