eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie materiałów promocyjnych i informacyjnych w ramach realizacji projektów współfinansowanych z EFS oraz wykonanie namiotu reklamowego z projektem graficznym i nadrukiem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Kielce: Wykonanie materiałów promocyjnych i informacyjnych w ramach realizacji projektów współfinansowanych z EFS oraz wykonanie namiotu reklamowego z projektem graficznym i nadrukiem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
Numer ogłoszenia: 80011 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65443 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach, ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych i informacyjnych w ramach realizacji projektów współfinansowanych z EFS oraz wykonanie namiotu reklamowego z projektem graficznym i nadrukiem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego polegającego na ; Zadanie nr 1: wykonaniu oraz dostawie materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z opracowaniem graficznym, nadrukiem grafiki logotypów w następujących ilościach: plakat A2 - 30 sztuk, ulotka 300x100mm - 300 sztuk, tablica informacyjna wraz z montażem - 1 sztuka - dotyczy projektu Pakiet 3w1; plakat A2 - 30 sztuk, ulotka 300x100mm - 300 sztuk, tablica informacyjna wraz z montażem - 1 sztuka - dotyczy projektu Wracam do gry II. Zadanie nr 2: wykonaniu oraz dostawie namiotu reklamowego wraz z projektem graficznym i nadrukiem napisów i logotypów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.52.25.30 - Namioty 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą Pakiet 3w1, projekt pod nazwą Wracam do gry II.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z opracowaniem graficznym, nadrukiem grafiki logotypów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quebec Group Sławomir Wrona ,, ul. Wojska Polskiego 65A/8, 25-204 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1642,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2083,62

  • Oferta z najniższą ceną: 2083,62 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonane oraz dostawa namiotu reklamowego wraz z projektem graficznym i nadrukiem napisów i logotypów. Zamawiający w załączeniu do siwz udostępnia zdjęcia namiotu i napisów. Zdjęcia mają charakter poglądowo - orientacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOUBLET POLFLAG Sp. z o. o. ,, ul. Piekarska 86, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3431,70

  • Oferta z najniższą ceną: 3431,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4612,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.