eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodgórzynPrzygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej -Aktywnie w górach- w mediach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Podgórzyn: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej -Aktywnie w górach- w mediach
Numer ogłoszenia: 79910 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41721 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej -Aktywnie w górach- w mediach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Aktywnie w górach w mediach. Kampania ta jest jednym z elementów związanych z realizacją projektu Kampania promocyjna na terenie Gminy Podgórzyn Aktywnie w górach. Przeprowadzona kampania promocyjna ma dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią turyści w każdym wieku, młodzież, osoby starsze jak i rodziny z dziećmi, bez względu na płeć, narodowość, wyznanie czy wykształcenie, turyści z regionu, jak i z kraju i zagranicy, mieszkańcy gminy, jak również każdy odwiedzający, który pragnie aktywnie spędzić wolny czas. Celem ogólnym kampanii jest promocja aktywnej formy wypoczynku oraz wzmocnienie atrakcyjności turystycznej Gminy Podgórzyn będącej sercem Karkonoszy poprzez kampanię promocyjną Aktywnie w górach. Cele szczegółowe: - Wprowadzenie marki gminy do świadomości osób, które nie słyszały o gminie i jej walorach; - Utrwalenie marki w świadomości turystów, którzy już ją znają; - Skojarzenie marki z ciszą, spokojem, gościnnością oraz aktywną formą spędzania czasu; - Wprowadzenie nowego wizerunku i ekspozycja nowego logo na terenie Karkonoszy; - Budowa pozytywnego wizerunku Gminy Podgórzyn jako miejsca do aktywnego wypoczynku. Zamówienie obejmuje: a) Program reklamowy w TV Przygotowanie szczegółowego scenariusza programu reklamowego, produkcja i postprodukcja (montaż, udźwiękowienie, napisy, loga, opcjonalne dodanie lektora) oraz emisja programu w TV o zasięgu ogólnokrajowym, dla której zasięg techniczny wynosi min. 70 procent powierzchni kraju. Dopuszcza się program w konwencji studia wyjazdowego, jak również emisję w telewizji śniadaniowej. Łączny czas trwania minimum 15 minut b) Spot reklamowy w radio o zasięgu ogólnokrajowym. Produkcja i emisja spotu reklamowego (min. 24 spoty) 20-30 sekundowego w radio o zasięgu ogólnokrajowym, dla którego zasięg techniczny na falach UKF wynosi min. 60 procent powierzchni kraju. Emisja spotu reklamowego w godzinach między 7:00 a 20:00. c) Artykuł w gazecie o zasięgu ogólnokrajowym Aktywnie w górach Opracowanie tekstu wraz ze zdjęciami, przygotowanie do druku zgodnie z wymogami technicznymi wydawcy, nadzór nad drukiem i publikacja. Zamawiający dopuszcza możliwość publikacji artykułu w magazynie branżowym o tematyce podróżniczo-turystycznej i zasięgu ogólnokrajowym. Artykuł z tekstem i zdjęciami powinien stanowić nie mniej niż ? powierzchni strony wydawnictwa w pełnym kolorze. Nakład min. 30 000 egzemplarzy. d) Spot reklamowy Aktywnie w górach w Internecie Przygotowanie spotu reklamowego typu billboard o minimalnym rozmiarze 750 x 100 pixeli, adaptacja projektu układu graficznego przygotowanego przez Wykonawcę do wymogów technicznych nośników oraz wykonanie koniecznych animacji, przygotowanie nośników do emisji zgodnie z wymogami technicznymi portalu/wydawcy, nadzór nad prawidłową emisją oraz emisja billboardu w portalu horyzontalnym, w serwisie poświęcony podróżom i turystyce. Billboard będzie przekierowywał na stronę internetową www.podgorzyn.pl. Minimalna liczba odsłon: 200 000 (dwieście tysięcy). Czas emisji min. 30 dni z uwzględnieniem terminu zakończenia przedmiotu zamówienia. Kreacja animowana - flash 2. Wykonawca współpracuje, konsultuje oraz dokonuje korekt na każdym etapie przygotowania materiału promocyjnego określonego w punkcie 1. z Referatem Rozwoju Gminy Podgórzyn. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia informacji o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską wraz z logami (spot reklamowy w radio ogranicza się do informacji głosowej) we wszystkich ukazujących się materiałach promocyjnych dotyczących kampanii promocyjnej w mediach (określonych w punkcie 1.). Wymagane loga muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów, znajdującymi się na stronie internetowej www.rpo.dolnyslask.pl 4. Umiejscowienie loga UE, programu, loga gminy oraz napisów w mających ukazać się materiałach promocyjnych (określonych w punkcie 1.) wymaga uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego. 5. We wszystkich ukazujących się materiałach promocyjnych dotyczących kampanii promocyjnej w mediach (określonych w punkcie 1.) musi znajdować się hasło kampanii Aktywnie w górach oraz logo promocyjne Gminy Podgórzyn (spot reklamowy w radio ogranicza się do informacji głosowej). Materiały te będą promować aktywne formy spędzania czasu w górach. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy logo promocyjne Gminy Podgórzyn w formie elektronicznej. 7. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do akceptacji scenariusz, teksty, zdjęcia i projekty materiału promocyjnego przygotowanego dla programu reklamowego w TV, spotu reklamowego w radio i Internecie, artykułu w gazecie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich uwag Zamawiającego. 8. Powstałe materiały promocyjne dotyczące kampanii promocyjnej w mediach (określone w punkcie 1.) winny być zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej stanowiącej załącznik do Strategii promocyjnej Gminy Podgórzyn na lata 2008-2015 (Zamawiający udostępni Wykonawcy powyższy dokument). 9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaakceptowanych przez Niego scenariuszy, tekstów, zdjęć i projektów materiałów promocyjnych powstałych dla programu reklamowego w TV, spotu reklamowego w radio i Internecie, artykułu w gazecie, w wersji elektronicznej otwartej wraz z prawami autorskimi do wielokrotnego powielania. 10. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram dla kampanii promocyjnej Aktywnie w górach w mediach. 11. Po zakończeniu realizacji zamówienia obejmującego przeprowadzenie kampanii promocyjnej Aktywnie w górach w mediach Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację wyemitowanego opublikowanego materiału promocyjnego (program reklamowy w TV, spot reklamowy w radio i Internecie, artykuł w gazecie) oraz powstałe materiały promocyjne w wersji elektronicznej otwartej wraz z prawami autorskimi do wielokrotnego powielania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meritum Agencja reklamowa Public Relations M. Jańska - Granek, P. Smoliński, ul. Św. Idziego 2, 50-328 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98387,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246714,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.