eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń1. Prawo jazdy kat. D; 2. Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. D; 3. Kurs podstawowy transportu materiałów niebezpiecznych -ADR; 4. Operator ładowarek jednonaczyniowych kl. III; 5. Magazynier; 6. Aranżacja i pielęgnacja ogrodów i terenów zielonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Wałcz: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Prawo jazdy kat. D; 2. Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. D; 3. Kurs podstawowy transportu materiałów niebezpiecznych -ADR; 4. Operator ładowarek jednonaczyniowych kl. III; 5. Magazynier; 6. Aranżacja i pielęgnacja ogrodów i terenów zielonych
Numer ogłoszenia: 79854 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pupwalcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Prawo jazdy kat. D; 2. Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. D; 3. Kurs podstawowy transportu materiałów niebezpiecznych -ADR; 4. Operator ładowarek jednonaczyniowych kl. III; 5. Magazynier; 6. Aranżacja i pielęgnacja ogrodów i terenów zielonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Prawo jazdy kat. D (kod CPV: 80411200-0) dla osób bezrobotnych posiadających prawo jazdy kat. B, zgodnie z ustalonym programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku. 2. Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. D (kod CPV: 80411200-0) dla osób bezrobotnych, zgodnie z ustalonym prawem programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku. 3. Kursu podstawowego transportu materiałów niebezpiecznych wszystkich klas - ADR, oprócz klasy 1 (materiały wybuchowe) i klasy 7 (materiały promieniotwórcze) kod CPV: 80411200-0 dla osób bezrobotnych, zgodnie z ustalonym prawem programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku. 4. Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III (kod CPV: 80530000-8) dla osób bezrobotnych, zgodnie z ustalonym prawem programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku. 5. Magazynier (kod CPV: 80530000-8) dla 2 osób - beneficjentów ostatecznych projektu pn. Czas na młodych - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb. 6. Aranżacja i pielęgnacja ogrodów i terenów zielonych (kod CPV: 80530000-8) dla 1 osoby -beneficjenta ostatecznego projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zwiększenie liczby uczestników oraz zorganizowanie szkolenia dla dodatkowych grup osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy w celuy wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia winni wykazać, że wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia dla grup liczących minimum 5 osób (z wyłączeniem części I, części II, części III) . Za usługę podobną zamawiający uzna przeprowadzenie minimum 3 usług w wymiarze co najmniej 30 godzin: Część IV- polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodzie operator ładowarki jednonaczyniowej lub koparko-ładowarki; Część V - polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodzie magazynier lub z zakresu obsługi wózków jezdniowych; Część VI - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu ogrodnictwa; lub szkoleń zawierających tematykę poszczególnych części zamówienia w wymiarze min. 30 godzin. W przypadku części I, części II, części III - minimum 3 usługi podobne polegające na przeprowadzeniu szkoleń w zawodach, których dotyczyć będzie szkolenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda oświadczenia zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami: część 1, 2,3 - zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi realizacji szkoleń. Część 4: wykładowcami szkolenia teoretycznego powinny być osoby z wykształceniem wyższym z zakresu budowy i eksploatacji maszyn, z zakresu budownictwa drogowego oraz posiadające uprawnienia pedagogiczne natomiast instruktorzy zajęć praktycznych powinni posiadać, co najmniej uprawnienia do obsługi ładowarek jednonaczyniowych klasa III oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych. Część 5: Szkolenie winno być prowadzone przez osoby z wykształceniem co najmniej średnim handlowym, posiadające uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce objętej przedmiotem zamówienia lub co najmniej 2-letnie doświadczenie jako wykładowca przedmiotów handlowych. Wykładowcami modułu z zakresu obsługi wózków jezdniowych winny być osoby posiadające udokumentowaną wiedzę teoretyczną z zakresu mechaniki i budowy maszyn, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uprawnienia pedagogiczne, natomiast instruktorzy zajęć praktycznych winni posiadać kwalifikacje potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym do obsługi urządzeń transportu bliskiego oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych. Część 6: Szkolenie winno być prowadzone przez osobę z wykształceniem wyższym z zakresu ogrodnictwa lub rolnictwa, natomiast instruktor zajęć praktycznych powinien posiadać wykształcenie m.in. średnie zawodowe ogrodnicze, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zawodzie ogrodnika lub konserwatora terenów zielonych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda oświadczenia zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty, potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Program szkolenia, kosztorys.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - gdy Zamawiający nie dokona doboru odpowiedniej ilości osób lub z uwagi na potrzeby rynku pracy nastąpi zwiększenie liczebności grupy może nastąpić zmiana terminu wykonania umowy, zmiana ilości osób szkolonych (zmniejszenie lub zwiększenie liczebności grupy), zmiana terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, harmonogramu zajęć; - gdy z uzasadnionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy wykładowcy wskazani w ofercie szkoleniowej nie będą mogli prowadzić zajęć, może nastąpić zmiana osób prowadzących zajęcia na wykładowców również spełniających wymagania określone w SIWZ (Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie oraz propozycję innej osoby, która spełniać będzie takie same wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ). Zmiany warunków umowy mogą nastąpić również w zakresie miejsca odbywania szkolenia, sal dydaktycznych, nazwy i siedziby Wykonawcy jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne lub neutralne dla Zamawiającego (Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie oraz propozycję innego miejsca, która spełniać będzie takie same wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ) .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pupwalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, pok. 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. DOJRZAŁOŚĆ TWOIM ATUTEM współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Projekt pn.CZAS NA MŁODYCH współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat. D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów na Prawo jazdy kat. D (kod CPV: 80411200-0) dla osób bezrobotnych posiadających prawo jazdy kat. B, zgodnie z ustalonym programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń pn.: Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. D (kod CPV: 80411200-0) dla osób bezrobotnych, zgodnie z ustalonym prawem programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs podstawowy transportu materiałów niebezpiecznych ADR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu podstawowego transportu materiałów niebezpiecznych wszystkich klas - ADR, oprócz klasy 1 (materiały wybuchowe) i klasy 7 (materiały promieniotwórcze) kod CPV: 80411200-0 dla osób bezrobotnych, zgodnie z ustalonym prawem programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń pn.: Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III (kod CPV: 80530000-8) dla osób bezrobotnych, zgodnie z ustalonym prawem programem, zlecanych wykonawcy stosownie do potrzeb, w różnych grupach i okresach do końca 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazynier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Magazynier (kod CPV: 80530000-8) dla 2 osób - beneficjentów ostatecznych projektu pn. Czas na młodych - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aranżacja i pielęgnacja ogrodów i terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2014 roku szkolenia pn. Aranżacja i pielęgnacja ogrodów i terenów zielonych (kod CPV: 80530000-8) dla 1 osoby -beneficjenta ostatecznego projektu pn. Dojrzałość twoim atutem - Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.