eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › konserwacja i naprawa kopiarek Ricoh



Ogłoszenie z dnia 2006-02-10

POZYCJA 7978

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: konserwacja i naprawa kopiarek Ricoh

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kancelaria Sejmu, do kontaktów: Paweł Prusik, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942369, fax 022 6941149, www.sejm.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, Paweł Prusik, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942369, fax 022 6941149. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, Paweł Prusik, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942369, fax 022 6941149. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, bud. C wejście C II, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942369, fax 022 6941149.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i naprawa kopiarek Ricoh. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa kopiarek Ricoh. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa - ul. Wiejska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (oprócz papieru i zszywek) do dwóch cyfrowych kopiarko-drukarek RICOH Aficio 2090 i jednej cyfrowej kopiarko-drukarki RICOH Aficio 2105 2. Serwis urządzeń obejmować będzie: a) konserwację maszyn b) wymianę zużytych lub uszkodzonych części c) wymianę zużytych lub uszkodzonych materiałów eksploatacyjnych d) wymianę innych części powodujących nieprawidłowe funkcjonowanie urządzeń e) czyszczenie innych elementów maszyn w zależności od potrzeb f) dostawę tonerów oraz dostawę innych materiałów wymienialnych przez operatorów g) dojazdy i koszty robocizny techników serwisowych 3. Koszty serwisu technicznego obejmować będą: a) koszty przeglądów konserwacyjnych (wraz z kosztem robocizny i dojazdami) b) koszt zużytych lub uszkodzonych części c) koszt zużytych materiałów eksploatacyjnych (bez papieru i dojazdami) 4.Awaria sprzętu będzie zgłaszana serwisowi telefonicznie a) czas reakcji maksymalnie 4 godz. b) stwierdzone usterki zostaną usunięte w czasie maksymalnie 48 godz.* c) w przypadku nie usunięcia wad w powyższym czasie, dostawca zobowiązany będzie zapewnić równorzędny sprzęt zastępczy (o nie gorszych parametrach) * godz. Robocza od 8:00 do 16:00 w dni robocze (poniedziałek-piątek) 5. Serwis urządzeń wykonywany będzie przez pracowników wykonawcy, którzy zostali przeszkoleni przez producenta urządzeń (posiadających certyfikat). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) b) posiadają autoryzację producenta (przedstawiciela producenta) w zakresie serwisu urządzeń objętych zamówieniem.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2006, godzina 13:00, Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, sala konferencyjna, ul. Piękna 3a, Warszawa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.