To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Biłgoraj: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO W 2012 r..
Numer ogłoszenia: 79651 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60219 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gpospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO W 2012 r...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Biłgoraj: 1) sortów mundurowych leśnika , wykonanych według wzorów określonych: - Rozporządzeniem MŚ z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do noszenia, - Zarządzeniem Nr 68 z dnia 20 lipca 2001 r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2) środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp), które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: - odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, - odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173 ) i posiada oznakowanie CE 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie sortów mundurowych leśnika określona jest na 6042 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenie nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 07.06.2000 r., 3. Łączną ilość zamówienia na poszczególne ilości sortów mundurowych leśnika zawiera zestawienie poniżej: Lp Nazwa sortymentu umundurowania Ilość sztuk I. Mundur wyjściowy leśnika X X 1 Mundur wyjściowy męski 0 - marynarka 7 - spodnie 12 2 Mundur wyjściowy damski X X - marynarka 0 - spódnica 0 - spodnie 0 3 Koszula biała męska z długim rękawem 7 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 7 5 Bluzka biała damska z krótkim rękawem 0 6 Bluzka biała damska z długim rękawem 0 7 Krawat 7 8 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0 9 Płaszcz wiosenno - jesienny męski 0 10 Kapelusz damski 0 11 Kapelusz męski 2 12 Kurtka zimowa damska 0 13 Kurtka zimowa męska 2 14 Czapka mundurowa 2 II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula męska z długim rękawem 11 2 Koszula męska z krótkim rękawem 9 3 Bluzka damska z długim rękawem 0 4 Bluzka damska z krótkim rękawem 0 5 Spodnie męskie 12 6 Spódnica 0 7 Sweter 15 8 Kamizelka 3 9 Bluza z polaru 12 10 Kurtka 16 11 Czapka zimowa 4 III Mundur terenowy leśnika 1 Ubranie letnie/bluza, spodnie, kamizelka 4 -bluza + kamizelka 2 -spodnie 7 2 Ubranie zimowe (kurtka, spodnie) 5 -kurtka 2 -spodnie 2 3 Czapka letnia 7 4 Czapka zimowa 1 IV Przedmioty uzupełniające 1 Szalik 0 2 Rękawice damskie 0 3 Rękawice męskie 0 4 Skarpety 29 5 Półbuty wyjściowe 14 6 Peleryna 0 7 Półbuty codzienne 58 8 Trzewiki terenowe 42 9 Buty z membraną Goretex lub równoważną 50 V Oznaki 1 Stylizowany wizerunek orła 1 2 Stylizowana gałązka modrzewia 0 3 Oznaki identyfikacyjne 1 4 Oznaki służbowe 3 Razem ilość punktów X 6042 4. Łączna ilość zamówienia na środki ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) w rozbiciu na poszczególne elementy zawiera tabela poniżej: L.p. Nazwa sortów BHP ilość 1 Buty gumowe ze skarpetą 42 par 2 Ubranie robocze letnie 3 kpl. 3 Czapka robocza letnia 1 szt. 4 Czapka robocza ocieplana 0 szt. 5 Kurtka wodochronna 15 szt. 6 Buty gumowo-filcowe 43 par 7 Trzewiki ochronne 10 par 8 Kamizelka ciepłochronna 1 szt. 9 Koszula flanelowa 2 szt. 10 Kalesony bawełniane 2 szt. 11 Ubranie ciepłochronne 1 kpl. 12 Fartuch roboczy 6 szt 13 Czepek-chustka 14 szt 14 Ubranie całoroczne 1 kpl. 15 Kurtka ciepłochronna 1 szt 16 Płaszcz roboczy 4 szt 17 Sukienka bawełniana 1 szt 18 Torba leśna 30 szt. 19 Fartuch roboczy biały 6 szt 20 Trzewiki przemysłowe 0 par 4. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. 5. Z uwagi na to , że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia do 30 % (trzydziestu procent) wartości przedmiotu zamówienia. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWIZ. 7. W zakresie środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że: - odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, - odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. 05.259.2173) i posiada oznakowanie CE 8. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.23.00.00 - Odzież różna 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.15.00 - 18.81.15.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IRMAK P.P.H.U., Ireneusz Kapłan, ul. Turkusowa 8/23, 20-572 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109336,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87647,50
Oferta z najniższą ceną: 87647,50 / Oferta z najwyższą ceną: 87647,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej powiatu biłgorajskiego
- przebudowa drogi powiatowej nr 2921L Tereszpol - Smólsko od km 0+000 do km 3+610.
- Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznej rekrutacji w ramach projektu "Poprawa obsługi mieszkańców MOF Biłgoraja z wykorzystaniem narzędzi IT"
- "Budowa hali magazynowo - garażowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą służącej Obronie Cywilnej i Ochronie Ludności"
- Doposażenie systemu audio Biłgorajskiego Centrum Kultury.
- Zagospodarowanie Skweru Saskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielono-niebieskiej infrastruktury - poprawa stanu parków i skwerów
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu umundurowania bojowego ( ubranie ciężkie, ubranie lekkie, buty skórzane, hełm z latarką, rękawice skórzane, buty gumowe, kominiarka strażacka, bielizna trudnopalna, lekki hełm, rękawice
- "Zakup umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków OSP (hełm, kominiarka, rękawice, ubranie bojowe, buty)"
- Sukcesywna dostawa odzieży służbowej identyfikującej pracowników Słowińskiego Parku Narodowego
- Dostawy umundurowania i wyposażenia dla osób kierujących pojazdami służbowymi.
- Zakup i dostawę odzieży roboczej, ochronnej , obuwia oraz odzieży medycznej z podziałem na dwie części "
- Dostawa fartuchów i rękawiczek na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.