eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajDOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO W 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Biłgoraj: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO W 2012 r.
Numer ogłoszenia: 60219 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO W 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Biłgoraj: 1) sortów mundurowych leśnika , wykonanych według wzorów określonych: - Rozporządzeniem MŚ z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do noszenia, - Zarządzeniem Nr 68 z dnia 20 lipca 2001 r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2) środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp), które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: - odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, - odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173 ) i posiada oznakowanie CE 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie sortów mundurowych leśnika określona jest na 6042 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenie nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 07.06.2000 r., 3. Łączną ilość zamówienia na poszczególne ilości sortów mundurowych leśnika zawiera zestawienie poniżej: Lp Nazwa sortymentu umundurowania Ilość sztuk I. Mundur wyjściowy leśnika X X 1 Mundur wyjściowy męski 0 - marynarka 7 - spodnie 12 2 Mundur wyjściowy damski X X - marynarka 0 - spódnica 0 - spodnie 0 3 Koszula biała męska z długim rękawem 7 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 7 5 Bluzka biała damska z krótkim rękawem 0 6 Bluzka biała damska z długim rękawem 0 7 Krawat 7 8 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0 9 Płaszcz wiosenno - jesienny męski 0 10 Kapelusz damski 0 11 Kapelusz męski 2 12 Kurtka zimowa damska 0 13 Kurtka zimowa męska 2 14 Czapka mundurowa 2 II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula męska z długim rękawem 11 2 Koszula męska z krótkim rękawem 9 3 Bluzka damska z długim rękawem 0 4 Bluzka damska z krótkim rękawem 0 5 Spodnie męskie 12 6 Spódnica 0 7 Sweter 15 8 Kamizelka 3 9 Bluza z polaru 12 10 Kurtka 16 11 Czapka zimowa 4 III Mundur terenowy leśnika 1 Ubranie letnie/bluza, spodnie, kamizelka 4 -bluza + kamizelka 2 -spodnie 7 2 Ubranie zimowe (kurtka, spodnie) 5 -kurtka 2 -spodnie 2 3 Czapka letnia 7 4 Czapka zimowa 1 IV Przedmioty uzupełniające 1 Szalik 0 2 Rękawice damskie 0 3 Rękawice męskie 0 4 Skarpety 29 5 Półbuty wyjściowe 14 6 Peleryna 0 7 Półbuty codzienne 58 8 Trzewiki terenowe 42 9 Buty z membraną Goretex lub równoważną 50 V Oznaki 1 Stylizowany wizerunek orła 1 2 Stylizowana gałązka modrzewia 0 3 Oznaki identyfikacyjne 1 4 Oznaki służbowe 3 Razem ilość punktów X 6042 4. Łączna ilość zamówienia na środki ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) w rozbiciu na poszczególne elementy zawiera tabela poniżej: L.p. Nazwa sortów BHP ilość 1 Buty gumowe ze skarpetą 42 par 2 Ubranie robocze letnie 3 kpl. 3 Czapka robocza letnia 1 szt. 4 Czapka robocza ocieplana 0 szt. 5 Kurtka wodochronna 15 szt. 6 Buty gumowo-filcowe 43 par 7 Trzewiki ochronne 10 par 8 Kamizelka ciepłochronna 1 szt. 9 Koszula flanelowa 2 szt. 10 Kalesony bawełniane 2 szt. 11 Ubranie ciepłochronne 1 kpl. 12 Fartuch roboczy 6 szt 13 Czepek-chustka 14 szt 14 Ubranie całoroczne 1 kpl. 15 Kurtka ciepłochronna 1 szt 16 Płaszcz roboczy 4 szt 17 Sukienka bawełniana 1 szt 18 Torba leśna 30 szt. 19 Fartuch roboczy biały 6 szt 20 Trzewiki przemysłowe 0 par 4. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. 5. Z uwagi na to , że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia do 30 % (trzydziestu procent) wartości przedmiotu zamówienia. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWIZ. 7. W zakresie środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że: - odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, - odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. 05.259.2173) i posiada oznakowanie CE 8. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.23.00.00 - Odzież różna 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.15.00 - 18.81.15.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia powyższych warunków będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawa umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł. każda odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamówienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.