Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Warszawa: Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 79546 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont pomieszczeń na parterze, piętrze i w piwnicy budynku przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie z przeznaczeniem na blok żywienia. Zakres robót: 1.Roboty budowlane 1.demontaż wyposażenia, ścianek działowych i innych zbędnych elementów budowlanych, 2.wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, 3.wymurowanie nowych ścianek działowych, 4.wykonanie przebić ścian w miejscach nowych otworów drzwiowych i instalacyjnych, otworów dla przewodów wentylacji grawitacyjnej, 5.wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej w posadzce oraz ułożenie gresu układanych na klej, 6.obłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,05 m, 7.pomalowanie farbami zmywalnymi ściany ponad glazurą, 8.obudowanie płytami g/k na ruszcie aluminiowym przewodów wentylacyjnych i instalacji wod. - kan. 9.montaż szaf przelotowych w zmywalni typu DM-S-3307. Roboty dodatkowe: Należy przeczyścić wszystkie kanały wentylacji grawitacyjnej obsługujące pomieszczenia modernizowanego bloku żywienia. Roboty te należy wykonać przed robotami wykończeniowymi w poszczególnych pomieszczeniach. W kosztach zadania Wykonawca musi uwzględnić koszty za sprawdzenie przewodów wentylacyjnych, spalinowych z uwzględnieniem wentylacji mechanicznej i przekazanie na dzień końcowego odbioru robót Zamawiającemu protokołów z badań i sprawdzeń przez odpowiednie instytucje. 2.Roboty sanitarne 1)Roboty instalacyjne zgodnie z dokumentacja projektową obejmują: 1)wymianę instalacji gazowej, urządzeń gazowych wraz z wyniesieniem kurka gazowego na zewnątrz budynku, 2)wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej wraz z montażem separatora tłuszczu, 3)wymianę wentylacji mechanicznej wraz z dostarczeniem wszystkich urządzeń. 4)Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej. 3. Wyposażenie kuchni w zakresie: 1)Stół z basenem typu DM- S- 3235(A) gł. 400 mm - szt.2 2)Stół z basenem typu DM - S - 3235 (A) 100x60x85 - szt.1 3)umywalka na szafce typu DMS - 3231 (A,P) o wym. 40x40 - szt.2 4)zlew porządkowy o wym. 40x40cm - szt1 5)stół ze zlewozmywakiem typu DM-S-3212 (A,1) - szt. 3 6)umywalka handlowa 45 x 35cm - szt2 7)stół podwieszany ze zlewozmywakiem jednokomorowym typu DM -S -3270 (A,P) o wymiarach 140 x 60 x 85 - szt.1 8)stół ze zlewozmywakiem jednokomorowy typu DM-S-3201 (A.L) o wymiarach 100 x 60 x 85 - szt.1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 9.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby: a)co najmniej jedna robota budowlana obejmowała swoim zakresem między innymi montaż wentylacji mechanicznej, b)co najmniej jedna robota budowlana obejmowała wykonanie remontu pomieszczenia/pomieszczeń o charakterze zbiorowego żywienia, przystosowanych do przygotowywania posiłków, np.: kuchni w hotelu, restauracji, ośrodku wypoczynkowym, szkole, przedszkolu. Roboty te mogą obejmować wykonanie ww. zakresu łącznie lub oddzielnie. Z wskazanych przez wykonawcę co najmniej 2 robót budowlanych powinno wynikać łączne spełnienie warunków a), b), c) postawionych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykazane roboty budowlane obejmujące ww zakres były o wartości brutto minimum 300.000,00 zł. każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Wniosą wadium ( na zasadach określonych w Części VI ). Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami. Ceny jednostkowe i wszystkie wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kosztorys powinien zawierać stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów(patrz część X SIWZ). 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona -za zgodność z oryginałem-kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. 6.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. 7.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami o nazwie zadania, całkowitej wartości, terminie wykonywania, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 3. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 1. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 5. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 2. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 80,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok. Nr 219 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Urząd Dzielnicy Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa rejestratorów holterowskich i EKG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Dostawa artroskopu wraz z oprzyrządowaniem do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp, z o.o"
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- Dostawa subskrypcji na Internetowy System Udostępniania Informacji Drogowych wraz z usługą przygotowania danych.
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Remont sanitariatów w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzyszącymi zlokalizowanych na terenie Zakładu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
- Budowa przyłączy wodociągowych do budynków komunalnych przy ul. Kordiana 36, ul. S. Fiszera 24 oraz Szyszaków 23 w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.