eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Dostawa wideogastroskopu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Gniezno: Dostawa wideogastroskopu
Numer ogłoszenia: 79531 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, fax 061 4261687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wideogastroskopu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wideogastroskopu spełniającego wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 2 do specyfikacji. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, posiadający stosowne świadectwa dopuszczające do używania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych tożsamych nie gorszych niż określone w załączniku nr 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć , zainstalować i uruchomić przedmiot umowy w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy wraz z kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi w języku polskim. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. 3 Maja 37 Pracownia Endoskopowa. Koszty transportu i ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie wysyłki i przewidywanym terminie dostarczenia towaru Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie przeszkolić personel w zakresie obsługi i konserwacji bezpośrednio po montażu. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego przewidzianych w kodeksie cywilnym z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu uprawienia z tytułu gwarancji określone poniżej. Jeżeli przedmiot umowy okaże się wadliwy, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy. Termin gwarancji: minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru. Warunki serwisowe: a) naprawa urządzenia do 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii. b) przy naprawie powyżej 72 godzin wymaga się wstawienia urządzenia zamiennego na okres naprawy; dostarczenie nowego przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) przedstawią karty katalogowe potwierdzające parametry wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym, w języku polskim, d) posiadają: - deklarację zgodności CE producenta; - certyfikat jednostki notyfikującej; - wpis/ zgłoszenie do Rejestru wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. nr 93 poz. 896 ze zm.) e) spełniają pozostałe warunki wymienione w SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) karty katalogowe potwierdzające parametry wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym, w języku polskim; d) deklaracja zgodności CE producenta; e) certyfikat jednostki notyfikującej; f) wpis/ zgłoszenie do Rejestru wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , pok. nr 34, w godz. 8-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.