To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Nidzica: Utrzymanie cmentarzy w Gminie Nidzica
Numer ogłoszenia: 7950 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 249586 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252504, fax 089 6252170.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarzy w Gminie Nidzica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie cmentarzy o łącznej powierzchni 93.601m2 na obiektach: - Zarządzanie, administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Sienkiewicza w Nidzicy o powierzchni 79.655m2 , - Utrzymanie cmentarza zamkniętego przy ul. Limanowskiego w Nidzicy o powierzchni 5.200m2 , - Utrzymanie cmentarzy z okresu I wojny światowej : przy ul. Sienkiewicza w Nidzicy, w Orłowie i K/Kanigowa o powierzchni 8.746m2 w zakresie jak niżej : 1. Cmentarz komunalny przy ul. Sienkiewicza w Nidzicy 1.1. Wykonywanie czynności ciążących na zarządcy - administratorze cmentarza określonych w : 1/ ustawie o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2000r. Nr 23, poz. 295 ze zmianami), 2/ rozporządzeniu ministrów gospodarki terenowej i ochrony środowiska oraz zdrowia i opieki społecznej z dnia 20 października 1972r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych (Dz. U. Nr 47, poz. 299 ze zmianami), 3/ rozporządzeniu ministra spraw wewnętrznych i administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz.1013 ze zmianami), 4/ regulaminie korzystania z cmentarza komunalnego ,w zakresie pochówków, prowadzenia dokumentacji oraz gospodarowania powierzchnią grzebalną (zgodnie z obowiązującym planem zagospodarowania terenu cmentarza). 1.2. Składanie Zamawiającemu sprawozdania z zasobów wolnej powierzchni grzebalnej w terminie do dnia15-go następnego miesiąca po zakończeniu półrocza. 1.3. Pobieranie i odprowadzanie opłat: 1/ pobieranie opłat określonych w uchwale Rady Miejskiej w Nidzicy w sprawie opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego w Nidzicy, 2/ odprowadzanie z upływem każdego miesiąca pobranych opłat, o których mowa w pkt. 1 na wskazane przez Zamawiającego konto Urzędu Miejskiego w Nidzicy oraz przedkładanie sprawozdania z wysokości i tytułu pobranych opłat w terminie do dnia 15- go następnego miesiąca. 1.4. Bieżące letnie i zimowe utrzymanie w czystości i porządku terenu cmentarzy oraz terenu przyległego do cmentarza od strony ul. Tatarskiej przy parkingu w sposób określony w: 1/ ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r.Nr 236, poz.2008 ze zmianami), 2/ ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska , ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz. U. Nr 100, poz. 1085 ze zm.), 3/ uchwale Nr LII/534/2006 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 sierpnia 2006r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu czystości i porządku na terenie gminy Nidzica,(np. opróżnianie śmietników, wywóz wszelkich nieczystości, wygrabianie liści i innych zanieczyszczeń, zbieranie papierków i innych zanieczyszczeń, odchwaszczanie alejek itp.) 1.5. Stałe bieżące utrzymanie istniejących na cmentarzu urządzeń : 1/ obsługa, konserwacja, drobne naprawy sieci wodociągowej wraz z usuwaniem awarii, 2/ konserwacja oraz drobne naprawy stałych śmietników i ogrodzenia, 3/ wszelkie inne roboty wynikające z tego tytułu. 1.6. Bieżące utrzymanie terenu cmentarza jako terenu zieleni o założeniu parkowym w szczególności trawników, kwietników, krzewów i drzew w estetycznym stanie, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i obowiązującymi przepisami w tym zakresie (np. koszenie i zgrabianie trawy, dosiewanie nasion traw, pielęgnacja drzew i krzewów , usuwanie wywrotów itp.) . 1.7. Pokrywanie wszelkich wydatków związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia z otrzymywanej od Zamawiającego comiesięcznej należności. 1.8. Wykonywanie innych prac nie wymienionych w ust.1 pkt. od 1.1. do 1.7. , a wynikających z zakresu zarządzania, administracji i utrzymania cmentarza komunalnego. 2. Cmentarz zamknięty przy ul. Limanowskiego w Nidzicy 2.1. Koszenie i zgrabianie trawy, wygrabianie liści i innych zanieczyszczeń, zbieranie różnych zanieczyszczeń, usuwanie samorośli, usuwanie suchych konarów drzew oraz wywrotów, wywóz wszelkich nieczystości. 3. Cmentarze z okresu I wojny światowej 3.1. Utrzymanie trawników, drzew i krzewów w estetycznym stanie zgodnie ze sztuką ogrodniczą i obowiązującymi przepisami w tym zakresie (np. koszenie i zgrabianie trawy, dosiewanie nasion traw, pielęgnacja drzew i krzewów , usuwanie wywrotów itp.) . 3.2. Utrzymanie kwater z bylinami (np. pielenie, nawożenie, podlewanie wg potrzeb, uzupełnianie i nasadzanie młodych bylin oraz krzewów ozdobnych, zabezpieczanie bylin na zimę wg potrzeb. 3.3. Gracowanie przejść i zamiatanie chodników. 3.4. Dokonywanie drobnych napraw płyt nagrobnych, pomników, chodników itp.. 3.5. Przygotowanie cmentarzy do odbywających się w ciągu roku uroczystości (dekorowanie, zakup zniczy). Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 281818,68 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul.Kolejowa 17, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 332464.00
- Oferta z najniższą ceną: 332464.00 / oferta z najwyższą ceną: 332464.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Dostawa, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezp. dla jednostek PN - Serwer do wykonywania kopii zapasowych z mechanizmem deduplikacji danych dla SPN
- Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jej do 5 placówek oświatowych w okresie od I do VI 2026 r. na terenie miasta Nidzica
- "Poprawa infrastruktury logistycznej Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego Powiatu Nidzickiego poprzez adaptację budynku na Magazyn Zarządzania Kryzysowego - etap I" - remont dachu.
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie I - VI 2026 r. na terenie miasta Nidzica
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2026 r.
- Utrzymanie i obsługa cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice w 2026 r.
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2026 r.
- Utrzymanie czystości bud. administracyjnych i sanitarnych na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie, w częściach wspólnych budynków, w siedzibie MZZK wraz z terenami przyległymi do budynków
- Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- "Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lidzbarku Warmińskim i Markajmach"
więcej: Usługi utrzymania cmentarzy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





