eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › dostawa i montaż aparatu ultrasonograficznego cyfrowego z kolorowym Dopplerem



Ogłoszenie z dnia 2006-02-10

POZYCJA 7948

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ożarów Mazowiecki: dostawa i montaż aparatu ultrasonograficznego cyfrowego z kolorowym Dopplerem

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim, do kontaktów: Krystyna Kościuczyk, ul. Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7221038, fax 022 7222225, e-mail: gspzlo.ozarow@pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta i Gminy w w Ożarowie Mazowieckim - Referat Zamówień Publicznych, Adam Stępniewski, ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7222207 w. 242, fax 022 7221887, e-mail: zampub@ozarow-mazowiecki.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta i Gminy w w Ożarowie Mazowieckim, Adam Stępniewski pok. 105 I piętro, ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7222207 w. 242, fax 022 7221887, e-mail: zampub@ozarow-mazowiecki. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta i Gminy w w Ożarowie Mazowieckim - biuro podawcze pok. 109 I piętro, Adam Stępniewski, ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7222207 w. 242, fax 022 7221887, e-mail: zampub@ozarow-mazowiecki.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż aparatu ultrasonograficznego cyfrowego z kolorowym Dopplerem. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż aparatu ultrasonograficznego cyfrowego z kolorowym Dopplerem z głowicami roboczymi. Przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi ultrasonografu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: > 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli oferent nie będzie występował osobiście. 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione warunki zapisane w SIWZ: 3. Dowód wpłacenia wadium. 4. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy, 5.Od oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i w treści SIWZ przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy c) zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) wykaz zrealizowanych w latach 2003-2005 zamówień tożsamych, co do przeznaczenia i wartości (min. w kwocie ofertowej) z opisem przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością e) dokument podmiotu uprawnionego (jednostki notyfikowanej) do oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (posiadają certyfikat uprawniający do oznakowania wyrobu znakiem CE), w przypadku obowiązku zgłoszenia wyrobu lub jego podzespołu do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobojczych również odpowiedni dokument potwierdzający dokonanie takiego zgłoszenia, 6. Inne wymagane dokumenty a) zestawienie parametrów oferowanego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w układzie przedstawionym w załączniku Nr 9 do oferty. Na potwierdzenie parametrów oferent załączy materiały informacyjne producenta. b) wstępny projekt umowy na serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w zakresie opisanym w pkt. 2.3 litera b,c,d SIWZ. 7. Oferty nie zawierające któregokolwiek z wymaganych wyżej dokumentów lub informacji, zostaną odrzucone, jako niezgodne odpowiednio z ustawą lub treścią niniejszej specyfikacji, 8. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (Dz. U. z 2004 r. Nr. 71, poz.645).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.03.2006, cena - bezpłatna. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 30.05.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.03.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie Mazowieckim, ul. Kolejowa2, 05-850 Ożarów Mazowiecki - sala konferencyjna III piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.