Og³oszenie z dnia 2025-05-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w zwi±zku z programem dofinansowania „FENIKS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227658319
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zapub@ncm.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ncm.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w zwi±zku z programem dofinansowania „FENIKS”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ef7e127-27c0-4930-960b-c65361dbaade
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00234758
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00088026/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w zwi±zku z programem dofinansowania „FENIKS”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FEnIKS - Fundusze Europejskie na Infrastrukturê, Klimat, ¦rodowisko
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ncm.ezamawiajacy.p3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://ncm.ezamawiajacy.pl
2. W wyj±tkowych sytuacjach Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej – korespondencjê nale¿y kierowaæ na adres zampub@ncm.med.pl.
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://ncm.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: zampub@ncm.med.pl.
4. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim jest pan S³awomir Pa³ka, kontakt: slawomir.palka@ncm.med.pl , tel.: 22 765 83 04 *;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawê aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w zwi±zku z programem dofinansowania „FENIKS”” - nr sprawy: 9/DZ/25 oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tekst. jedn. Dz.U. 2021 poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/DZ/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w zwi±zku z dofinansowaniem programu „FENIKS” zgodnie „Za³±cznikiem nr 1 do SWZ- Formularzem Ofertowym” oraz „Za³±cznikiem nr 2 do SWZ – Tabel± Parametrów Technicznych”.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbêdzie siê na koszt i ryzyko Wykonawcy do punktu wskazanego przez Zamawiaj±cego tj. POZ Modlin ul. Mieszka I 28, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki oraz obejmujê:
◦ dokonanie instalacji i monta¿u sprzêtu u Zamawiaj±cego
◦ dostarczenie Zamawiaj±cemu instrukcji obs³ugi w jêzyku polskim
◦ szkolenie personelu.
3. Po wykonaniu w/w czynno¶ci zostanie podpisany protokó³ zdawczo-odbiorczy, na podstawie, którego Wykonawca bêdzie mia³ prawo wystawiæ fakturê VAT za wykonie przedmiotu umowy. Protokó³ zdawczo-odborczy nabiera wa¿no¶ci w momencie podpisania go przez obie ze Stron, bez zastrze¿eñ.
4. Liczenie terminu p³atno¶ci za wykonanie przedmiotu zamówienia rozpocznie siê w momencie podpisanie protoko³u zdawczo-odbiorczego bez zastrze¿eñ przez obie ze Stron.
5. Zamawiaj±cy wymaga min. 24 miesiêcznej gwarancji na pe³en przedmiot zamówienia. Liczenie okresu gwarancji rozpocznie siê w momencie podpisanie protoko³u zdawczo-odbiorczego bez zastrze¿eñ przez obie ze Stron.
6. Szczegó³owe warunki serwisu sprzêtu w okresie gwarancyjnym zosta³y opisane w § 5 za³±cznika nr 4 do SWZ – Projekcie umowy.
7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, oznakowany w jêzyku polskim oraz posiadaæ instrukcjê u¿ywania w jêzyku polskim.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia - wyrób medyczny musi byæ dopuszczony do obrotu i u¿ywania na terenie Polski zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce przeprowadzenie odpowiedniej procedury oceny zgodno¶ci zgodnie z wymogami okre¶lonymi w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620) i byæ oznaczony znakiem CE (Deklaracji Zgodno¶ci)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
2. Kryteria oceny
Kryterium Cena (C) - 60,00%
Kryterium Parametry Techniczne (R) - 40,00%
3. Ocena oferty w kryterium „Cena” bêdzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilo¶ci punktów z nastêpuj±cego wzoru:
ilo¶æ punktów w kryterium cena = cena oferty najni¿szej / cena oferty badanej x 60 pkt
4. Komisja mo¿e przyznaæ Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium „Cena”.
5. Ocena ofert w kryterium „Parametry Techniczne” bêdzie dokonana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê „Za³±cznika nr 2 do SWZ – Tabeli Parametrów Technicznych”. Wskazany dokument okre¶la parametry punktowane, które Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ podczas wype³niania dokumentów. Poszczególne pozycje za³±cznika okre¶laj± ile punktów Wykonawca jest w stanie otrzymaæ za spe³nienie danego wymogu. Komisja Zamawiaj±cego podczas oceny ofert, zapozna siê z dokumentem z³o¿onym przez Wykonawcê i zsumujê przyznane mu punkty w poszczególnych kategoriach wymagañ technicznych.
6. Komisja mo¿e przyznaæ Wykonawcy maksymalnie 40 punktów w kryterium „Parametry Techniczne”.
7. £±czna punktacja bêdzie wyliczana z poni¿szego wzoru:
Liczba uzyskanych punktów = C+R
gdzie:
C – ilo¶æ punktów w kryterium „Cena”.
R – ilo¶æ punktów w kryterium „Parametry Techniczne”
8. Komisja mo¿e przyznaæ wykonawcy maksymalnie 100 punktów sumuj±c wszystkie kryteria oceny ofert.
9. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów spo¶ród ofert wa¿nych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Parametry Techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie..
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie..
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia:a) wype³niony za³±cznik Nr 2 – Tabela parametrów technicznych
b) dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania na terenie Polski zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa zgodnie z wymogami okre¶lonymi w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620)
c) certyfikat CE (Deklaracjê zgodno¶ci) oraz dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzêdu, lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium,
d) o¶wiadczenie Wykonawcy gwarantuj±ce, i¿ przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nie ma wad materia³owych i jest zgodny z normami obowi±zuj±cymi na terenie Polski.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu:a) dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania na terenie Polski zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa zgodnie z wymogami okre¶lonymi w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620)
b) certyfikat CE (Deklaracjê zgodno¶ci) oraz dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzêdu, lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium,
c) o¶wiadczenie Wykonawcy gwarantuj±ce, i¿ przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nie ma wad materia³owych i jest zgodny z normami obowi±zuj±cymi na terenie Polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ w ofercie:1) wype³niony formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego - za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania nale¿y z³o¿yæ odpis z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, a w przypadku gdy ofertê sk³ada pe³nomocnik lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) wype³niony za³±cznik Nr 2 – Tabela parametrów technicznych
b) dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania na terenie Polski zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa zgodnie z wymogami okre¶lonymi w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620)
c) certyfikat CE (Deklaracjê zgodno¶ci) oraz dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzêdu, lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium,
d) o¶wiadczenie Wykonawcy gwarantuj±ce, i¿ przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nie ma wad materia³owych i jest zgodny z normami obowi±zuj±cymi na terenie Polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.2. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiaj±cego powinien przed³o¿yæ umowê reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej zmiany w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy dokonywane bêd± za obopólna zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy.
5. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany i mo¿e byæ dokonana w przypadku:
• zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na warunki realizacji umowy.
• zmiany terminu realizacji umowy w zwi±zku z wyst±pieniem sytuacji, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisania umowy.
6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 3 jest niewa¿na.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ncm.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-24
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-226/2025: Remont instalacji c.o. na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa w bud. nr 38 ul. ¯wirki i Wigury 9/13 oraz w budynku nr 16 ul. Kajakowa 8
- Dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w zwi±zku z programem dofinansowania "FENIKS"
- SVA/4620-213/2025: Termomodernizacja budynków nr 3, nr 5, nr 6 i nr 11 w m. Gi¿ycko
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- SVA/4620-216/2025: Termomodernizacja bud. nr 156 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Okólnej, 87-100 Toruñ.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG i EKG na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2025
- Dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w zwi±zku z programem dofinansowania "FENIKS"
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego O¶rodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego w ramach realizacji projektu z Programu Regionalnego "Infrastruktura Zdrowia"
- Zakup i dostawa ultrasonografu w ramach projektu grantowego
- Zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzêtu i wyposa¿enia medycznego
wiêcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.