Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-14
Sosnowiec: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW SZPITALA MIEJSKIEGO W SOSNOWCU
Numer ogłoszenia: 79382 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW SZPITALA MIEJSKIEGO W SOSNOWCU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla pacjentów SP Szpitala Miejskiego w Sosnowcu usługi polegającej na kompleksowym przygotowaniu posiłków oraz dostarczaniu ich do obiektów szpitala przez okres remontu kuchni centralnej Szpitala Miejskiego w Sosnowcu. 2. Usługa obejmuje dostarczanie posiłków: a) Dwa razy dziennie we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 800 do 900 i od 1200 do 1300 zamówionej ilości i asortymentu posiłków. Pierwsza dostawa zostanie zrealizowana w dniu rozpoczęcia remontu kuchni Szpitala Miejskiego w Sosnowcu, o czym Zamawiający poinformuje przyszłego Wykonawcę. b) Zgodność wykonywanych czynności z obowiązującymi normami zaleconymi przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. c) Planowanie i sporządzanie posiłków zgodnie z zasadami dietetyki, dostarczanie posiłków wg. potrzeb zamawiającego z podziałem na diety o odpowiedniej jakości, kaloryczności, wartości odżywczej i temperaturze. 2.1. Posiłki winny być przygotowywane wg. następujących diet: a) dieta podstawowa b) dieta łatwostrawna c) dieta ubogowęglowodanowa d) dieta o zmodyfikowanej konsystencji (płynna/papkowata wzbogacona wysokobiałkowa). 3. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4. Przygotowanie posiłków musi odbywać się w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny oraz zgodny z wymogami Rozporządzenia WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 2004 roku ze zmianami i ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w okresie trwania umowy. 5. Zapewnienie ciągłości dostaw posiłków bez względu na ewentualne awarie i wstrzymanie produkcji. 6. Przygotowanie i transport posiłków realizowane będzie zgodnie z zasadami systemu HACCP. 7. PLANOWANA ILOŚĆ POSIŁKÓW: Śniadanie: pieczywo, masło, dodatek śniadaniowy, herbata - około 500 porcji dziennie Kolacja: pieczywo, masło, dodatek kolacyjny, herbata - około 500 porcji dziennie Obiad: zupa z wkładką mięsną 50g (porcja 400 ml), pieczywo 80g, herbata - około 500 porcji dziennie II danie dla ZOL - 32 porcje dziennie Mleko przegotowane 20 l dziennie 8. Dzienny rozkład diet wskazany przez Zamawiającego (dotyczy - śniadania, kolacji, zupy): Dieta podstawowa ok 220 porcji Dieta łatwostrawna ok 165 porcji Dieta ubogowęglowodanowa ok 90 porcji Dieta płynna wzbogacona wysokobiałkowa ok 25 porcji II dania około 32 porcje: Dieta podstawowa ok 8 porcji Dieta łatwostrawna ok 16 porcji Dieta ubogowęglowodanowa ok 7 porcji Dieta płynna wzbogacona wysokobiałkowa ok 2 porcje Sporadycznie występują pojedyncze diety specjalne zlecone przez lekarzy np. dieta bezglutenowa, dieta bezmleczna, dieta bezsolna. 9. WYMAGANIA: 1. W trakcie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przygotować 10-dniowy jadłospis wraz z gramaturą do akceptacji przez dietetyka szpitala. 2. Terminowe przygotowanie i dostarczanie posiłków. 3. Przygotowanie posiłków z produktów świeżych z ważnymi terminami przydatności do spożycia. 4. Zachowanie zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu i transporcie posiłków. 5. Odległość czasowa Wykonawcy do Zamawiającego nie może przekraczać 30 minut (obostrzenie to podyktowane jest spadkiem temperatury transportowanych dań). 6. Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty przez podwykonawców ze względu na specyficzny charakter zamówienia. 10. WYTYCZNE: 1. Miejsce dostaw : Szpital Miejski w Sosnowcu obiekt ul. Zegadłowicza 3, obiekt ul. Szpitalna 1. Odbiór dostaw będzie następował w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Godziny dostaw: śniadania i mleko - od 800 do 900 obiad i kolacja - od 1200 do 1300 3. Składanie zamówień: śniadania - w dniu poprzedzającym dostawę do godz. 1500 obiad i kolacja - w dniu dostawy do godz. 1000 4. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany wcześniej złożonego zamówienia z uwagi na zmiany diet zleconych przez lekarzy, a także z uwagi na przyjęcia nowych pacjentów. 5. Dostarczone posiłki winny być odpowiednio konfekcjonowane, odpowiednio oznaczone (opisane - nazwa oddziału, rodzaj diety, ilość porcji), chronione przed czynnikami pogodowymi i uszkodzeniem. 6. Wykonawca dostarczy w trakcie realizacji usługi aktualne dokumenty, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (dostarczona żywność musi posiadać odpowiednie certyfikaty jakości zapewniające bezpieczeństwo spożywania). 7. Wykonawca na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji usługi musi okazać dokumentację kontroli sanitarnej stosowanych środków transportu. 8. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający natychmiast powiadomi Wykonawcę, który po rozpatrzeniu reklamacji dostarczy towar wolny od wad lub uzupełni dostawę niezwłocznie tj. do 1 godziny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej, że wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia. - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający oceni spełnienie warunku przez wykonawcę na podstawie przedstawienia minimum dwóch usług polegających na przygotowywaniu posiłków dla jednostek służby zdrowia o wartości minimum 300 000,00 zł każda usługa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Dział Zamówień Publicznych i Zawierania Umów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 11:00, miejsce: 1. Oferty należy złożyć w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych przebudowy części III piętra Segmentu A (część zachodnia) - Oddział Urologii przy ul. Zegadłowicza 3 SSM Sp. z o.o w restrukturyzacji.
- "Modernizacja dachu budynku "B" Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- Remont dachu w budynku mieszkalnym oddział II w Areszcie Śledczym w Sosnowcu
- ZP-22/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji,
- "Ochrona budynków przy pomocy systemów monitorowania administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu".
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie sukcesywnych usług cateringowych dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Kodrębie w roku szkolnym 2025-2026
- "Przygotowanie i dostarczanie 3 (trzech) posiłków dla dzieci z "Przedszkola w Sękocinie", Raszyn Al. Krakowska 6
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu z uwzględnieniem diet i kaloryczności
- Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.