Ogłoszenie z dnia 2006-02-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bochnia: kupno oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy", do kontaktów: Mariusz Daniec, ul. Krakowska 31 lok. 1, 32-700 Bochnia, tel. 0048 014 61 53 400, fax 0048 014 615 32 02, e-mail: mdaniec@szpital-bochnia.pl, www.szpital-bochnia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kupno oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kupno oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części 8 400,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% okres stałości cen - 10% jakość - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZOZ/ZP/07/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.03.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście lub za pomocą poczty po potwierdzeniu wpłaty na konto bankowe zamawiajacego nr 55 1500 1142 1211 4004 8708 0000 lub wpłaty w kasie szpitala. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.03.2006, godzina 12:30, Dział Zaopatrzenia - pok. nr 9 - SP ZOZ w Bochni.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Igły, strzykawki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rękawice. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opakowania na zużyte igły i strzykawki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Koperty na zdjęcia RTG. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 4 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy drenażu przeskórnego. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 5 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw do kaniulacji. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 6 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ginekologiczny sprzęt jednorazowy. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 7 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wkłady workowe do ssaków. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 8 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Igły do znieczuleń. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 9 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Filtry I. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 10 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kaniule i kraniki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 11 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Cewniki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 12 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ortopedia I. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 13 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ortopedia II. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 14 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ortopedia III. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 15 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ortopedia IV. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 16 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno - gardłowe. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 17 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dreny. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 18 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Katatery. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 19 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Maski tlenowe, elektrody. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 20 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drobny sprzęt medyczny. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 21 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przyrządy do przetaczania krwi i płynów infuzyjnych. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 22 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ostrza chirurgiczne. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 23 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Odzież jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 24 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Worki oraz drobny sprzęt medyczny. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 25 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Papiery do EKG, EEG, KTG. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 26 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Utrwalacz. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 27 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 28 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Igły do nakłuć lędźwiowych. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 28 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 29 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kapturki do termometrów. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 29 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 30 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Końcówki do sondy. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 30 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 31 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kraniki, łączniki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 31 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 32 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Maski twarzowe. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 32 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 33 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Nalepki Toco. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 33 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 34 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Nebulizator. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 34 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 35 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wapno granulowane. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 35 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 36 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sondy. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 36 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 37 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szczoteczki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 37 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 38 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Odzież i obłożenia operacyjne jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 38 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 39 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Filtry 2. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 39 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 40 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Filtry 3. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 40 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 41 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rurki intubacyjne. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 41 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 42 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat AMBU. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 43 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Filtry 4. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 43 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 44 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płytka DSB MIKRODYN. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 44 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 45 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Laparaskopia I. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 46 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Laparaskopia II. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 46 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 47 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Znieczulenia przewodowe. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 47 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 48 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pokrowiec na przewody tubus. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 48 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 49 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzęt do żywienia droga przewodu pokarmowego. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 49 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Sporządzenie projektu zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego terenu "Śródmieście" w Bochni
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej cz. I (II).
- Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Zakup samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa diatermii chirurgicznej z systemem zamykania naczyń
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego, urządzeń do wsparcia procesów dydaktycznych, wyposażenie gabinetu EEG Biofeedback w Gminie Sułoszowa
- ZP/04/2025 "Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o. w ramach projektu FEnIKS"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Dostawa sprzętu i wyposażania medycznego dla Przychodni Milowice Sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.