eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawasystemu wspomagania Odprawy Granicznej



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Warszawa: systemu wspomagania Odprawy Granicznej
Numer ogłoszenia: 79132 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Straży Granicznej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5003192, fax 022 5004370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systemu wspomagania Odprawy Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszej Umowy jest Rozbudowa Systemu Wspomagania Odprawy Granicznej. 2.Wykonawca w ramach realizacji Umowy zobowiązany jest do: a.Etapowego Wykonania i wdrożenia modułów szkoleniowych z zakresu funkcjonalności SI ODPRAWA SG oraz ST3, umożliwiających masowe szkolenie, b.Etapowego Wykonania i wdrożenia modułu systemu wspomagającego wewnętrzne zarządzanie utrzymaniem SI ODPRAWA SG oraz ST3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1.należycie wykonał lub wykonuje* w okresie ostatnich trzech** lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 10 modułów e-lerningowych odpowiadających minimum następującym wymaganiom: 1) każdy moduł musi zawierać,minimum 4 lekcje, 2) każdy moduł musi zawierać test końcowy składający się z min. 10 pytań wybranych losowo z bazy zawierającej min. 100 pytań obejmujących obszar wiedzy zawartej w module. * jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, ** jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: - Inżynier systemu MAXIMO - minimum jedna osoba, która dokonała minimum trzech wdrożeń systemu MAXIMO w zakresie HELP-DESK. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt VII SIWZ) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie następującego warunku: należycie wykonał lub wykonuje* w okresie ostatnich trzech** lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 10 modułów e-lerningowych odpowiadających minimum następującym wymaganiom: a) każdy moduł musi zawierać minimum 4 lekcje, b) każdy moduł musi zawierać test końcowy składający się z min. 10 pytań wybranych losowo z bazy zawierającej min. 100 pytań obejmujących obszar wiedzy zawartej w module. W wykazie należy wyszczególnić przedmiot zamówienia, daty wykonania zamówienia i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane należycie, * jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, ** jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego zawierający informacje potwierdzające spełnienie następującego warunku: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: - Inżynier systemu MAXIMO - minimum jedna osoba, która dokonała minimum trzech wdrożeń systemu MAXIMO w zakresie HELP-DESK.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl/zp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38 tel. (022) 500 31 92 fax. (022) 500 43 70.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Zespołu ds. Zamówień Publicznych KGSG, 00 - 463 Warszawa przy ul. Podchorążych 38 w budynku nr 5, pokój nr 229 - w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.