Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-09
Nowy Sącz: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 79116 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu , ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4498020, faks 18 4498005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych potwierdzający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz.196 j.t.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu wycieczek krajowych spełniających poniższe warunki: 1)Wykonawca składający ofertę na cześć I lub II lub VIII wykaże co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 1 dzień spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 2)Wykonawca składający ofertę na cześć III wykaże co najmniej jedną wycieczkę krajową trwające min. 2 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 3)Wykonawca składający ofertę na cześć IV lub VI lub VII lub IX wykaże co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 3 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 4)Wykonawca składający ofertę na cześć V wykaże w wykazie co najmniej jedną wycieczkę krajowa trwające min. 4 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 5)Wykonawca składający ofertę na wszystkie części wykaże co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 2 dni i dwie wycieczki krajowe trwające minimum 3 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
1)Wykonawca składający ofertę na cześć I lub II lub VIII wykaże w wykazie co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 1 dzień spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 2)Wykonawca składający ofertę na cześć III wykaże w wykazie co najmniej jedną wycieczkę krajową trwające min. 2 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 3)Wykonawca składający ofertę na cześć IV lub VI lub VII lub IX wykaże w wykazie co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 3 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 4)Wykonawca składający ofertę na cześć V wykaże w wykazie co najmniej jedną wycieczkę krajowa trwające min. 4 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów. 5)Wykonawca składający ofertę na wszystkie części wykaże w wykazie co najmniej dwie wycieczki krajowe trwające min. 2 dni i dwie wycieczki krajowe trwające minimum 3 dni spełniające następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 10.000,00 zł brutto Każda wycieczka z osobna w ramach odrębnych umów.; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz oferty, b)oferta cenowa, c)oferta obejmującej planowany program wycieczki ze wskazaniem miejsca zakwaterowania/noclegu i opisu hotelu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
ul. Sienkiewicza 67, 33-300 Nowy Sącz
Wydział Administracyjno - Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 67, 33-300 Nowy Sącz Wydział Administracyjno - Gospodarczy pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja wycieczki: Kraków dla dorosłych i dzieci (dzieci do 12-go roku życia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki: Kraków dla dorosłych i dzieci (dzieci do 12-go roku życia) Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 1-dniowy w dniu 30.05.2015r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 73 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja wycieczki : Zator dla dorosłych i dzieci (dzieci do 12-go roku życia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki : Zator dla dorosłych i dzieci (dzieci do 12-go roku życia) Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 1-dniowy w dniu 30.05.2015r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 65 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.00.04-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja wycieczki: Jura Krakowsko-Częstochowska dla dorosłych i dzieci ( dzieci od 14-go roku życia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki: Jura Krakowsko-Częstochowska dla dorosłych i dzieci ( dzieci od 14-go roku życia) Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 2-dniowy w terminie od 12-13.09.2015r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 45 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja wycieczki: Warszawa Stolica Polski dla dorosłych i dzieci (dzieci do 13-go roku życia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki: Warszawa Stolica Polski dla dorosłych i dzieci (dzieci do 13-go roku życia) Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 3-dniowy w terminie od 19-21.06.2015r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok. 40 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja wycieczki: Szlakiem Zamków Krzyżackich dla dorosłych i dzieci (dzieci od 14-go roku życia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki: Szlakiem Zamków Krzyżackich dla dorosłych i dzieci (dzieci od 14-go roku życia) Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 4-dniowy w terminie od 25-28.06.2015r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok.47 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja wycieczki: Kotlina Kłodzka dla dorosłych i dzieci (dzieci od 14-go roku życia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki: Kotlina Kłodzka dla dorosłych i dzieci (dzieci od 14-go roku życia) Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 3-dniowy w terminie od 19-21.06.2015r. Zakres usługi: Liczba uczestników wycieczki ok.42 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja wycieczki Wrocław-Karkonosze-Kotlina Kłodzka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki Wrocław-Karkonosze-Kotlina Kłodzka Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 12-14.06.2015 r. (pobyt 3-dniowy). Łączna liczba uczestników wycieczki: ok. 45 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja wycieczki do Rytra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki do Rytra Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 20.06.2015 r. (pobyt 1-dniowy). Liczba uczestników wycieczki: ok. 105 osób;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Organizacja wycieczki do Warszawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wycieczki do Warszawy Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 04-06.09.2015 r. (pobyt 3-dniowy). Łączna liczba uczestników wycieczki: ok. 98 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.