eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych - Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Szczecin: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych - Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 79068 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 4893976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych - Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe założenia do wykonania kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych - Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach: 1) Promocja dot. Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 musi być zgodna z następującymi założeniami: Termin: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego ma się odbywać w terminie od dnia 15 maja do dnia 24 maja 2009 roku. Miejsce: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 ma objąć swoim zasięgiem obszar ścisłego centrum miasta Katowic, ograniczonego ulicami: Dworcową, Jana Matejki, Placu Wolności, Sokolską, Chorzowską, Walentego Roździeńskiego, Bankową, Warszawską, Francuską, Mariacką. Zakres: przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych (ambient) Uszczegółowienie: 2) wybrane formy niestandardowe powinny byc charakterystyczne dla obszaru nadmorskiego i kojarzone z pobytem i wypoczynkiem nad morzem, 3) powinny wzbudzać zainteresowanie przechodniów i zachęcać do odwiedzenia ulicy Mariackiej podczas trwania imprezy Dni Województwa Zachodniopomorskiego (22 - 24 maja 2009), jednocześnie nie zdradzając szczegółów oraz formy samego eventu, 4) powinny zawierać elementy innowacyjności i być widoczne (duże), 5) wszędzie powinno być widoczne logo Województwa Zachodniopomorskiego oraz miejsce i czas odbywania się imprezy, 6) Wykonawca musi również posiadać warunki, możliwości oraz wszystkie niezbędne pozwolenia do wykonania w całości kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009, 7) Wykonawca musi zapewnić obsługę techniczną i ochronę obiektów, wchodzących w skład kampanii podczas ww. okresu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00 - 74.40.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 zamówienia polegające na wykonaniu kampanii promocyjnej dla produktu, podmiotu lub imprezy wraz ze wskazaniem wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.(Formularz nr 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. W przypadku warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia, zamawiający będzie stosował następujące zasady przydzielania punktów: Doświadczenie wykonawcy: - realizacja 1 zamówienia o podobnym charakterze - 1 pkt - wartość zrealizowanego lub realizowanego projektu, każde 30 000 zł powyżej minimum - 1 pkt Zamawiający zaprosi do dialogu pięciu wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający zaprosi do dialogu tych wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunku doświadczenia. Jeżeli w wyniku oceny doświadczenia wykonawców okaże się, że kilku wykonawców otrzymało taką samą ilość pkt, to elementem decydującym o zakwalifikowaniu do następnego etapu będzie wykonanie największej ilości prac podobnych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (formularz nr 1); 3. Wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie minimum 3 zamówień polegających na wykonaniu kampanii promocyjnej dla produktu, podmiotu lub imprezy wraz ze wskazaniem wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto oraz z dokumentami potwierdzającymi należytą realizację wymienionych prac (Formularz nr 2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Ocena projektu - 60

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-zachodniopomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 40-42, 70-421 Szczecin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1) Promocja dot. Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 musi być zgodna z następującymi założeniami: Termin: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego ma się odbywać w terminie od dnia 15 maja do dnia 24 maja 2009 roku. Miejsce: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 ma objąć swoim zasięgiem obszar ścisłego centrum miasta Katowic, ograniczonego ulicami: Dworcową, Jana Matejki, Placu Wolności, Sokolską, Chorzowską, Walentego Roździeńskiego, Bankową, Warszawską, Francuską, Mariacką. Zakres: przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych (ambient) Uszczegółowienie: 2) wybrane formy niestandardowe powinny byc charakterystyczne dla obszaru nadmorskiego i kojarzone z pobytem i wypoczynkiem nad morzem, 3) powinny wzbudzać zainteresowanie przechodniów i zachęcać do odwiedzenia ulicy Mariackiej podczas trwania imprezy Dni Województwa Zachodniopomorskiego (22 - 24 maja 2009), jednocześnie nie zdradzając szczegółów oraz formy samego eventu, 4) powinny zawierać elementy innowacyjności i być widoczne (duże), 5) wszędzie powinno być widoczne logo Województwa Zachodniopomorskiego oraz miejsce i czas odbywania się imprezy, 6) Wykonawca musi również posiadać warunki, możliwości oraz wszystkie niezbędne pozwolenia do wykonania w całości kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009, 7) Wykonawca musi zapewnić obsługę techniczną i ochronę obiektów, wchodzących w skład kampanii podczas ww. okresu..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje przyznawania wykonawcom nagród określonych w art. 60c ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 11:00, miejsce: WOiRZL - II Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ul. Piłsudskiego 40-42, 70 - 421 Szczecin pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.