eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławBudowa ul. Jesionowej w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Inowrocław: Budowa ul. Jesionowej w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 79031 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, fax 052 3555250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Jesionowej w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Jesionowej w Inowrocławiu długości 182,2 m wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, zgodnie z projektem budowlanym. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego (pow. 750 m2), wywóz gruzu, 2) wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (pow. 1 101 m2) na podbudowie z tłucznia kamiennego i podsypce cementowo-piaskowej, 3) wykonanie dwustronnych chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (pow. 827,5 m2) na podbudowie z tłucznia kamiennego i podsypce cementowo-piaskowej, 4) wykonanie wjazdów bramowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (pow. 221,84 m2) na podbudowie z betonu i podsypce cementowo-piaskowej, 5) wykonanie krawężników i obrzeży, 6) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur betonowych śr. 600 mm (długość kolektora 185 m); w tym: 5 szt studni rewizyjnych z kręgów betonowych śr. 1 200 mm; 7 szt studzienek ściekowych, przykanaliki z rur kamionkowych dł. 24,6 m, 7) oznakowanie drogowe. 3. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót (zatwierdzony należy przedstawić Zamawiającemu), powiadomienie użytkowników dróg o zmianie organizacji ruchu, powiadomienie gestorów uzbrojenia oraz zarządcy drogi o rozpoczęciu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 92.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Wymagane uprawnienia budowlane specjalności drogowej i specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kabnalizacyjnych. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. oraz: 5. Wypełniony załącznik nr 1 Oferta. 7. Oświadczenie informujące, czy zamówienia zostanie wykonane siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona (wymienić podwykonawców, jeżeli dotyczy). 8. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.