Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-19
Łosice: Wykonanie robót budowlanych, polegających na pracach budowlano - instalacyjno - remontowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach, dla potrzeb realizacji projektu pod nazwą - Podniesienie jakości usług medycznych w SP ZOZ w Łosicach poprzez zakup tomografu komputerowego, modernizację i przystosowanie Jednostki do standardów Unii Europejskiej.
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - znak sprawy nadany przez Zamawiającego: SPZOZŁosice ZP 2 2010
Numer ogłoszenia: 78988 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 357 32 31, faks 083 3572642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlosice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, polegających na pracach budowlano - instalacyjno - remontowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach, dla potrzeb realizacji projektu pod nazwą - Podniesienie jakości usług medycznych w SP ZOZ w Łosicach poprzez zakup tomografu komputerowego, modernizację i przystosowanie Jednostki do standardów Unii Europejskiej. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - znak sprawy nadany przez Zamawiającego: SPZOZŁosice ZP 2 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na pracach budowlano -instalacyjno - remontowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach, dla potrzeb realizacji projektu pod nazwą -Podniesienie jakości usług medycznych w SP ZOZ w Łosicach poprzez zakup tomografu komputerowego, modernizację i przystosowanie Jednostki do standardów Unii Europejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, zostały zawarte w Załączniku nr 1 do specyfikacji istatnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 20.000 m3 i wartości tego zadania, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe/uprawniania niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - jedną osobą która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - jedną osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia wod - kan, cieplne i wentylacyjne, - jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 200.000,00 zł oraz b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodniej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w specyfikacji istotnych warunków zamowienia warunkami geologicznymi, architektonicznymi lub terenowymi, c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, d) zmiany będące następstwem działania innych organów, e) inne niezależne od wykonawcy i zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy np. zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlosice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łosicach
08-200 Łosice,
ul. Słoneczna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 14:00, miejsce: Oferty można składać w sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach, ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa 2007-2013. Tytuł projektu: Podniesienie jakości usług medycznych w SP ZOZ w Łosicach poprzez zakup tomografu komputerowego, modernizację i przystosowanie Jednostki do standardów Unii Europejskiej- współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu II - Przyśpieszenie e - rozwoju Mazowsza, Działania 2.2 Rozwój e - usług, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁOSICE
- Dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
- "POPRAWA FUNKCJONALNOŚĆI BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY ŁOSICE" - URZĄD MIASTA I GMINY W ŁOSICACH ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA
więcej: przetargi ŁOSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NIWELOWANIE SKUTKÓW DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ POPRZEZ ADAPTACJĘ TERENU POPRZEMYSŁOWEGO W MIEŚCIE KALETY LEŚNYM ZAKĄTKU ŚLĄSKA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słomniki, ul. Krakowska i Majora Hubala, Gmina Słomniki
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.