eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Wrocław: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 78949 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej, według wymienionych niżej 37 części: ZADANIE 1 - OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZADANIE 2 - ELEKTRODIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZADANIE 3 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3, GRUPA 4, GRUPA 5; ZADANIE 4 - CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5, ZADANIE 5 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW, GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3; ZADANIE 6 - CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW, ZADANIE 7 - CZĘŚCI DO DIATERMII, ZADANIE 8 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA, GRUPA 1, GRUPA 2, ZADANIE 9 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3, GRUPA 4, GRUPA 5, GRUPA 6, GRUPA 7, GRUPA 8, GRUPA 9, GRUPA 10, GRUPA 11, GRUPA 12, GRUPA 13, GRUPA 14, GRUPA 15, GRUPA 16, GRUPA 17, GRUPA 18, GRUPA 19, GRUPA 20, GRUPA 21, GRUPA 22. Miejsce wykonania ww. dostaw - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 we Wrocławiu. Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. WARTOŚĆ SZACUNKOWA PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA 338 884,89 zł netto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3, 31.51.00.00-4, 31.51.22.00-0, 31.51.40.00-2, 31.35.00.00-4, 33.19.51.00-4, 33.15.74.00-9, 33.16.10.00-6, 33.17.10.00-9, 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8, 33.18.22.40-3, 31.43.00.00-9, 39.83.00.00-9, 33.16.90.00-2, 44.42.42.00-0, 33.10.00.00-1, 30.19.29.20-6, 09.21.16.20-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ; w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej stanowić on będzie załącznik nr 1 do umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 3. ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez cały okres trwania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w § 3 ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny materiałów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w umowie. 3. Oprócz wypadków wskazanych w §3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiana konta bankowego. 3. Oprócz wypadków wskazanych w §3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiana konta bankowego. § 7 ust. 3. Oprócz wypadków wskazanych w §3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiana konta bankowego. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. C, I piętro, lok. 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. C, II piętro, lok. 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, część 1, 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.22.00-0, 31.51.00.00-4, 31.51.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - ELEKTRODIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, 1 część, 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.35.00.00-4, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 1 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 2 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, 1 część, 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 3 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, 1 część, 12 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 4 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, 1 część, 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 5 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 4 - CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5, 1 część, 25 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 5 GRUPA 1 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW, 1 część, 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 5 GRUPA 2 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW, 1 część, 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 5 GRUPA 3 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 6 - CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW, 1 część, 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 7 - CZĘŚCI DO DIATERMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO DIATERMII, 1 część, 11 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 8 GRUPA 1 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA, 1 część, 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 8 GRUPA 2 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA, 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 1 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, pilot do łóżka, 1 część 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 2 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, pilot do łóżka, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 3 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, czepki EEG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 4 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, mankiet do rejestratora, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 5 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, kable, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 6 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, kable, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 7 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, kable, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 8 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, akumulator, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 9 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, akumulator, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 10 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 11 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, tabletki antyglonowe, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 12 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, filtr, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 13 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, szczotki, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 14 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, elektroda czynna, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 15 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 09.21.16.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 16 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, ostrza, 1 część, 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 17 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, przewody, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 18 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, siatka do dermatonu, 1 część, 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 19 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, wiertła, 1 część, 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 20 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, 1 część, 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 44.42.42.00-0, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 21 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, łyżki, 1 część, 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 22 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE, płyn antymgielny, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.29.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.