eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabowoZakup i dostawa samochodu typu BUS fabrycznie nowego do przewozu 9-ciu osób z przystosowaniem dla straży pożarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Grabowo: Zakup i dostawa samochodu typu BUS fabrycznie nowego do przewozu 9-ciu osób z przystosowaniem dla straży pożarnej
Numer ogłoszenia: 78915 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo , ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, faks 086 2790021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu typu BUS fabrycznie nowego do przewozu 9-ciu osób z przystosowaniem dla straży pożarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu typu BUS fabrycznie nowego do przewozu 9-ciu osób z przystosowaniem dla straży pożarnej: 1. Wymagania techniczne: - Rok produkcji 2009 - Silnik wysokoprężny o pojemności min 1990 cm3 - Moc min 114KM - Moment obrotowy min 290 Nm - Skrzynia biegów manualna, min. 6 przełożeń + bieg wsteczny - Rozstaw osi min 3450 mm - Wysokość zewnętrzna max 1960 mm - Długość zewnętrzna max 5200 mm - Szerokość z lusterkami max 2250 mm - Pojemność zbiornika paliwa min 90 litrów - Liczba miejsc 9 (wraz z kierowcą) - Homologacja osobowa - Gwarancja min 24 miesiące bez limitu kilometrów - Gwarancja na perforację nadwozia min 12 lat 2. Wymagane wyposażenie: - Klimatyzacja min manualna - Rozprowadzenie klimatyzacji na tylne rzędy foteli pasażerskich - Oddzielne sterowanie nawiewem klimatyzacji dla pasażerów z tyłu - Dodatkowy nawiew ciepłego powietrza dla pasażerów z tyłu - Oddzielne sterowanie nawiewem ciepłego powietrza dla pasażerów z tyłu - Chłodzony schowek - Centralny zamek sterowany zdalnie z pilota - Elektrycznie sterowane szyby z przodu - Elektrycznie sterowane lusterka boczne - ABS + EBD + BA - Poduszka powietrzna kierowcy - Wspomaganie kierownicy - Regulacja wysokości kolumny kierownicy - Regulacja wysokości siedzenia kierowcy - Radio CD - Sterowanie radiem w kole kierownicy - Czujniki parkowania min w zderzaku z tyłu - Plastikowe panele boczne w przestrzeni pasażerskiej oraz części bagażowej - Gumowe pokrycie przestrzeni bagażowej - Wyjmowany drugi rząd siedzeń dla trzech pasażerów - Wyjmowany oraz dodatkowo składany ostatni rząd siedzeń dla trzech pasażerów - 3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów - Całkowite przeszklenie samochodu szybami stałymi - Prawe drzwi boczne przesuwane - Lusterko wsteczne wewnętrzne - Drzwi tylne przeszklone dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt 900 i 1800 umożliwiające łatwy dostęp do części ładunkowej - Zabezpieczenie przed uruchomieniem w postaci min immobilizera - Deska rozdzielcza z obrotomierzem - Cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa oraz temperatury silnika - Wskaźnik rezerwy paliwa wizualny oraz dźwiękowy - Przyciemniane szyby - Pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa - Listwy boczne - Zderzaki w kolorze nadwozia - Pełnowymiarowe kołpaki kół - Lampa przeciwmgielna tylna - Trzecie światło STOP - 4-stopniowy nawiew powietrza - System recyrkulacji powietrza - Zapalniczka i popielniczka - Sygnał ostrzegawczy włączonych świateł (przy wyłączeniu silnika) - Felgi stalowe min 16 cali - Pełnowymiarowe koło zapasowe - Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu - Kolor metalizowany (beżowy) 3. Przystosowanie specjalne: - Na dachu pojazdu zainstalowana belka sygnałowa z podświetlonym napisem SRTAŻ, 4 stroboskopy kierunkowe, niebieskie. Belka zamontowana na szybkozłączach z możliwością szybkiego demontażu - Generator sygnału akustycznego ze wzmacniaczem mowy sterowany manipulatorem z mikrofonem na elastycznym przewodzie - Dodatkowe dwa światła uprzywilejowania pulsacyjne stroboskopowe lub ledowe barwy niebieskiej zamontowane w przedniej części pojazdu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - Pas boczny wyróżniający barwy czerwieni sygnałowej z folii odblaskowej - Dwie tablice z napisem STRAŻ wykonane z folii magnetycznej - Dwie tablice z numerami operacyjnymi wykonane z folii magnetycznej - Numer operacyjny na dachu pojazdu wykonane z folii magnetycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2 Oświadczenie - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: E. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowo ul. Sikorskiego 1 18-507 Grabowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowo ul. Sikorskiego 1 18-507 Grabowo pokój Nr 11-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.